Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by ItzJeBoyStijn, Aug 26, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ItzJeBoyStijn Obsidian Miner DRC Veteran

Hey (Staff van) DRC!

In dit topic staan bijna alle suggesties die de laatste tijd zijn voorgesteld voor SkyBlock op een rijtje, behalve degene waarmee een hele hoop mensen het ermee oneens was!

1. Chestshop plugin
    Dit was er eerst wel, nu niet meer, ik weet niet precies waarom het eruit is gehaald, maar het zou denk ik weer goed zijn voor de economie op SkyBlock! Als dit eruit is gehaald door een bug, of iets waardoor SkyBlock eraan ging, dan hoeft dit niet (Geld trouwens voor alle dingen die er eerder zijn geweest en niet zijn doorgezet met een update)

2. Veiling plugin
    Veilingen zijn leuk voor een server, ik weet dat dit niet helemaal bij SkyBlock hoort maar het zou een leuke toevoeging zijn!

3. Difficulty/Spawnrates omhoog
    Heel veel mobspawners werken de laatste tijd niet/slecht, ik weet niet waardoor het komt, maar het is zeer vervelend als je iets wil enchanten/repairen. Het is in de tijd dat deze suggestie is voorgesteld al wel wat verbeterd, tenminste op mijn island krijg ik genoeg XP, ben lvl 50 :p

4. PvP
    Is ook al eens voorgesteld, en al een hele tijd geleden; Toen was het antwoord: "SkyBlock heeft geen PvP nodig, speel dan maar SkyWars" wat ik daarop wil zeggen is dat het niet helemaal hetzelfde is :)
    Én het is leuk als je je verveelt op SkyBlock en eens wil PvP'en en wat leuke stuff winnen!
    Dit is geen PvP op je island, maar een /warp pvp arena, die oude Survival-PvP arena is daar wel geschikt voor vind ik: Die ene met in het midden een toren en allemaal kleine stukjes erbij, in de hoeken telepads

5. Nieuwe commands
    - /Trust [Playername], Als je iemand wilt helpen en met alleen uitleggen lukt het niet is het /trust command wel handig, aangezien je je island niet wilt verwijderen/verlaten :)
    (Ben hier zelf geen voorstander van)
    - /Togglechop, je hakt de onderste log van een boom en de hele boom 'valt om'
    Donator feature: Vanaf Lord een idee?
    - /Setwarp, een eigen /warp
    Donator feature:
    Hero: 2 Warps
    Lord: 4 Warps
    Legend: 5 Warps
    (Ben hier zelf neutraal in, niet nodig, wel handig)
    - /Clearinvent, je hele inventaris, wss met troep, is in 1x leeg, handig voor als je het nodig hebt
    Donator feature: Vanaf Hero

6. Voorbeeld Cobble Generator
    In de spawn een voorbeeld van een Cobblestone Generator plaatsen, zonder cobble op je island kom je niet ver, dat kan ik je vertellen, dus is het handig om te weten hoe je die moet bouwen :)

7. Kleuren codes en links
    In kleuren schrijven op signs en het plaatsen van links op signs (Links naar het DRC-Forum, bijvoorbeeld om je shop op SkyBlock te promoten :)
    Donator feature: Vanaf Hero

8. Shop uitbreidingen
    - Slime balls te koop in de shop, handig voor slime blocks en voor Leash (Of hoe je het dan ook schrijft)
    Niet de slimes weer aan aub :)
    - Quartz te koop in de shop, ik weet niet, maar ik denk dat mensen hun island automatisch willen hebben.
    Ik ben hier zelf dik tegen, dat mogen jullie weten, hoeft van mij niet op SkyBlock
    - Meer soorten wood sellen, bijv. ook Birch Logs
    - Bricks/Clay in de shop, het geeft geen toevoeging aan automatisering ofzoiets, je kunt er mooi mee bouwen en decoreren :)
    - Meer soorten wood te koop in de shop, zoals Acacia, Dark Oak en Jungle, er hoeven niet per se Saplings van in de shop te komen, zo moet je daar ook voor sparen
    - Een repair sign in de shop/spawn, de Donators kunnen /repair voor $50, de members kunnen een stuk moeilijker repairen en daarom een repair sign in de shop, en dat je daar dan als member $100-$150 voor moet betalen!
    - Gold, op een gegeven moment is je gold op en kun je geen villagers meer krijgen, als je villagers dan despawnen of doodgaan is het gedaan met je plannen met villagers!
    - Diamonds, je krijgt diamond van challenges, maar niet echt genoeg om al het goede van dia te maken.
    (Ben hier zelf ook geen voorstander van)
    - Glowstone/Redstone, vind ik zelf ook niet nodig, maar het is handig als je het snel nodig hebt, maar ik vind dat je het zelf moet verzamelen/kopen van players die het niet (meer) nodig hebben.
    - Meer te sellen, nu kun je alleen maar Logs en Cobblestone sellen, met de suggestie van Birch Logs erbij is er weer 1 optie meer, maar dat schiet nou nog niet veel op, aangezien je het niet sneller verdient dan Oak Logs, dus bijvoorbeeld ook een sellshop van carrots in de shop, het zou goed zijn voor de economie!
    - AL het eten in de shop
    - Vines, is leuk voor decoratie etc.
    - Leather, het heeft waarde in SkyBlock dus het mag duur zijn, is fijn voor item frames en evt. armor!
    - Inc Sacs, je kunt er wool mee veranderen in zwart, en schapen ook!
    (Zelf ben ik hier weer tegen, aangezien je ze nu gewoon kunt krijgen door Squids!
    - Verschillende Flowers, je kunt maar 2, die gele en die rode, soorten flowers krijgen met bone meal en grass, dus dat is vervelend als je andere flowers wilt.
    - Cacao beans, COOKIIEES! :D
    - Prismarine, je kunt er mee bouwen.
    (Hoeft niet van mij)

