Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by TheEpicRands, Apr 29, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TheEpicRands Stone Miner DRC Veteran

Er is in de afgelopen weken veel gebeurd in de server. Mensen banned ruzie etc. Het begon bij chrisje_013 en stiiena die nu beide gebanned zijn. Ik ging met beide goed om. Ik vind het ook jammer dat ze banned zijn het maakt de server wat leeg. Maar dat is verleden tijd. Sjuuleke_013 had zijn spullen bij christe_013 zijn storage staan. Zijn spullen werder gerollbacked omdat ze *dachten* dat het van christe_013 was. Hier gaat het al fout. Sjuuleke_013 raakt zijn spullen kwijt en het word ook niet terug gedraaid. het had overlegt moeten worden van wie die spullen waren. Want het was van sjuuleke_013. Toen sjuuleke_013 hier een topic voor maakten werd er gereageert dat het niet werd terug gedraaid. Sjuuleke_013 ging hiermee in discussie en werd hierdoor gelijk ipbanned! Dit vind ik heel heel erg overdreven. Als iemand een paar maanden werk in 1 seconden kwijt raakt is dit natuurlijk niet leuk. Ik begrijp dat sjuuleke_013 hier tegen in ging. En ook al zou hij banned worden geef hem dan een aantal dagen i.p.v. altijd. Ik vind dat mensen in de server slecht behandelt worden. Mensen werken hard voor de spullen en hun huis etc. En als dat dan in 1x weggevaagd word is dit niet leuk. Geef op z'n minst sjuuleke_013 nog een kasten en geef christen_013 en stiiena dan ook nog een kans. Het is een spel waar mensen veel tijd in stoppen omdat ze het leuk vinden maar hoe het er nu aan toegaat word het steeds minder leuk. Ik besteed ook veel tijd in de server en vind het geweldig om te spelen, maar ik raak steeds meer vrienden kwijt op de server. Geef sjuuleke_013, christen_013 en stiiena allemaal nog een kans. Het is toch juist leuk als mensen zich inzetten voor een server om het leuk te maken en er veel op spelen. Het is de moeilijk echt wel waard om even /unbanip (naam) in de voeren. Ik hoop dat ik dege die dit leest overtuigd heb om ze allemaal weer te laten spelen. Het is voor andere ook veel leuker als iedereen weer terug komt.

Gr. TheEpicRands

[​IMG][​IMG]

• Like Like x 1
  2. Avho Redstone Miner DRC Player

is stiiena banned Ö

3. TheEpicRands Stone Miner DRC Veteran

Ja die is banned maar sjuuleke_013 en christen_013 ook wat voor ons allemaal heel jammer is dat deze 3 banned zijn de reden is goed maar ik vind dat ze nog een kans mogen krijgen.

4. Dragon Obsidian Miner DRC Veteran

Stiiena is banned omdat ze spullen had gecheat met Chrisje

5. SvenDRC Nether Explorer DRC Veteran

Jij weet blijkbaar niet wat er allemaal is gebeurd :)

• Like Like x 4
  6. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Dit.

7. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

TheEpicRands: als mensen zoveel tijd ergens insteken moeten ze niet zo DOM zijn om de regels zo hard te oevrtreden. Ik gefe mensen graag ene tweede kans, maar niet als er zo met regels en vertrouwen wordt omgegaan.

Er veranderd zeker wat op de server. Mensen lappen alle regels aan de laars omdat ze denken nog wel ene tweede derde en vierde en vijfde kans te krijgen.

mensen die zich gewoon aan de regels houden hebben geen tweede kans nodig en worden door ons door dik en dun ondersteund.

• Like Like x 9
  8. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Welkom op DRC. Het werkt zo al heel lang. Je kan je tegenwoordig niet meer bevrienden met mensen want voor je het weet zijn ze banned. In het begin van de server ging ik met iedereen om en nu ben ik een kluizenaar geworden omdat de bans je om de oren vliegen en omgaan met dat soort mensen zet jezelf ook in gevaar. Het is ongelooflijk hoe zelfs de meest onschuldig lijkende actieve members geband worden.

