Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by AngeloHo, Aug 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AngeloHo Gold Miner DRC Veteran

Hallo,

Ik speel vaak Skyblock maar, ik denk niet dat ik er alles over weet. Heb jij toevallig een tip voor mij of een andere speler? Meld het dan hier.

Tip: Als je een eiland groter wilt maken, gebruik dan cobblestone/wood slabs.

• Useful Useful x 1
  2. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Tip: maak een oneindige waterbron door 1 blok diep en 2 bij 2 breed een gat te graven en in de 2 uiterste hoeken water te doen.

- The Golden Goose

• Like Like x 2
    • Informative Informative x 1
  3. Joey / JPCore Builder Builder

Tip nadat je een cobblegenerator hebt gemaakt maak ineens een setje tools om sneller verder te kunnen werken. (PS maak van je boom een crafttafel en houten pickaxe en wat stokjes.)

Handtekening = 10 $

• Like Like x 1
  4. Annika2003 Redstone Miner DRC Veteran

-Als je het voor de punten doet op DRC, gebruik dan stone bricks -geen slabs!-.
    -Verspil niet te veel dirt aan een grasveld voor dieren, ze spawnen ook op 1 grassblock, al moet je dan wel erg veel geluk hebben.
    -Haal niet alle dirt van de bovenste laag van je eiland eraf, aangezien je dan geen grass meer hebt waar dieren op kunnen spawnen.
    -Wacht niet te lang met een mobspawner/mobgrinder. Je kan armor, iron, redstone en andere dingen krijgen. Ook kunnen er kippen in spawnen (baby zombies), waar je dus weer eggs en voedsel van krijgt.

• Informative Informative x 1
Thread Status:
Not open for further replies.