9. Lucky Votes
    Dit is voorgesteld, maar ik weet niet precies hoe/wat, er zijn nu wel lucky votes, maar deze lijst Lucky Votes kwam ik tegen bij andere suggesties, misschien vervangen/combineren?
    Code:
    More Lucky Vote rewards (these are only examples);
    - 0,1% 1x Diamond Block,
    - o,2% 1x Enchantment Table,
    - 0,5% 1x Golden Apple,
    - 0,9% 1x Splash Potion of Weakness,
    - 1% 1x Spawnegg (cow/chicken/sheep/pig),
    - 1% 1x Diamond,
    - 1% 1000x DRC Dollars,
    - 1% 15x Dirt,
    - 2% 1x Bookshelf,
    - 3% 1x Lava Bucket,
    - 4% 4x Glowstone Dust = 1x Glowstone,
    - 5% 15x Steak,
    - 5% 500x DRC Dollars,
    - 5% 5x Grass Block,
    - 7% 1x Healing Potion,
    - 10% 250x DRC Dollars.

10. Vote Crates
    Een key waarmee je een chest kan openen, bijvoorbeeld als er 200 votes zijn gehaald in totaal met alle spelers, dat je dan een key krijgt om een chest te openen, daarin zitten dan leuke/handige items!

11. Helpers commands
    Deze commands zijn wel handig als helper op het eiland, aangezien de owner van je island en jij niet altijd tegelijk online zijn :)
    - /is expell
    - /is calc
    - /is info
    - /is fixhome
    - /is home, deze werkt atm niet

12. /Help
    Een /help command en dat je dan een boekje krijgt met een hele hoop info erin

13. Traderooms
    Veilige traderooms in SkyBlock, op je eigen island is het mogelijk om stuff op te rapen, op andermans island niet, daarom als je items wil ruilen, moet je naar spawn, of eerst island 1 en dan island 2, maar dat is vervelend, daarom in de spawn veilige traderooms :)

14. Nieuwe spawn
    http://drcnetwork.nl/threads/skyblock-spawn.8577/

@jeffreyvanderendt heb jij deze nog? Hier zitten een paar suggesties al in!

Dit was het dan! Ik weet dat er veel zal worden afgewezen en ook wat zal worden aangenomen! Veel succes met de suggesties @JelleDRC

Suggestiemakers:
    Ikzelf, holycrafter2002
    @Annika2003
    @Sivinity
    @Akaro
    @Joey
    @panzerwaffen
    @bravo229
    @Abood_Athamneh
    @Discon Lopes
    @Producer
    PS. Heb jij nog suggesties of ben ik je vergeten bij de suggestiemakers te zetten? Zeg het dan! Ik edit dit topic zovaak als nodig/mogelijk!

Mvg, Stijn, Holycrafter2002! :)

• Like Like x 2
    • Useful Useful x 1
  2. bravo229 Guest

1. Werkt niet door de main plugin waardoor het skyblock is en niet survival. Zou wel leuk zijn als het ooit nog mogelijk word.
    2. Leuk =)
    3. 100% mee eens. Het is een verschrikkelijk tijdrovend karwei om level 30 te halen. Zelfs met een gigantische 5 laags, redstone-powerd spawner als ik heb.
    4. Vind ik voor mezelf niet zo nodig maar kan leuk zijn om nieuwe spelers te trekken.
    5. Leuke toevoegingen! Maar togglechop vraag ik me af.
    6. Erg handig!
    7. Leuk. =)
    8.
    Geen voorstander:
    - Quartz.
    - Meer soorten wood
    - Clay/bricks. Erg onnodig.
    - Repair sign
    - Glowstone
    - Juist minder/geen eten.
    - Vines
    - Flowers
    - Inc sacks
    - Cacao beans
    - Prismarine

Voorstander:
    - Slime balls (Plzz.. Niet de slimes weer aan!)
    - Gold
    - Redstone (Niet te goedkoop. Dat verwoest de economie.)
    - Meer te sellen. geen carrots maar bv. : Emerald, Birch logs, iron.