• Like Like x 6
  9. ikbennicky Nether Explorer DRC Veteran

ik vind het heel jammer dat je gelijk hebt... ik ben met 1 iemand samen gaan werken maar toen mocht hij niet meet minecraften...
    wat nog veel etger is is dat mensen nog gaan zeuren ook en dan nog niet eens moeite doen voor een unban ik heb er zelf ook een gehad netjes ingevult veel spijt van gehad van wat ik toen heb gedaan.... en nu ben ik een trouw lid van het forum en ben ik elke dag online op de server! ik vond het fijn dat er mensen als kees waren die mij die 2de kans gunden... maar als je niet eens moeite doet om een beetje normaal te doen dan verdien je het zeker geen unban en al zeker niet als je cheat
    als je je hoofd er niet bij kan houden ga dan naar een andere server want zie al die smoesjes maar ik heb geen xray en 2 post later jullie zijn goed dat jullie dat zo goed kunnen zien...

• Like Like x 1
  10. r03n_d Stone Miner DRC Player

Al die _013's maken het wel lastig lezen. Plus dat er geen alinea's worden gebruikt.
    [/offtopic]

Ik vind persoonlijk dat de moderators nogal banhappy lijken. Helaas blijkt daar ook alle reden voor, maar wat ik persoonlijk mis is een kans op verweer. De enige kans die je hebt is via het forum, en dat verloopt doorgaans redelijk traag. En dan is het kwaad ook al geschiedt. Nou is ook niet alles een ban waard in mijn ogen, maar wellicht zie ik daarbij een belangrijk punt over het hoofd: de gemiddelde leeftijd van de members. De enige moderator-gerelateerde ervaring die ik met deze leeftijdsgroep heb was niet erg positief (luisteren nogal slecht). Maar laat de goeden niet onder de slechten leiden.

Een tip: het lijkt op het moment nogal uit te maken door welke moderator je wordt geholpen. Ik denk dat jullie moeten proberen om meer op 1 lijn te komen. Zo stuitte ik vanmiddag op een user die beschermd wordt vanwege zijn donatiestatus door een moderator, terwijl andere moderators er wel wat mee gedaan zouden hebben gedaan (is ook uiteindelijk gebeurd). Dat zal ook een hoop onvrede wegnemen bij gefrustreerde gebruikers, wat er hopelijk weer voor zorgt dat deze jullie beter zullen opvolgen.

Just my 2 cents.

• Like Like x 1
  11. randomone Woodcutter DRC Player

hallo.<ik wil ook graag even reageeren.
    als je nu gebant word voor xray, nodus of griefen oke.
    maar ik heb sjuuleke013 zijn verhaal gehoort en zijn chats gelezen en het enige wat hij heeft gedaan is vragen om zijn spullen.
    wat heeft hij daar dan verkeerd aan gedaan? en verdient hij dan niet nog een 2de kans?

mvg
    randomone

• Like Like x 2
  12. volhaas Nether Explorer DRC Veteran

Dafuq dude ze praten niet over xray.... ze praten hier over heeeel wat anders.
    Maak je eigen topic.

• Like Like x 1
  13. randomone Woodcutter DRC Player

hij komt erin voor en ik wou wet zeggen over hem. aangezien het gaat over dan ban van chris stiena ofzo en sjuuleke

14. volhaas Nether Explorer DRC Veteran

Oke, zelf zie ik deze topic ook voor het eerst.

Mijn mening : ik hoef chrisje TOTAAL niet terug te hebben hier, beetje met kanker schelden en dreigen,mensen op zijn lijstje te zetten.

Christien moet veel doen om het vertrouwen weer terug te winnen want na dat is de economie @ drc weer wat ingezakt.

• Like Like x 1
  15. randomone Woodcutter DRC Player

ja oke dat slaat nergens op en idd wat je zegt hij moet het vertrouwen terugwinnen.
    maar sjuuleke heeft niks gedaan? zoals ik al eerder zij heeft hij alleen gevraagt om zijn spullen na een communicatie foutje.

• Like Like x 2
  16. randomone Woodcutter DRC Player

ze kunnen hem toch een 2e kans geven.
    of op ze minst een temp ban

• Like Like x 2
  17. volhaas Nether Explorer DRC Veteran

Voor sjuuleke ging het volgens mij om meer, jelle was ze zat op TS zo zat zelfs dat hij hem een perm ban gaf.
    Dus hij hedft vast door en door zitten klageen/schelden

18. randomone Woodcutter DRC Player

hij zit nooit op teamspeak? en schelden zul je hem zowiezo nooit horen doen.
    en zover ik weet heeft hij maar 1x gevragen om zijn spullen

19. randomone Woodcutter DRC Player

20. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Chrisje was een beetje raar persoontje, hij voelde zich als een soort politieagentje, steeds mensen aangeven waaronder ik. Uiteindelijk blijkt de beschuldigde onschuldig en de politieagent corrupt.

• Like Like x 2
Thread Status:
Not open for further replies.