Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by romanwilson2001, Dec 22, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. romanwilson2001 Hunter DRC Veteran

*Ingame name (beschuldige): bramvissers98
    *Server: Kit-PvP
    *Reden van klacht: Schelden
    *Bewijs: Zie screenshots
    *Commentaar: Ik moet ook even toegeven dat ik tegen hem(bramvissers98) heb gezegd: Mietje ( dat is niet zo heel erg hoop ik)

Attached Files:

2. Bram Diamond Miner DRC Veteran

Screens vanaf het begin? OH die heb je toevallig niet? Ik ga hier niet eens op reageren. Je zet hier nu alleen mijn woorden op het forum. Jou praatjes en teksten komen nu niet aan bod in jouw screenshots. Die 2001 achter je naam laat je kinderachtige niveau al zien.

Je hebt me wel erg graag banned he? Mondeju, Screenshot 1 was een voorbeeld wat jij allemaal tegen mij zei. Je brengt het nu naar de mensen alsof ik het tegen jou zei..

• Like Like x 13
  3. romanwilson2001 Hunter DRC Veteran

Uhmm ik zeg toch ik heb jou mietje genoemd zo begon het allemaal hoor?? en ik heb alleen mietje tegen je gezegd dus niet die dingen die jij allemaal zegt en anders heb je daar bewijs van?

4. Bram Diamond Miner DRC Veteran

Laat de staff maar beslissen, met jou valt namelijk niet te communiceren :)

• Like Like x 8
    • Agree Agree x 1
  5. romanwilson2001 Hunter DRC Veteran

Is goed hoor ;) Met jou trouwens ook niet want dat schelden hoeft niet he?

6. Bram Diamond Miner DRC Veteran

Echt waar, ik ben in 2jaar DRC een enkele keer boos geworden. Beleef altijd grappige en leuke tijden. Dan zit ik in kitPVP waar ik best vaak speel, dan kill ik iemand genaamd RomanWilson2001 en waarmee stata de chat dan vol? Met OMG OMG -_- Dan wil jij revenge, en killt me dan. Ik lagg heel erg. Zeg gwn in chat. Wat een lagg is er... En dan kom jij vervolgens met je stomme hoofd en praat constant als ik iets zeg SMOESJES MIETJE SMOESJES SMOESJES SMOESJES.

EN DAN NU PRATEN ALSOF IK EEN ACHTERLIJKE MOGOOL BEN? DONDER OP, ECHT WAAR...

Dat die Kasperm10 dan zich ook nog in de strijd gaat mengen en mij gaat vergelijken met een Peter aka Maxuseant en dat ik mezelf fantastisch vind omdat ik een moderator ben geweest, en dat soort onzin gaat uitkramen. DAN WORDT IK BOOS JA!

En wat gebeurt er vervolgens?
    O JA, een dom kind van 13jaar dat screenshots maakt gaat dreigen en constant alles uit gaat zitten lokken.
    ZO HEY, jij maakt DRC echt leuker. TOP MAN.

Maar laat de staff maar beslissen, misschien krijg jij je zin, misschien ook niet. Kan je lekker weer de sinaasappel aan de boom gaan spelen in KitPVP ;)

Mijn beslissing staat allang vast over jou, je bent gwn een

• Like Like x 10
    • Winner Winner x 5
    • Agree Agree x 1
    • Optimistic Optimistic x 1
  7. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Hetgene wat ik hier uithaal is een ongepaste reactie op, wat ook, ongepast gedrag is. Iemand mietje noemen en blijven uitdagen, dan krijg je natuurlijk een reactie. Bram jouw reactie was ongepast maar je reactie nu op het forum gaat er wel echt over.
    Dit hoeft niet, dat weet jij ook. Hetgene wat je op het forum gezet hebt spreken we wel nog over.

Roman: Mensen reporten nadat je hun gedrag zelf gecreëerd hebt is niet echt leuk voor iedereen. Als iemand jou tot het uiterste drijft, zou je ook niet graag hebben dat ze je er achteraf op willen pakken. Het is fijn dat je de community beter wilt maken maar dit was het misschien minder.

Beiden verdienen misschien wel een straf voor hun ingame gedrag maar voor deze keer zullen we het door de vingers zien. Laat het een les zijn voor jullie en de andere.

Bram jouw post op het forum wordt nog bekeken maar hier ga ik niet alleen over gaan.

#Topic gesloten

Last edited by a moderator: Dec 22, 2014
    • Agree Agree x 4
    • Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.