Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by Drogerd4ever (victor), Jul 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Drogerd4ever (victor) Iron Miner DRC Veteran

Beste DRC'ers en voor moderators en admins,

Ik was vandaag even op factions gegaan om mensen te vinden die mijn factiongeld wilden ruilen voor survivalgeld.(dat doe ik meermaals aangezien ik niet op factions speel).Dus ik vraag voor 15.000 factiondollars voor 6000 survivaldollars.Even later krijg ik een msg van Aarmin (dat was zijn spelersnaam) om te zeggen dat hij mij $10.000 betaald in survival voor $15.000 in factions.Aangezien ik dat een zeer aantrekkelijk aanbod vond ga ik akkoord.Ik betaal hem per ongeluk maar $15 omdat ik $15.000 tipte,en daarna betaalde ik dus nog eens $14985.Eerst zegt hij dat hij mij maar $15 heeft betaald ik zeg dat hij naar zijn geld moet kijken maar daarna zegt hij (Aarmin) droogweg dat scammen allowed is en hij vermoord mij.Ik heb screenshots gemaakt waarin te zien is dat ik hem wel degelijk betaald heb maar dat hij mij voor $15.000 factiongeld in het zak heeft gezet.
    De screenshots zitten bij de bijgevoegde bestanden.
    Groeten en alvast bedantk Drogerd4ever.

NAAM:Aarmin
    REDEN:Scammen
    DATUM&TIJD:21-7 Rond half 1 smiddags
    BEWIJS: zie bijlage
    COMMENTAAR: zie hierboven
    Er zijn nog nieuwe screenshots aan deze post toegevoegd,alle screenshots staan op deze post.

Attached Files:

Last edited: Jul 21, 2014
  2. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

Art. 12:Ruilen met andere spelers doe je op eigen risico.
    Deze regel houdt in dat je niet moet klagen als je spullen kwijt bent geraakt bij het ruilen met andere spelers. Hierbij verwijs ik je graag naar Art. 16.

Art. 16:We vergoeden geen spullen of geld.
    Deze regel houdt in dat je geen spullen zal terugkrijgen. Je moet er dus ook niet om zeuren. Voorbeelden hiervan zijn bijvoorbeeld als je gerollbackt bent, doodgegaan bent,... Je hoeft er niet om te zeuren. We geven toch niets terug. Dit geld ook als er een servercrash was of een update.

Als je een screen hebt van zijn woorden: 'Scamming is allowed' zou ik dat wel graag willen zien.

3. Drogerd4ever (victor) Iron Miner DRC Veteran

ik zal proberen,ik heb er oorspronkelijk geen screenshot van genomen misschien zegt hij het nog wel een keer.Ik wil geen geld terugkrijgen ofzo maar ik dacht misschien kan deze speler wel geband worden.
    Groeten Drogerd

Last edited: Jul 21, 2014
  4. Aviccii_ Nether Explorer DRC Veteran

Scammen is op factions inderdaad toegestaan.

5. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

Ik snap dat je liefst wil dat deze speler gebanned wordt. Ik kan overleggen met de staff.

6. Drogerd4ever (victor) Iron Miner DRC Veteran

Maar waarom is het wel toegestaan op factions en niet in survival dat is toch niet logisch ?
    Hieronder heb je nog een bestand dat misschien kan helpen...

Attached Files:

7. Aviccii_ Nether Explorer DRC Veteran

Factions is totaal anders dan survival.

8. Drogerd4ever (victor) Iron Miner DRC Veteran

Hoe is het dan mogelijk om te handelen met andere mensen buiten via een chest shop in factions,en hoe kun je dan nog geld tussen de verschillende servers wisselen als scammen toegelaten is.Ik dacht altijd dat scammen in elke server verboden was en dat je ervoor geband kan worden als het slachtoffer bewijzen heeft.Het kan toch niet de bedoeling zijn dat iedereen in factions elkaar zoveel mogelijk geld probeert af te troggelen via allemaal leme trukjes,ofwel ? Niet dat ik er zoveel vanaf weet aangezien ik geen factions speel maar als zo iedereen aan geld probeert te raken gaat niemand nog geld geven aan iemand.En waarom staat het niet in de regels dan,want volgens mij weet een groot deel van de spelers niet dat je op factions andere mensen mag scammen...

Groeten Drogerd4ever

9. Aviccii_ Nether Explorer DRC Veteran

Hier moet een stafflid of Jelle even op reageren. Dit is inderdaad een vreemde situatie.

• Like Like x 1
  10. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Ik ga hier achteraan. Ik zit al in een conversatie met hem en zal hem
    Hierover aanspreken. Voor nu sluit ik dit topic.
    Zodra ik meer weet laat ik het hier weten.

*update speler heeft aangegeven dat hij het restant wilde betalen maar dat je off line ging.neem even contact met hem op als hij ingame is om dit te regelen. Maak een conversatie met me aan of het gelukt is.

Last edited: Jul 22, 2014
    • Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.