Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by reinoud_v, Jun 30, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. reinoud_v Stone Miner DRC Veteran

Morgen komt er een nieuwe versie van mincraft uit versie 1.6 dit betekend dat er ook een nieuwe launcher komt, is er al bekend wanneer de DRC server wordt ge update want als de server wordt ge updat naar 1.6 betekend dit dat er ook een nieuwe launcher moet worden gebruikt. en dat er dus mensen zijn die niet meer op de DRC server kunnen zo als de mensen waar ik mee samen werk mocht er binnen 30 dagen geen oplossing komen dan zullen allen claimes vervallen kan hier niet een oplossing voor worden gezocht

2. Brammes Guest

Even voor de duidelijkheid: drc blijft 1.5 totdat: bukkit update naar 1.6 (met belangrijke plugins)
    En dat er een mogelijkheid is voor cracked spelers...

Gewoon niet updaten (je moet toch andere launcher) en drc is en blijft voorlopig 1.5
    (Of je wilt singleplayer spelen)

Meer info volgt. ...

• Like Like x 1
  3. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Meestal gebruiken Jelle en Sven toch zo snel mogelijk een custom Bukkit van de laatste versie met alle goede plugins enzo, maar passen ze de protocol aan zodat er ene verbinding met een 1.6 client kan worden gemaakt. daardoor lijkt het voor clients alsofn de serevr 1.6 is, maar de core is nog steeds Bukkit 1.5.2 R1

4. Turbo_Robin1 Gold Miner DRC Player

Ik speel cracked en hoop dat het ook 1.6 word ik denk dat het beter zou zijn voor DRC want ik denk toch wel dat de meeste spelers cracked zijn

• Like Like x 1
  5. Dragon Obsidian Miner DRC Veteran

Met cracked kan je geen mc meer spelen..

• Like Like x 1
  6. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Kijk, mensen die cracked zijn, als jullie je internet en een computer kunnen betalen waarvan ik zeker weet dat dat zeer veel meer geld is dan mc, dan kunnen jullie toch ook mc betalen? ik snap niet waarom iedereen zaagt dat cracked weg gaat. Koop gewoon premium.
    maar 20 euro en je helpt mojang. als je cracked gebruikt als ene soort proef ok dan is het oke (dee ik ook) maar als je de game leuk vind koop het dan gewoon. ik ben zeker dat als jullie call of duty games van 60 euro kunnen kopen dat minecraft dan zeker geen probleem is!

• Like Like x 2
  7. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Ja, en met de modding api doen ze er nog eens een schepje bovenop (aangezien alle mods via minecraft.net gaan en je wss dus ingelogd moet zijn om ze te kunnen gebruiken) dus moeten cracked vanilla spelen!

8. Dragon Obsidian Miner DRC Veteran

Zoals ik en me ouders hebben geen creditcard.. Daarom kan ik het niet kopen.

9. UltraVioletGamer Gold Miner DRC Veteran

Lol je kan het gewoon kopen via Ideal of PayPall.

10. jacco70 Hunter DRC Player

wel

11. Brammes Guest

• You can still play Minecraft version 1.5.2 using the old launcher, which you can download from minecraft.net/download
    staat op mojang...
    voorlopig nog niks aan de hand

12. LeKiller Nether Explorer DRC Player

ik kan nu met men cracked op 1.6 :p

13. volhaas Nether Explorer DRC Veteran

Ik hoop dat je weet als cracked weg gaat, en deze server is gebaseerd op cracked.
    Dat de server al snel met geldproblemen komen en uiteindelijk sluit.

+ laat mojang wat meer dingen toevoegen, in amerika hebben ze mc cards voor premium.
    Europa? Niks. Ideal en veel hebben het niet.

14. robneng Redstone Miner DRC Player

Ik vind het ook raar om te zeggen: Jammer voor cracked mensen dan moet je maar kopen aangezien deze server juist het motto van cracked mensen ook welkom gebruikte in het verleden en nu nog.

1.6 is gewoon straks voor de cracked mensen downloadbaar en het probleem is opgelost.

ps: over het downloaden van dingen.

volgens de nederlandse regering mag je alles downloaden.
    wat niet mag is het uploaden van bestanden met copyright voorbeeld: games, muziek en films

15. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Je bent ook Visa, Mastercard, ... vergeten! en iedereen heeft wel een bankkaart he, dus dat zou geen probleem mogen zijn, gewoon even je ouders erbij roepen, hun cash geven en hun die overschrijving laten doen

16. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Het probleem met Mojang is dat ze te lui zijn om een deftig betalingssysteem te maken. Je kan minecraft enkel kopen met een creditkaart of met paypal. Dat zijn slechts twee opties, die voor velen onder de 16 jaar niet eens mogelijk zijn. Hoe willen ze dan een grote afzetgroep bereiken? Hoe willen ze dan dat mensen premium kopen? Er zijn veel cracked spelers die wel premium willen kopen maar die het dus gewoon niet kunnen. Dat ze dat eerst eens aanpakken voordat ze cracked weghalen.

17. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Die kinderen onder de 16 hebben nog steeds ouders die met creditcard kunnen betalen

18. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Niet iedereen heeft misschien zo'n ouders als jij. Bij mij zou het niet gemogen hebben.

19. LeKiller Nether Explorer DRC Player

bij mij mag dat ook niet hoor --' hoe komt het dat jij dat mogt?

20. Avho Redstone Miner DRC Player

DRC update AUB niet naar 1.6 dan heb ik 50 euro gedoneerd voor nirts =C

Thread Status:
Not open for further replies.