Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by Drogerd4ever (victor), Aug 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Drogerd4ever (victor) Iron Miner DRC Veteran

Beste DRC'ers,
    Mijn vrienden zeggen allemaal dat het onmogelijk is om met een cracked minecraftaccount een skin te kunnen downloaden.Ik weet wel dat er een site bestaat waar je je naam voor moet veranderen in de naam van iemand met een betaald account met wel een skin,dan heb je ook automatisch die skin maar dan heb je wel een andere naam en dan krijg je logisch een ipban voor dubbelaccounts.Dus kent er iemand een site ofzo waar je met een cracked account toch aan een skin kan komen ?
    Groeten Drogerd4ever

2. Brammes Guest

Dit klopt, zoals je weet als je in de cracked launcher notch als naam invoert krijg je de skin van notch :).

als je guard doet of Guard (èèn van de 2 zal maar werken) krijg je ook een skin.

Zo zijn er een heleboel namen, ik zal de website wel een zoeken die ik vroeger gebruikte.

Misschien herrinneren sommige mensen @Wender . Ze heet nu wendyftw. Maar toen ze nog geen premium had gebruikte ze wender en toen kreeg ze een cookiemonster skin..

grappig, maar ze kon nooit van skin veranderen of op andere niet cracked servers gaan.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

• Informative Informative x 1
  3. Brammes Guest

Edit: deze website gebruikte we:
    Let op: sommige Namen kunnen al gebruikt zijn bij sommige servers. Ik raad het aan om het te proberen, als je besluit langer mc te spelen kan je natuurlijk ook gewoon 20 euro betalen, dan krijg je ook de optie om je skin zo vaak te veranderen als je wilt, en in de toekomst ook je naam..

Niet alle namen werken, bij elke versie (beetje bug) en vergeet niet: precies de naam overnemen dus ook HoOfDLeTtErS!

http://mcskinsearch.com/

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

• Like Like x 1
  4. Airwin_ Server Moderator Staff Member Server Moderator

Jelledrc heeft toch ook cracked? of niet? Hoe komt hij dan aan zijn skin? of stond die er standaart ook al op

5. Brammes Guest

vroegah ^^
    herrinner je buddyjelle? Dat was zijn cracked account, jelle heeft tegenwoordig gewoon premium (jelledrc)

6. Airwin_ Server Moderator Staff Member Server Moderator

oww dan was ik daar nog mee in de war xD. Dan was toiletwater zeker ook cracked?

• Agree Agree x 1
  7. Brammes Guest

Buddyjelle =jelledrc
    Toiletwater= svendrc <-- is gestopt met drc

ze hebben beide premium gekocht

@Dracindo we gaan beetje offtopic en probleem/vraag is al opgelost. Slotje?

• Agree Agree x 2
Thread Status:
Not open for further replies.