Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by sanderworld, Dec 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sanderworld Woodcutter DRC Player

dit is meer iets aan de owners dus daarom geen reacties van niet belangrijke mensen.

zoals gemerkt is er een entities remover mod op de server die alle drops verwijderd maar ook de mobs.
    ik vind de mod heel erg goed maar wel vervelend voor de mobs je kan niet meer afk farmen, ik heb even gezocht en dit is een mod die de blokjes kan verwijderen maar de mobs niet.
    er volg een link en ik zou het fijn vinden als er naar gekeken zou worden want afk farmen is wel een stuk beter vooral nu the end ook weg is.
    alvast bedankt.
    link: http://www.curse.com/server-mods/minecraft/mythicdrops

sanderworld

2. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

Ze hebben de dat gedaan voor minder lagg... We deeden ook eerst zonder mods weg maar dan was het aardige lagg...

3. Mitch161 Obsidian Miner DRC Player

Dit is idd gedaan om lagg te verminderen, er waren zo'n 15000 mobs op de server, dat is vermindert. Ook waren er farms die lagg veroorzaakte byv een farm met wel 30 schapen. Of zelfs meer

• Like Like x 1
  4. sanderworld Woodcutter DRC Player

beste, owners
    sven of jelle misschien is dit teveel gevraagd maar ik hoop dat clag dan een keer voor 30 min uit kan aangekondigd natuurlijk zodat de server het weet maar ik zou graag een beacon krijgen en dan moet ik een wither verslaan en aangezien clag mobs verwijderd om de minuut en ik de wither niet in een minuut kan verslaan hoop ik dat voor 1 keer de server 30 minuten geen clag kan hebben dat zou ik zeer waarderen.

ik hoop het echt heel graag
    met vriendelijke groet, sanderworld

5. volhaas Nether Explorer DRC Veteran

Withers kan je niet spawnen en in je bericht boven aan staat geen reacties voor niet belangrijke mensen dus jij bent beter dan ons? Erg flauw..

6. Mitch161 Obsidian Miner DRC Player

Dit heb je al is eerder gevraagt aan Jelle, Als we dat doen moet je het hele config aanpassen en dat dan 2x.

Thread Status:
Not open for further replies.