Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by demychaos, Dec 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. demychaos Hunter DRC Player

Ik vind het een beetje jammer dat iedereen opeens een shop begint in een en dezelfde straat nadat ze die van ons zien, het is ook zo moeilijk en slecht voor zaken om in een stad te gaan waar geen shop is..... (sarcastisch).
    ik vind dat in een range van 50 of 100 blocks (of wat dan ook) van een shop, geen shop van een andere player mag.
    Dit is goedkope na-aperij en gewoon een beetje jammer als je het mij vraagt.

2. Brammes Guest

Als jij iets goedkoper aanbied dan de adminshop zal jij zelf de spullen moeten vinden , of je maakt verlies..
    Als een 2e dat doet wil hij/zei nog goedkoper zijn..
    Hoemeer mensen hoe minder ze winst gaan maken...

En sommige mensen wisten niet of de playershops terug kwamen en begonnen niet met een shop te bouwen..
    Nu weet iedereen dat die niet komt en zo zal , langzaam maar zeker steeds meer van die "mini-shopjes" komen...

Vind het eigenlijk wel leuker zo , nu kunnen nieuwe mensen spullen steeds goedkoper spullen kopen en dus meer voor hun geld...
    En iedereen heeft toch recht op een shop?
    Je kan je alleen onderscheiden door bijvoorbeeld veel moeijk verkrijgebare producten..
    Bijv het vuurwerk , je kan buskruit/ papier verkopen naar dienzijn er in de adminshop..
    Verkoop kleuren eens (dyes) die Zullen sommige mensen wel willen kopen!

Dit ga ik wel voorleggen aan sven/jelle : shops mogen niet los langs de weg staan , gewoon netjes in een gebouw..

• Like Like x 1
  3. Avho Redstone Miner DRC Player

Iedereen zet da langs straat ik wou in gebouw maar besefte da nimand zou gaan kijke:(.
    Bij mitch161 shop zou iedereen ales kope van ik ben maar een donator :(

Mvg,
    Avho (door)
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

4. Boswachter Woodcutter DRC Player

Oke, lol goedkope na-aperij is echt helemaal niks mee. Mijn shop bijvoorbeeld is alle "troep" waar mijn chest mee vol zit, die zet ik dus voor een spotgoedkope prijs in mijn shop. Tja dan probeer ik wel wat goedkoper te zijn dan jij anders krijg ik helemaal geen klanten. Meer shops zorgen voor lagere prijzen, en is dus beter voor de klanten. Brammes je hebt wel gelijk, maar wat is een huis? 15 blokjes cobblestone erom heen?

5. Avho Redstone Miner DRC Player

nee geeen coblestone uit "stone bricks" of wood en geen 15. zoals u huis

Mvg,
    Avho (door)
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

6. Brammes Guest

nou er is een oplossing gekomen , je moet een bepaalde rank donator zijn om voortaan chestshops te bouwen!

7. Avho Redstone Miner DRC Player

alee das mishandeling ik ben donator mag da tan

Mvg,
    Avho (door)
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

8. Boswachter Woodcutter DRC Player

Wat een oplossing zeg, niemand is daar blij mee, behalve degene die het geld krijgen.

9. demychaos Hunter DRC Player

helemaal mee eens, ik had zowiezo wel gedoneerd tot Vip, maar als chest shops alleen voor sponsor+ worden dan ga ik weer fulltime aan de halo, vaarwel minecraft.

10. Boswachter Woodcutter DRC Player

Dat is nu veranderd, er komt nu een donatorshop plek met een warp daarnaar toe. Check ook ff het kopje "doneren".

11. demychaos Hunter DRC Player

mooie zaken, heb het gelezen, kunnen wij elkaar weer in de haren vliegen :p.

Thread Status:
Not open for further replies.