9. Al eerder toegevoegd.
    10. Huh... Wah?
    11. Graag!
    12. Zeer graag! Zou veel gezeur schelen van nieuwelingen.
    13. Zou handig zijn. Maareh, na al die spawn/shop suggesties niet meteen een nieuwe lobby? :p
    14. Ow. oke ^^. Maareh, om heel super eerlijk te zijn moet ik zeggen dat ik die spawn ietsie pietsie minder mooi vind.
    (Niet boos worden jeffery =O)

Mijn eigen suggestie: Probeer eens wat te verzinnen met z'n allen om meer Nederlandse/Engelse Spelers op Skyblock te krijgen. De server is wat dat betreft behoorlijk "dood" namelijk.

Last edited by a moderator: Aug 26, 2015
    • Like Like x 1
  3. ItzJeBoyStijn Obsidian Miner DRC Veteran

Thnx voor je mening, dit zijn ook niet allemaal mijn suggesties, maar bijna alle suggesties op een rijtje :-)

4. bravo229 Guest

Snap ik ^^

5. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

1. Helaas niet mogelijk.

2. Geen voorstander.

3. Verhoogt.

4. Geen voorstander.

5. Trust -> Zal er eens voor kijken.
    Togglechop -> Te OP voor skyblock.
    Setwarp -> Geen voorstander.
    Clearinventory -> Added bij hero.

6. Done, geen idee of het goed genoeg is, je moet maar eens een kijkje nemen :P

7. Kleuren added aan survivor. Links geen voorstander.

8. Als je prijzen en aantallen samenstelt die eerlijk zijn tegenover de economie en die het voten nog waard maken dan wil ik hier nog eens naar kijken.

9. De meeste hiervan zijn al lang toegevoegd. Ik heb nog wat money rewards er bij toegevoegd.

10. Geen voorstander.

11. Fixed? Denk ik.

12. Feel free om een tekstje te maken. Ik doe de rest :)

13. Ik kan items laten oppikken op de islands. Hier meer voorstander van dan traderooms aangezien de spawn nu ook niet super groot is.

14. Niet slecht, maar ben voorstander van de huidige.

• Like Like x 2
    • Winner Winner x 1
  6. ItzJeBoyStijn Obsidian Miner DRC Veteran

Thnx dat je hier naar hebt gekeken! :D
    6. Ik zal kijken, als er een basic staat dan zijn er natuurlijk altijd betere, zolzang hij maar werkt hè!
    11. Nog steeds niet mogelijk, als helper staat er bij alle commands die je doet met /is: "You don't have island" @JelleDRC
    12. Ik zal proberen een tekstje te maken maar mijn Engels van school en na 6/7 weken vakantie zal niet super goed zijn ;) Als het in het Nederlands mag lukt het vast wel :)

Last edited: Aug 28, 2015
  7. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Zit je dan in die party of niet?

8. TheMarten123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Dan zit je op het is en kan je bouwen @JelleDRC

9. ItzJeBoyStijn Obsidian Miner DRC Veteran

@SkillsRacerNiels zit bij mij op het eiland, maar hij kan geen /is home, /is fixhome, /is expell, /is calc etc.
    Hij kan wel bouwen, omdat ik heb ge-add; /is add SkillsRacerNiels

10. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Je zou nu moeten kunnen:
    - Je eigen island createn ookal ben je met iemand anders aan het helpen.
    - Commands uitvoeren als je helper bent.
    Test het eens en laat het weten.

Edit: Hier heb ik nog geen antwoord op:
    13. Ik kan items laten oppikken op de islands. Hier meer voorstander van dan traderooms aangezien de spawn nu ook niet super groot is.

Wat denken jullie?

11. ItzJeBoyStijn Obsidian Miner DRC Veteran

Ik ben meer voorstander van traderooms, als iemand je island visit dan is het best vervelend als je aan het xpfarmen bent en hij alle mobdrops oppakt. (XP kunnen ze nu ook al) Want meestal bezoekt iemand je island om te kijken, niet om te ruilen :-)

• Agree Agree x 1
  12. Panzerwaffen Server Moderator Staff Member Server Moderator

Ik ben voor het oppakken van items op island want als iemand naar jouw eiland komt dan moet jij dit accepteren dus dan weet je dat er iemand is. En dan weet je dat je bijvoorbeeld ff niet kan xp farmen. Ook kan je altijd de mensen vragen om weg te gaan en als ze dan niet is er altijd nog /is expell.

• Like Like x 1
  13. bravo229 Guest

Doe dat maar niet zou ik zeggen.
    Kunnen traderooms niet gewoon in het schip? zegmaar als je met dat laddertje naar beneden gaat in het schip?
    Laat het anders maar bij de oude.
    --- This message was merged, Aug 28, 2015 ---
    EDIT: Laat /trust nu ook maar zitten dan xD

• Creative Creative x 1
  14. ItzJeBoyStijn Obsidian Miner DRC Veteran

@JelleDRC Probleempje, het voorbeeld van een Cobblestone Generator bij spawn is een massa deathtrap :P
    Er zit 1 block tussen de Generator en het pad ernaartoe
    2015-08-30_21.12.32.png 2015-08-30_21.12.39.png
    --- This message was merged, Aug 31, 2015 ---
    Spawnrates omhoog! PAARTYYYY
    2015-08-31_21.13.56.png

Last edited: Aug 31, 2015
    • Like Like x 1
  15. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Thread Status:
Not open for further replies.