Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Bugs' started by WretcherBoy[FACTIONS], Dec 26, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. WretcherBoy[FACTIONS] Iron Miner DRC Player

Hoi,

In alle hoeken van mijn winkel werken de shops niet. Op de bovenstaande afbeelding zijn dat dus de saddle, nametag, brewing stand en iron. Dit geldt voor alle hoeken in me shop. @Dracindo heeft er al naar gekeken en kon het probleem ook niet oplossen. Ik heb inmiddels alle standen van de chesten geprobeerd, maar er blijft staan: Out of stock, terwijl ze gewoon vol zitten.
    Verder doen alle shops het wel....

Ten slotte heb ik ook een vraagje over de verkoop van banners in shops. Als je bijvoorbeeld de vlag van Nederland wilt verkopen in een shop krijg je het itemid van een witte vlag, waardoor ie niet verkocht kan worden. Hoe krijg ik het juiste id van de blauw-wit-rode vlag?

2. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Kun je eens proberen of /iteminfo en dan dat in te vullen op de chest inplaats van een naam. Want dat werkt ook met enchanted items dus waarom zou het niet met banners werken. De plugin is geupdate omdat prisamrine en andere ocean monuments items wel verkocht kunnen worden via een chest shop.

3. WretcherBoy[FACTIONS] Iron Miner DRC Player

Oke bedankt voor tip ik zal proberen.

Maar jij weet het ook niet van die shops in de hoeken of wel?

4. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Ik ken dit probleem en heb het zelf ook gehad. Je sign hangt ook tegen die andere kist waardoor hij die ook bekijkt en die leeg is waardoor hij niet kan verkopen. Als je er voor zorgt dat je sign niet tegen een andere kist hangt zou alles wel moeten werken

5. WretcherBoy[FACTIONS] Iron Miner DRC Player

Oke bedankt ik ga het proberen
    --- This message was merged, Dec 26, 2014 ---
    Beide problemen opgelost

Bedankt voor snelle reacties!!

Last edited: Dec 26, 2014
    • Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.