Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by Ryu/Genubmc, Aug 7, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ryu/Genubmc Hunter DRC Veteran

Hallo drc'ers

Paar dagen geleden misschien een week geleden maakt niet uit zijn ik en angelo aan een huis begonnen. Ik had 2silktouch pickaxe in zijn chesten gestoken omdat we daar onze bouw materialen instaken, We kregen ruzie om een of andere reden hij gaf al mijn spullen terug behalve die 2silktouch pickaxe natuurlijk. Ik heb het hem al gevraagd en dit is het antwoord dat ik kreeg van hem. (bekijk de screenshot)

Attached Files:

Last edited: Aug 7, 2015
    • Winner Winner x 1
  2. AngeloHo Gold Miner DRC Veteran

Dit klopt niet helemaal. Je had me er maar 1 gegeven en de silktouch pickaxe's hadden we niet nodig. Het gebouw dat we maakte bestond uit: wil wol, zwart wol, hout en bakstenen. Je hebt voor al die soorten blokken geen silktouch pickaxe nodig.

Een afbeelding als bewijs:
    ^A81C5396A0A1BC9065B4704C5AB77D16DF4CB111A83E04BA5D^pimgpsh_fullsize_distr.jpg

Nadat we ruzie kregen had ik nadat ik van jou toestemming kreeg het gebouw kapot gemaakt. Ik heb alle spullen die ik onbelangrijk vond aan jou gegeven de rest heb ik zelf gehouden. Toen ik van jou een mail kreeg met 'Mag ik mijn silktouch pickaxe terug' vroeg ik aan Anesitas of ik verplicht ben om de pickaxe te geven. Hij zei tegen mij dat ik dit niet hoefde te doen, behalve als ik met jou een afspraak had dat ik na een bepaalde tijd de pickaxe terug zou moeten geven. Ik heb met jou zover ik weet nooit een afspraak gemaakt, als dit wel zo is zou ik dat graag willen weten met bewijs (bijvoorbeeld een screenshot waarbij we dat met elkaar afspraken).

• Like Like x 2
    • Winner Winner x 1
  3. Ryu/Genubmc Hunter DRC Veteran

kerel
    geef geef gewoon die stomme silktouch pickaxe terug man ik had er 1 aan jouw gegeven die van mijn was en 1in je chest waar je diamond steekt enzo. of wil je soms dat iki die andere screens post?

• Agree Agree x 1
  4. AngeloHo Gold Miner DRC Veteran

Sure

• Like Like x 1
    • Winner Winner x 1
  5. Ryu/Genubmc Hunter DRC Veteran

is goed man zal ze zo doorsturen naar moderators als je het echt zo wilt doen.

6. AngeloHo Gold Miner DRC Veteran

Doe maar gewoon hier. Ik heb namelijk geen idee over welke screens je het hebt.

• Like Like x 1
  7. Ryu/Genubmc Hunter DRC Veteran

Zo een nieuwe screen is toegevoegd doe ni moeilijk man geef ze gewoon terug
    --- This message was merged, Aug 7, 2015 ---
    probleem opgelost

#CLOSED

Last edited: Aug 7, 2015
  8. NathanAlbertini Redstone Miner DRC Veteran

Hoe is het opgelost dan ? Ben wel nieuwsgierig.

• Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  9. AngeloHo Gold Miner DRC Veteran

Je had dit beter persoonlijk aan me kunnen vragen, want nu loop je risico op een ban.

Maar mijn antwoord op je vraag:

Nadat ik goed in mijn chesten heb gekeken zag ik inderdaad dat er 2 pickaxe's in zaten bij 1 pickaxe stond 'silktouch pickaxe van genubmc'. Ik kon hierdoor nog wel begrijpen dat het van hem was en niet als een cadeau bedoelt was. Ik heb die pickaxe toen aan hem gegeven, daarna had ik hem verteld dat hij niet de andere zou krijgen. Dit vond hij raar genoeg prima, terwijl het er eerst op leek dat hij ze allebei wou.

voorbeeld:

Maarja, hij vond het uiteindelijk prima dat ik ze niet allebei gaf, dus is het opgelost.

Thread Status:
Not open for further replies.