Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Updates and announcements' started by SvenDRC, Nov 1, 2013.

?

Willen jullie een shop?

1. Ja (ruil systeem)

13 vote(s)
    33.3%
  2. Ja (DRC dollar systeem)

25 vote(s)
    64.1%
  3. Nee

1 vote(s)
    2.6%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SvenDRC Nether Explorer DRC Veteran

Hallo DutchRastaCrafters,

Jelle en ik vragen ons af of het voor jullie leuk zou zijn als er een shop in de skyblock server zou komen.
    En of het dan een soort ruil systeem moet zijn of een shop waar je met drc dollar moet betalen.

• Like Like x 2
  2. ikbennicky Nether Explorer DRC Veteran

een aparte waar er minder geld tussen zit tussen de prijzen dus bijv: 20$s en 30$b en niet 15$s en 35$b
    zou heel fijn zijn (niet alle spullen in minecraft in de shop doen dus geen dia ofzo het moet wel leuk blijven;))

3. Nagatsu Redstone Miner DRC Veteran

ik dacht meer aan een grote shop met de helf ruilen en de helft dollars en vraagje mag ik eraan me helpe aan shop

• Like Like x 2
  4. Nagatsu Redstone Miner DRC Veteran

ja zooiets maar dan 3 items ofzo

• Like Like x 1
  5. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

In een andere server kun je met villagers ruilen voor grasblocks (bv, 2 stacks cobble --> 1 grasblock).
    Grasblokjes zijn daar dus het geld, waarmee je dingen kan kopen zoals diamonds, dieren, andere soorten saplings, etc...
    Het mag ook geld zijn, maar het is maar een suggestie. Nog een suggestie is om 'zombie flesh' en andere nutteloze dingen te laten verkopen voor weinig geld (bv, 64 Z.F. voor 1drc ofzo)

Die server heeft ook 6 ruilkamers in de spawn waarmee spelers veilig kunnen ruilen. Zeker een aanrader, want vele spelers proberen te stelen van 2 spelers die in de spawn willen ruilen.

6. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Misschien als valuta de gouden ingots gebruiken die je krijgt bij de achievements?
    En dingen die er zeker in moeten:
    Grass blokjes, Iron, Lava, Water, ...

7. ikbennicky Nether Explorer DRC Veteran

om deze dingen te voorkomen bestaat er op de wereld geld ;
    als jij nu een koe wilt maar je hebt kippen, een ander heeft runderen en wil een kip
    je kan de koe niet door de helft doen maar de ander wil maar 1 kip
    daarom bestaat er geld zodat dat allemaal makkelijk gaat oftewel doe gewoon geld

8. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Geld is misschien het makkelijkste dan.

Momentele shop benodigdheden: Grass blokjes, Iron, Diamond, Lava, Water, spawn eggs, redstone en misschien ook de andere 3 soorten saplings :rolleyes:

9. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

spawn eggs moeten niet, redstone ook niet, en dan moet er ook een plek of shop komen war je gold kan inwiiselen voor geld

10. ikbennicky Nether Explorer DRC Veteran

wat er in de shop moet:
    sell: alles wat er in komt (cobble moet een redelijke midde prijs hebben want dat is het enige wat je kan farmen op mobdrops na...
    verkopen: lava(blok geen bukkit) losse bukkits water(blok geen bukkit) gold iron saplings bonemeal lapis zand catus gekookt vlees enchanting table boekenkasten
    wat niet: redstone diamond enderstone en alle dingen die je eigenlijk niet in skyblok hebt (lapis en echanting table zit er wel in maar dat vind ik persoonlijk anders)

11. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Ik vind redstone wel goed voor de simpelste dingen te maken. Je Island is natuurlijk niet groot dus ik twijfel dat iemand al zijn plaats gebruikt voor super moeilijke en uitgebreide redstone machines te bouwen. Juist wat redstone voor de simpele toffe dingen.

Diamond niet? Dan wel dingen waarvoor diamonds nodig zijn, zoals jukebox, enchantment table en diamond pickaxe voor 'het ongelukje' met je cobble generator, waarin je lava source obisidian is geworden. (Via ruilen had ik nog wat lava buckets om 'n nieuwe te maken, maar zit nu met wat obsidian :( )

12. Leon。 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

dracindo dat was sk8terboy :D was een ongeluk

wat in de shop ook zou moeten komen is een anvil zodat je de enchante dingen van monster kunt maken met al het xp dat je van die monsters krijgt

• Like Like x 1
  13. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Sowieso geen economy gaan gebruiken in de Skyblock shop. Het lijkt mij een goed idee om 1 valuta te hebben, waaraan je kunt komen door bijv. cobblestone. Hier moet je dan iets voor doen, zo blijft Skyblock leuk. Ik zou stemmen voor skyblock valuta niet gaan gebruiken...

14. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

Ja ik kwam last ook al met het idee bij Jelle, dus daar mee vindt ik het ook een vet idee :D
    Dan kan je iets meer in skyblock en ben je niet uitgespeeld naar 2 dagen...

15. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

ik zou aan jou moeten vragen waarom wel redstone.
    bij deze:
    Waarom wel redstone?

16. Epic_Fuse Nether Explorer DRC Veteran

Wat vinden jullie van een nieuwe economy in skyblock dan? Ofzoiets?
    Net als in pvp.

17. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Pistons ben je bijna niks mee, alleen met sticky pistons, en daar kan je ook ni aankomen, en vertel me. Hoe ga jij oit in de nether geraken met redstone?

18. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Kleine automatische farms, verbeterde mobfarm/cobble generator, traps voor ongewenste mobs in de buurt van je huis, powered rails, noteblock, ...

Waarom geen redstone?

19. monstertjeOO24 Newbie DRC Player

Dat vind ik ook het beste idee, het idee van skyblock zou helemaal verpest zijn door de shop. Skyblock gaat om puur survival maar dat idee met gold ingots vind ik het beste

• Like Like x 1
  20. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Omdat je het totaal niet nodig hebt op skyblock

Thread Status:
Not open for further replies.