Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by KleineTom, Jan 2, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KleineTom Gold Miner DRC Veteran

Hi :)

Ik ga een servicedienst beginnen, waar ik een aantal dingen doe.

1. Chests sorteren
    Heb jij een chest room die helemaal niet geordend is? Ik wil graag voor jou deze chest room sorteren.
    Ook hang ik signs/item frames op met de spullen die erin zitten. Je mag zelf kiezen welke je wilt. De prijs hangt af van de grootte van de chestroom. Minimaal 750. Voor de chest room in de bijlage zou dit zo'n 2k zijn.

2. Chest room maken
    Eentje die ik niet aanraad xD, maar als je geen zin hebt om een chest room te maken, kan ik een poging doen om er een te maken. Zie bijlage voor mijn chestroom. Minimaal 1k voor een chestroom.

3. Weghaaldienst
    Heb jij een groot gebouw, een berg of iets anders wat je graag weg wilt hebben maar je hebt geen zin om het zelf te doen? Ik wil voor jou het weghalen. Prijs hangt af van wat ik moet weghalen. Ik zorg zelf voor de spullen om het weg te halen. Voor een berg bijvoorbeeld is dit 2k.

Interesse? Laat het in de reacties even weten of stuur me een berichtje ingame.

EDIT: Chestroom is nu af

[​IMG] [​IMG]

Last edited: Jan 2, 2015
    • Like Like x 3
Thread Status:
Not open for further replies.