Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by altin0492, Nov 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

Hallo Jongens en Meisjes van Dutchrastacraft,

Mijn idee is een server texture pack die je kan gebruiken.
    ATM word de server texturepack niet gebruikt wel zonde :p
    Ik stel voor deze texturepack: http://www.minecraftforum.net/topic/72747-faithful-32x32-pack-updatemore-17-plants-17/
    Waarom deze? Nou:

-Geen lagg (Dikke plus punt :))
    -HD (Alles ziet er mooier uit)
    -Blocks zijn het zelfde als standaard MC (Niemand raakt in de war)

Algemeen maakt het mc een stuk mooier, Ik kan niet zonder deze texture pack :p
    Ik hoop dat jullie dit een leuk idee vinden, En misschien wil de Owners dit instellen voor ons :)

2. Jeanscrafter Iron Miner DRC Veteran

strak plan maar een server kan geen standaard rescource pack aanstellen. het enig wat de server kan doen is een link plaatsen bij het inloggen op de server. ik heb zelf mijn priveserver voor vrienden waar ik met plugisn enzo lig te prusten en ook mijn server 10 keer laat chrassen op een dag :p de enig dak heb gevonden dat misschien een mogelijkheid is http://dev.bukkit.org/bukkit-plugins/texturepackchanger/ maar ik denk niet dat het een goeie optie is er zijn ook plugins dat de speler automatisch kickt als de aanbevolen rescourcepack niet gebruikt wordt maar ik denk dat er ook wel andere texture packs bestaan dat zeer mooi en lagg-verminderen is (pamlpemouse) xd

3. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

Lagg verminderd zal het nooit zijn denk ik, ik zeg alleen dat het geen lagg meebrengt :)
    Btw je kan wel voor een server een texture pack instellen, staat zelfs bij opties dat je dat aan en uit kan zetten

4. Jeanscrafter Iron Miner DRC Veteran

jha ik weet het maar je kan geen spelers verplichten om dit te gebruiken de client kan alleen toestaan dat er een wordt aanbevolen of via plugins dat niet zo goed werken kan je ingame rescourse packs wisselen maar ik denk dat het zeer vermoeiend wordt voor de server om verschillende clients met verschillende server texturepacks te laten spelen maar ik denk dat er wel dat er een plugin bestaat om bij het inloggen een message te versturen waarbij een link naar de direct downloadpage van het rescourse-pack te gaan

5. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

Nee helemaal niet? Je stelt een server texturepack in Klaar. Speler kan zelf kiezen of ie het wil gebruiken ja of nee.
    Niemand word verplicht om het te gebruiken? Lijkt me..

6. Jeanscrafter Iron Miner DRC Veteran

hmm interesant zal ik is opzoeken op internet

7. Hugh Mungus Builder Builder

RedCraft is ook een mooie texture pack (dat gebruikt sam van projectminecraftia ook kijk maar op youtube).

8. goldmika1 Redstone Miner DRC Veteran

Of gewoon houden zoals het is.
    kost ook geen moeite.
    en dat geeft dan ook geen extra zorgen aan Jelle en Sven

• Like Like x 3
  9. IJsbeer Diamond Miner DRC Veteran

Leuk idee! Ik vind alleen het resource pack een beetje lelijk :p

10. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

Het is de bedoeling dat de blocks blijven zoals ze zijn, alleen met meer details erin :)

11. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

Nee je kan via de pauze menu uitzetten :)

12. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

Het is vrij simpel om het intestellen :)
    Kost alleen 5min van je tijd zo zware werk is het niet :)

13. goldmika1 Redstone Miner DRC Veteran

Dat zijn toch weer 5minuten van hun belangrijke werktijd die ze mischien net zo goed in de skyblock sho kunnen doen :D

• Like Like x 1
  14. Jeanscrafter Iron Miner DRC Veteran

mygod denkt ge nu egt dat sven en jelle niks anders te doen hebben dan te dansen naar de pijpen van de server. misschien ff offtopic maar ik heb enorm veel respect voor hun en dat jij nu egt durft subtiel te vragen om de skyblock shop nog beter te maken . . . . . . wees blij dat er al een is :p het is momenteel super moeillijk om de server online te houden met die protocolhack. ik weet nog goed bij de vorig reset en overgang naar de redstone update dat de clients of de server heel vaak crashte. ik zou voorstelen geef sven en jelle ff wat ademruimte en rust ze hebben het zwaar gehad (ook de mods ) en er komt nog een veel moeilijkere periode aan vanaf het moment dat er een craftbukkit 1.7..2 of misschien wel craftbukkit 1.7.3-1.7.4 uit is :p

keep up the good work

nu terug ontopic :p
    altin0492 ik denk dat wat je zegt wel gaat (is nagekeken) maar ik denk langs de andere kant dat het de server misschien nog wat onstabieler kan maken. ik denk dat wanneer je dit wilt bereiken op de server best een goede plugin gaat zoeken. Dan kan je jelle en sven iets makkelijker overtuigen .

#edit schrijffouten FTW

15. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

We hebben dit ooit al eens ingevoerd en het viel niet in de smaak van vele spelers.

Topic gesloten.

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.