Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by Joey / JPCore, Feb 15, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joey / JPCore Builder Builder

H!

•Enkele ideetjes om de shop nog steeds gematigd te houden en niets zoals de survival Admin Shop.

Idee 1: Quartz (niet de block, oreblock)
    Waarom? Quartz is bij de afdeling redstone, en als je perse quartz blokjes wilt is dat een manier.
    Prijs? Ik dacht 5 kopen voor 500$.

Idee 2: Een repair-sign in de shop.
    Waarom? Members kunnen niet alles repairen en vragen het dan aan de donators , waar wij natuurlijk 'nee' op zeggen.

Prijs? De donators betalen 50$ per item dat je repareert, en voor members zou ik het 100-150$ laten maken/doen.
    (Zo krijg je misschien meer voters om deze nieuwe ideetjes echt worden
    + Over deze ideetjes valt over te praten, vrij om je mening, tips te uiten!)

-Thnx voor het lezen, adden! :)
    -JoeyDCH

• Like Like x 3
    • Agree Agree x 2
    • Creative Creative x 1
  2. Annika2003 Redstone Miner DRC Veteran

Quartz lijkt mij niet nodig. Het is skyblock, geen automatische-farm-eiland.

3. Abood_Athamneh Redstone Miner DRC Veteran

I asked Anesitas about quartz , he said : it is "not" possible , cause nether is not in skyblock .. and i don't think it will be added

• Like Like x 1
  4. Joey / JPCore Builder Builder

Iedereen maakt alles automatisch bijna, een ene Akaro een engelse speler op skyblock heeft een super grote automatische smooth stone gen.
    Ik heb dat ook maar klein, de nether bestaat wel in skyblock maar dan heb je inderdaad geen minebare quartz.
    Ik vond het toch een item dat er bij kan horen , maak het desnoods echt duur dat het bijna niet gekocht kan worden.

5. Annika2003 Redstone Miner DRC Veteran

Ehmm.. Nether staat niet eens aan xD

6. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Dat was inderdaad mijn hele punt waar Abood_Athamneh het over heeft. Als nether niet aan staat, hoe zou je logisch gezien dan aan die items kunnen komen? [/glitch found in the matrix]

7. Joey / JPCore Builder Builder

Je meent het?
    Je kant toch ook niet aan lapis komen waarom is dat dan in de shop? Ja om te kunnen enchanten er zijn plugins dat ar automatisch lapis in een enchanting table zit en je kan zelf kiezen hoeveel lapis je wilt.
    In plaats van zoveel reapeaters te maken kan je het vervangen door een comparator. (bij sommige dingens natuurlijk)

8. ItzJeBoyStijn Obsidian Miner DRC Veteran

Idee 1
    Leuk idee! Maar het hoort niet echt bij SkyBlock. Ik zou het dan extreem duur maken (1 voor $750 ofzo).
    Btw, bedoel je Quartz of Quartz Block?

Idee 2
    Zeker goed idee, die spams van "repair dit ff" zijn niet te weerstaan ;)

Dit was mijn mening :)
    ~Mvg, holycrafter2002

9. Annika2003 Redstone Miner DRC Veteran

Hij bedoelde ore, als ik het goed begrepen heb. Dan heb je 1 ore voor $750, dat is echt extreem duur. Zelfs ik kan dan maar 4-5 kopen xD

10. WieIsHier Stone Miner DRC Veteran

Idee 2 vind ik wel een goed idee, mijn diamond pickaxe is niet te repareren omdat ik gwn geen iron (voor anvil) krijg :( En ik heb geen dia om te repareren

11. WieIsHier Stone Miner DRC Veteran

You're banned?!

12. WieIsHier Stone Miner DRC Veteran

13. bravo229 Guest

Waarom zou je iets kopen als het zo "EXTREEM" Duur zou zijn. Wil je een huisje van 5x5 of een of andere machine met 10 comparators maken, ben je eerst 3 jaar aan't sparen. Doe dan maar gewoon een houten huisje of handmatig hoor ;)

Oh, in dat geval.... kan ik nog even mijn donatie intrekken? :p nee grapje, maar het lijkt me niet echt nodig om dat in de shop te zetten. Als ze zo graag repair willen doneren ze maar, bovendien is het geen noodzakelijke functie en is het naar mijn menig al wat minder aantrekkelijk om te doneren: "Oh ik kan /repair als ik doneer... hmm nutteloos, kan ik nu ook al". En dan maakt het voor mij persoonlijk niks uit dat ik het dan "goedkoper" kan. Aangezien je eerst moet "betalen" voordat je in-game minder kan betalen.

#meningvanbravo229 :p

• Like Like x 2
    • Agree Agree x 1
  14. Joey / JPCore Builder Builder

Stop going offtopic please ^

Het is geen ore, het is het item wat je nodig hebt om een quartz block te maken, die nether quartz, lijkt op een zakdoekje.
    1 voor 500$ lijkt me dan beter, anders is het veel te duur, en heeft het geen nut dat het er is :p
    - JoeyDCH :)

@Bertil Vossebelt wij donators kunnen /fix of /repair voor 50$ , het nut van die sign is dat members het kunnen maar dan wel duurder, voor 100 of 150$!

15. bravo229 Guest

Maar al zou het er komen, geen probleem hoor :). Alleen zie ik het nut er niet zo van in.

16. Joey / JPCore Builder Builder

Nieuw item om te adden: (suggestie)

- Gold -

Omdat het niet mogelijk is om goldfarms te maken zou ik het item 'gold' er wel bij willen in onze shop. Iron kan je wel krijgen door farms die wél mogen, en toch staat iron er bij (niet dat dat erg is ). Is gold evenwaardig om er bij te mogen of liever niet?

Gold functies, golden apples, armor, tools, golden carrots, potions.

• Agree Agree x 3
  17. TheMarten123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Maak repair als het er al in komt ook 500 per keer

18. Joey / JPCore Builder Builder

Je hebt cobble stone , smelt het naar stone (3x) ze hebben coal in de shop. Sticks krijg je door hout. En ten slotte kan je redstone kopen bij skyblockers (handelen) of krijgen via heksen die het droppen.
    Dus redstone toevoeg zou 'k niet doen.
    Handtekening = 10 $

Last edited: Feb 19, 2015
  19. jlrens Redstone Miner DRC Veteran

Ik heb het net met @arlan in-game over quartz, ik zou het ook graag willen.
    Prijs boeit me niet zo, maar ik wil dol graag hoppertimers maken omdat ik graag veel dingen automatiseer.
    En omdat redstone verzamelen al best moeilijk is, vind ik dat automatiseren op skyblock best een grote kunst is.

Wie dat niet vind, gebruikt het maar niet, maar ik zou het er graag in hebben.

Voor gold geld hetzelfde.

Dus @JelleDRC mag de shop alsjeblieft aangevuld met deze items :rolleyes::oops::D;):)

• Like Like x 2
    • Agree Agree x 1
  20. SwekSenpaiPRO Diamond Miner DRC Veteran

of: de nether gaat open = problem solved

-SwekGamerPRO-2015

Sent from my iPear using Tapatalk

Thread Status:
Not open for further replies.