Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by Bgamer234, May 22, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bgamer234 Gold Miner DRC Veteran

Hallo beste,

Ik ben een lange tijd niet actief geweest op DRC, maar ik ben (hopelijk) nu terug. Alleen begint het met een nare mededeling:

Een week of 2 geleden kreeg ik een app'je van mijn broertje (Melle234) dat @tony_jourj op mijn spullen uitwas omdat hij dacht dat ik gebanned was. Ik dacht: "Shit, ik ben te lang niet meer online geweest, en als je een maand niet online bent, hebben ze recht op je spullen". (Helaas,) dit was niet het geval. @tony_jourj was duidelijk gemaakt dat ik gebanned was, omdat ik met de ernstige ziekte kanker had gescholden tegen @JelleDRC . Nou, laat mij 1 ding duidelijk maken, ik scheld niet met kanker, en ik vind het respectloos als je dat wel doet! (Als @JelleDRC tijd heeft, wil hij hopelijk mijn woorden onderbouwen met een bevestiging dat ik dat nooit gedaan heb). Dit is (in mijn ogen) geen uit de hand gelopen roddel, maar volkomen bedacht. Er is namelijk niks (dat ik me kan herinneren) dat ook maar lijkt op deze leugen.
    (Hiermee bedoel ik:
    Een tegen ander: Het leek wel of hij cheate.
    Ander tegen weer een andere: Hij cheate bijna.
    En de andere tegen weer een andere: Hij cheate!)

Je kan hier veel van denken, maar ik denk (misschien een beetje achterdochtig) dat iemand dit verzonnen heeft, en heeft doorverteld. Ik zou niet meer online komen, en iedereen geloofde het. Zo kon die persoon die dat verzon mijn spullen pakken.

@tony_jourj weet helaas de naam niet meer van degene die dit aan hem heeft verteld. Nu vraag ik een van jullie of jullie iets weten van wie hier over gesproken heeft. Ik weet natuurlijk dat degene die dit bedacht heeft de ballen niet heeft om zich te melden. Die is waarschijnlijk net zo laf als deze leugen.

Heeft een van jullie iets gehoord? Zoja, van wie?

Mvg bauke // Bgamer234 (NIET gebanned)

• Funny Funny x 2
    • Winner Winner x 2
  2. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Laat 1 ding duidelijk zijn. Als een speler banned is of 30 dagen niet online is geweest om een wat voor reden dan ook, dan gaan de spullen nooit naar iemand anders.
    Deze worden door een admin of mod weggehaald. Het enige wat je kwijt kan zijn is je claim. Roddels zijn er al zolang ik weet. Als je iets te horen krijgt waarvan jij niet zeker weet of het klopt, vraag het een stafflid. Zij zullen je dan vertellen of het waar is of niet.

• Informative Informative x 2
    • Agree Agree x 1
  3. Bgamer234 Gold Miner DRC Veteran

Oeps, foutje!
    Mijn fout.
    Gaat het dan alleen om de spullen in de chesten? Want ik heb een goedlopende winkel en een goedlopend museum. Misschien is dan ook een reden voor een leugen.

Mvg Bauke // Bgamer234

4. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Nee, cobblehuisjes mogen ze hebben :). Maar als ik alles zeg, bedoel ik alles. Inclusief chesten, huizen, farms etc.

• Funny Funny x 1
  5. Bgamer234 Gold Miner DRC Veteran

Oke, toch blijft het een leugen en zou ik graag willen weten wie dit verzonnen heeft.

Mvg Bauke // Bgamer234

6. SwekSenpaiPRO Diamond Miner DRC Veteran

aight, irritant dat dit je overkomen is maar er blijven altijd van die mensen zijn die jaloers zijn op iets dat zei niet kunnen bereiken of krijgen.

Gelukkig zijn het maar roddels :)

• Like Like x 1
  7. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Ik heb alvast een kort onderzoek gedaan, het betreffend gesprek is inmiddels al ruim 35 dagen terug.
    De server heeft een beetje moeite met mij de juiste chat te verschaffen, maar we zijn er in ieder geval mee bezig ;)

• Friendly Friendly x 2
    • Winner Winner x 1
  8. Bgamer234 Gold Miner DRC Veteran

Top! Hartstikke bedankt voor de hulp! Hopelijk hebben jullie hem snel te pakken. Suc6 alvast!

Mvg Bauke // Bgamer234
    --- This message was merged, May 22, 2015 ---
    Ik ga nu weg, ik heb basketbal kamp. Maandag ben ik er weer, en reageer ik weer op het topic.
    Suc6 met het zoeken!

Mvg Bauke // Bgamer234

Last edited: May 22, 2015
    • Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  9. Bgamer234 Gold Miner DRC Veteran

En, zijn jullie al achter de persoon?

10. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Ik heb driemaal mijn browser gecrashd tijdens het zoeken en een aantal maal mijn minecraft. Het zijn niet echt kleine bestanden welke we opvragen op zo'n moment.

Het enige wat ik tot dusver heb kunnen vinden is dat SwekGamerPro in dat moment zei dat hij zelf een ban had voor een situatie die jij beschrijft. Het zou kunnen dat Tony_jourj dat op een onjuiste manier gelezen heeft en dacht dat het over jou ging. Omdat hij iets daarvoor vroeg of jij een ban had of niet.

• Winner Winner x 1
  11. Bgamer234 Gold Miner DRC Veteran

Dan zal dat het zijn ja, dus als ik het goed begrijp:

@SwekGamerPRO heeft met de ziekte kanker tegen jelle gescholden, en @tony_jourj heeft dat waarschijnlijk verwisseld.

Dan snap ik het nu! Dank je wel dat je er echt je best voor hebt gedaan, met dat hele browser crash enzo. Bedankt man!!

Mvg Bauke//Bgamer234

• Like Like x 1
  12. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Niet persee schelden op die manier, maar het is het de verklaring die het meest in de buurt komt.

13. BIRDY209 Gold Miner DRC Veteran

Jeeeej , ik heb je wel een beetje gemist :p

14. Bgamer234 Gold Miner DRC Veteran

Oke, dank je wel voor het uitzoeken!

Mvg Bauke//Bgamer234

15. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Probleem opgelost, misverstand van meerdere kanten.
    #topic closed

Thread Status:
Not open for further replies.