Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by Hunt2SirVIVER, Aug 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hunt2SirVIVER Woodcutter DRC Veteran

Hallo best minecrafters,

Vandaag besloot ik om een shop te gaan bouwen. Maar niet gewoon een shop lijk iedereen, ik wil een grote shop bouwen. Waar je super veel keuzen hebt zoiets lijk de admin shop maar dan veel goedkoper. Maar daarbij heb ik ook jullie hulp nodig. Ik zoek mensen die willen helpen met bouwen en ook verstand hebben van verkopen van stuff. Maar niet alleen mensen die willen meehelpen aan de shop maar ik zoek ook mensen die stuff willen verkopen aan een goed prijs ;) Voel je je perfect voor de shop en ben je geïnteresseerd stuur me een berichtje met de je naam, reden waarom je perfect bent voor de shop en/of je eventueel skype hebt....

Grtjs Hunt

PS: mensen die de shop willen bezoeken, zie foto hieronder. Hoe kan je hem vinden, heel simpel doe /randomregion voor een aantal keer en je zal na een paar keer dit gebouw recht voor je zien!!

nieuwe shop.png

2. barry Redstone Miner DRC Veteran

Ik vind het wel een leuk idee, en ook een mooi gebouw btw, maar je shop moet minstens 75 blokken van een regiopaal liggen dacht ik...

• Like Like x 2
    • Informative Informative x 1
    • Useful Useful x 1
  3. Myaumix_ Diamond Miner DRC Veteran

Ja klopt anders krijg je ban dus denk dat je het verder van de regionpaal moet bouwen

4. Hunt2SirVIVER Woodcutter DRC Veteran

Ok bedankt voor de tip. Ik speel al lang op de server maar dat wist ik nog niet :p

5. Hunt2SirVIVER Woodcutter DRC Veteran

Wil je een medewerker zijn/worden??

6. barry Redstone Miner DRC Veteran

Zie nog wel, voorlopig andere dingen te doen :)

Thread Status:
Not open for further replies.