Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Wisselkoers, Dec 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wisselkoers Woodcutter DRC Player

Oke nu ik toch gebanned ben toon mij es die screenshots die tonen dat ik xray gebruik

ofwel toon je me die screenshots binnen het uur ofwel stap ik morgen naar de politie en dien ik klacht in wegens diefstal & fraude

2. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

Waar haal jij de diefstal vandaan is mijn vraag, ik denk dat je niks kan bij de Politie hoor....

Maak even een Urban app aan en hoop dat je weer de server in kan. :)

3. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

wisselkoers dit is niet echt de toon die je verder zal helpen.

Hier is het screenshot op het moment dat je met Epyon aan het minen bent met Xray. Ik heb vanaf 2:13 t/m 2:33 vijftien screenshots gemaakt. En heb dus 20 minuten achter jou en Epyon gezeten.

Maak even een unban app aan zoals het moet en begin maar eens precies te vertellen wat er gebeurd is zonder te liegen (ik ken Epyon niet). Dan zullen we daar verder discussiëren.
    Ik betreur dit zeer, maar als je zo opvalt zodat 2 admins op hetzelfde moment jou aan het controleren zijn en dezelfde conclusie trekken, dan kun je beter de hele waarheid vertellen en dan zien we daarna verder.

Epyon was zo slim wel toe te geven dat hij samen met jouw mijnde en Xray gebruikte en 1 van jouw kisten gebruikte. Laat hem een unban app aanmaken, dan kunnen we zien wat we voor hem doen.

mvg,

koolmees71

4. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Oke, meneer wisselkoers, laat me even heel duidelijk zijn.
    Jij hebt gedoneerd en donaties worden niet terugbetaald. En daarna overtreedt JIJ de regels, en dan nog wel 1 van de grootste. Als jij denkt dat we donators niet gaan bannen voor het overtreden van een regel en dan nog wel voor xray dan zit je fout. Het is wel zo dat we makkelijker gaan unbannen of minder snel bannen. Maar bij xray is dat niet het geval en al zeker niet als je gaat beginnen dreigen met politie. En zoals ik hierboven vermeld kan je niet echt veel doen aangezien je gedoneerd hebt voor virtuele producten en jij jezelf in de problemen hebt gestoken door xray te gebruiken.

5. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

#Slotje [Persoon moet unban app maken]

Open hem maar weer als het niet hoeft :)

Edit: even tijdlijk weer open voor als Wisselkoers nog wil reageren

6. Wisselkoers Woodcutter DRC Player

Ik gebruikte geen xray , epyon gebruikte xray en ik ken hem niet , ik heb hem eergistere op de server ontmoet (dus dat is niet kennen) en dus is het wel onwettige ban , want hij vertelde mij waar ik naartoe moest, dan tpa'de hij naar mij en kapte de blokken . 13u20 ga ik naar het politie bureau om info te vragen

7. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Inplaats van een deftige unban aanvraag te maken, maarnee veel plezier zou ik zeggen.

8. Wisselkoers Woodcutter DRC Player

ik zie daar geen nut in , ik ben 20 euro kwijt ( voor iets dat ik niet gedaan heb ) en ik heb ook niet gelogen want ik ken hem niet

9. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Je gaat er waarschijnlijk meer mee bereiken dan bij het politiebureau maar goed.

10. Wisselkoers Woodcutter DRC Player

nja als ik nu een unban app indien en erdan weer op uit ga om te minen gaan ze me tch weer volgen omdat ik 'Xray' gebruik

11. SvenDRC Nether Explorer DRC Veteran

Nee, je mijn statistieken worden gereset dus je hebt weer 0% xray probability.
    Enkel als we weer meldingen krijgen van je zal je gevold worden.

12. gillverleedens Hunter DRC Player

Sven of jelle unban hem gewoon je weet nooit of je problemen krijgt

13. SvenDRC Nether Explorer DRC Veteran

Als hij op zo'n manier gaat vragen om een unban, dan unban ik hem niet hoor.
    Ik geef ook even de definitie van fraude : 'de zaken worden anders voorgesteld dan ze zijn, door op papier of digitaal een onjuiste weergave te geven van de werkelijkheid', voor zover ik weet is dit niet het geval bij ons?
    Bij het topic van doneer infromatie staat ook het volgende: 'U accepteert de volgende voorwaarden:
    DutchRastaCraft kan niet aansprakelijk worden gemaakt bij betalingsproblemen en er wordt in ieder geval niet terugbetaald. Ook bij een ban is er geen terugbetaling mogelijk.' Laat hem maar naar de politie stappen als hij denk dat dat het goede is?

14. gillverleedens Hunter DRC Player

Haha ja das een goede ja is wel waar dat dit geen fatsoenlijke manier is om dit te vragen

15. Wisselkoers Woodcutter DRC Player

ik heb niet om unban gevraagt en ook niet om m'n geld . ik vraag om het bewijs achter mijn ban te tonen

16. gillverleedens Hunter DRC Player

Dus je wilt helemaal geen unban wel waarom zaag je dan ???

17. Wisselkoers Woodcutter DRC Player

hier jij verdient een waarschuwing hou je uit unban topics zonder bewijs

lees de regels

18. SvenDRC Nether Explorer DRC Veteran

Nee je hebt niet om een unban gevraagd, maar je dreigt wel om naar de politie te stappen.

19. Wisselkoers Woodcutter DRC Player

tuurlijk en jij daagt me uit

jullie doen duidelijk wel aan fraude ik doneer er staat 25.000usd + 25.000usd dus ik 50.000usd en ik kreeg er 25.000usd

je moet opletten voor je iets zegt

20. gillverleedens Hunter DRC Player

Das het is geen unban aanvraag he wisseldude

Thread Status:
Not open for further replies.