Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by Drogerd4ever (victor), Jul 22, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Drogerd4ever (victor) Iron Miner DRC Veteran

Beste DRCers,
    Gisteren kwam ik op de factions server om mijn geld op factions te ruilen voor geld op de survivalserver.Dat doe ik meer omdat ik geen factions speel.Ik werd gescamd door een zekere Aarmin.Deze zegt dat scammen in factions toegelaten is,daar had in nu eenmaal nog nooit van gehoord en besloot een klacht in te dienen.Hij had nu eenmaal ook $15.000 in factions van mij geript en weigerde mij survivalgeld te geven in ruil voor het factiongeld.Dus ik diende een klacht in niet om stuff en geld terug te krijgen maar met de bedoeling om deze speler een ban te bezorgen.Gelukkig had ik veel screenshots getrokken waarin te zien was dat ik toch wel de waarheid sprak.Een paar uur later werd er door de moderator Xcinix gereageerd dat hij hier achteraan ging.Ik besloot ondertussen terug naar survival te gaan om eens te vragen of scammen in factions inderdaad toegestaan is.Hierover was de mening verdeeld.Ikzelf was er nog steed van overtuigd dat scammen absoluut verboden is.Zie ook Art.2 waarin staat dat elke vorm van bedrog en scam verboden is.Het topic dat ik had aangemaakt daar zit nu een slot op en ik weet niet of de speler en ban heeft of niet.Als je mijn klacht eens wilt bekijken kan dat gerust bij klacht indienen en dan scammen.
    Is scammen op factions nu toegestaan of niet ??!
    Groeten Drogerd4ever

2. Annika2003 Redstone Miner DRC Veteran

Scammen is volgens mij niet toegestaan, ongeacht op welke server dan ook. Het zou raar zijn als je op factions wel mag scammen, dat veroorzaakt veel tickets, klachten en chaos naar mijn idee.

3. iiJochem Obsidian Miner DRC Veteran

factions is chaos. ik denk dat je op factions wel mag scammen, maar niet als je trade van (server)-factions of andersom. Denk ik dan.

4. Drogerd4ever (victor) Iron Miner DRC Veteran

Factions is inderdaad chaos maar als iedereen elkaar begint te scammen zal niemand elkaar nog vertrouwen en geld overhandigen.Niemand gelooft elkaar nog.Het staat ook in de regels dat elke vorm van scam en bedrog verboden is,er staat ook niet bij dat het bij factions een uitzondering is of iets dergelijk.En Jochem het wordt wel heel ingewikkeld als je mag scammen buiten als je geld wisselt tussen andere servers.

Last edited: Jul 22, 2014
  5. Aviccii_ Nether Explorer DRC Veteran

Factions is geen chaos, factions is gewoon anders.

6. iiJochem Obsidian Miner DRC Veteran

factions blijft met scammen. Er staat in de regels ook niet griefen dat mag ook in factions. Staat ook niet bij uitzondering voor factions. Dus scammen blijft zeker in factions.

7. Assassian_Damian Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Het is ook eig een beetje scam in survival want hij krijgt zijn geld niet in survival

8. iiJochem Obsidian Miner DRC Veteran

dat zeg ik...

9. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Waarom dit 2de topic? Heb wat meer vertrouwen in de Staff.
    Als ik zeg dat ik erachteraan zal gaan doe ik dit ook.
    Scammen op deze manier is niet toegestaan.
    Ik had toch ook al een update op je vorige topic geschreven.
    Lees dat eerst even

• Like Like x 1
  10. Drogerd4ever (victor) Iron Miner DRC Veteran

Ik heb zeker wel vertrouwen,maar ik vroeg me af of het nu mocht of het nu toch verboden is om te scammen in factions.

11. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Scammen in factions mag, zolang het ENKEL EN ALLEEN op de factions server gebeurd. Vanaf wanneer er een andere server (en 'real life' zaken) mee betrokken wordt is het verboden.
    Topic gesloten.

• Like Like x 3
Thread Status:
Not open for further replies.