Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by bravo229, Apr 30, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bravo229 Guest

Hi DRC staff/spelers

Dit topic gaat over het feit dat de skyblock server op easy staat.
    Om eerst wat uit de weg te ruimen; De meesten zullen niet onder een steen hebben geleefd. Daarom weten we waarschijnlijk allemaal van de discussie die er rond Survival gaande was. Dat dit topic over ongeveer hetzelfde gaat, zorgt er misschien voor dat bij sommige staff leden de nekharen alweer overeind gaan staan.
    Daarom wil ik graag de eventuele negativiteit wegnemen door te zeggen dat ik niemand wil aanvallen. Het is een suggestie. Geen opdracht. Als het niet mogelijk is dan is het gewoon niet mogelijk.

Vroeger stond deze server op hard. Nu op easy.
    Doordat de server nu op easy staat zijn mobspawners echt extreem slecht geworden.
    Ook xp farmen duurt extreem lang. Ik moet nu mijn halve island torch vrij maken en hopen dat er 10 min later 8 mobs staan. En dat terwijl ik een 5 laags, redstone powerd mobspawner heb.
    (zie bijlagen.)

Het zal er voor nieuwkomers niet moeilijker op worden aangezien de spawn plaatsen makkelijk onder controle kunnen worden gehouden. Makkelijker zal het wel worden vanwege het hogere aantal mobdrops. Zowel voor beginners als voor gevorderden.

Ik persoonlijk zou het in ieder geval fijn vinden als er meer mobs spawnden en ik denk dat er wel meer mensen zijn die dat vinden. Mits er geen andere problemen door ontstaan natuurlijk.

mvg, bravo229
    --- This message was merged, May 1, 2015 ---
    Ik weet niet waarom maar dit topic staat om 1 of andere reden niet bij "wat is er nieuw" als ik ingelogd ben.
    Dat gebeurt trouwens ook ook bij mijn andere topic's. Bijvoorbeeld die van RFTB.

Attached Files:

Last edited by a moderator: May 1, 2015
    • Agree Agree x 1
  2. ItzJeBoyStijn Obsidian Miner DRC Veteran

Over dat laatste, ik kan mijn eigen topics daar ook niet zien ;)

3. bravo229 Guest

4. TheMarten123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

@JelleDRC word hier nog iets mee gedaan?

5. Abood_Athamneh Redstone Miner DRC Veteran

With my calculations, if you need 10 xp levels it's about 7-10 hours.
    Btw, Skyblock really needs more focus on, I am currently added on bravo's island and I don't have permissions such as /is home and /is calc etc.
    Furthermore, Skyblock is ultimate laggy I don't know what's the reason :/

• Like Like x 1
  6. bravo229 Guest

+ There arn't any items in the starter chests.
    Which is already reported 3 times I guess.

Thread Status:
Not open for further replies.