Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by jlrens, Jan 8, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jlrens Redstone Miner DRC Veteran

Ik heb ooit een echt best een hele poos terug, in elk geval voor de laatste reset, een skyblock island gehad.
    Toen heb ik ook veel challenges gedaan, waarvoor je toentertijd nog alleen gold kon krijgen.

Toen ik enige tijd geleden weer op DRC kwam spelen, wilde ik ook weer Skyblock doen.
    Ik spawnde op een beginners eiland, blijkbaar was er een reset geweest, maar dat vond ik niet erg, ik wilde toch opnieuw beginnen me bouwen.

Alleen nu ik mijn eiland wat verder heb uitgebouwd, wilde ik aan de challenges beginnen en iron gold en dia verdienen.
    Maar nu kan ik de challenges niet meer doen, omdat ik ze ooit al gedaan heb.

Kunnen mijn challenges worden gereset?

2. nickvdhurk Iron Miner DRC Veteran

Hoe kan je Challenges doen!? nog nooit van gehoord :P!

3. Myaumix_ Diamond Miner DRC Veteran

./cha list 0-5

Verstuurd van mijn XT1032

4. jlrens Redstone Miner DRC Veteran

Bijna, 0-6 is het ;):D

5. Annika2003 Redstone Miner DRC Veteran

/cha list [0-6] is het tegenwoordig, er zijn sinds een paar maanden 32 challenges ipv 28.

Het zou best handig zijn als je vaker dezelfde challenges kan doen/nieuwe challenges komen.
    Als je alle (gold) challenges doet heb je 9 gold en dat is gelijk aan 1 golden apple. Als je 2 villagers wilt heb je 2 golden apples nodig, dan heb je er nog 7 nodig. Maar aangezien bijna niemand ze verkoopt zit je met 1 villager.
    Hetzelfde met diamonds. De enige manieren om aan diamonds te komen zijn challenges, kopen van andere spelers en /kit Legend (uiteraard alleen voor Legend(s)). Door /kit krijg je 1 diamond in 3 dagen.

• Like Like x 1
  6. jlrens Redstone Miner DRC Veteran

Annika, vergeet je niet er mij 3 te verkopen :D

7. Annika2003 Redstone Miner DRC Veteran

Whahaha natuurlijk als ik klaar ben met m'n Frans huiswerk kom ik even online xd

8. jlrens Redstone Miner DRC Veteran

Stuur je dan even een berichtje, dan zie ik die email wel, mocht ik even niet op MC zitten..

Thread Status:
Not open for further replies.