Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by psyko_builder, Feb 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. psyko_builder Newbie DRC Player

Hoi mensen van dutchrastacraft,

Ik speel nu een paar maanden skyblock op de skyblock server van drc.
    Ik heb een aantal suggesties voor deze server, dingen die ik toch aardig mis op skyblock.

Sinds er een nieuwe spawn is kan de shop niet gebruikt worden omdat /warp shop niet werkt, ik zou graag weer willen shoppen dus misschien kan dat mogelijk gemaakt worden.

Vroeger bestond de shop alleen uit hoognodige dingen, maar ik zou eigenlijk nog wel een iets meer uitgebreide shop willen zien.

Ik ben veel mensen tegen gekomen die een shop maakten op hun island, ik begreep van wat mensen dat dit niet mag als je onder sponsor + rank zit, klopt dit? Mocht het kloppen dan is het misschien handig om het duidelijker aan te geven, want veel mensen weten niet van de regels af.
    (dus misschien een bord met een aantal regeltjes)

Nou hou ik op met zeiken, ik hoop alleen dat jullie iets met deze dingen kunnen.

Bovendien duimpje omhoog hoor!
    Echt een top server!

Groeten Psyko_builder
    aka thomas

• Like Like x 1
  2. PopcornNL Stone Miner DRC Veteran

Je mag wel een shop hebben op skyblock als je sponsor + of hoger bent. Ranks onder de sponsor + mogen geen shops hebben.
    Over de factionshop is nog onduidelijk of die er komt.

3. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Je hebt goede suggesties en je hebt een goed argument voor speler shops enkel voor sponsor+ en hoger.
    Ik noem dit niet echt zeiken :rolleyes:

Ik ga vooral akkoord met 'shop voor sponsor+ regel moet duidelijker'. Zowat elke member doet dit en je kan er niks tegen doen, want officieel staat het niet in de server regels of op een sign in de spawn. Het staat enkel in een aankondiging van lang geleden en niemand gaat daar achter zoeken.

Er werd wel gezegd dat er voor elke server 'Help-boekjes' zullen komen, dus ik hoop dat die regel er dan ook in komt te staan.

4. psyko_builder Newbie DRC Player

Inmiddels heb ik aan de staff gevraagd om de warp van de shop te veranderen, dit was keisnel gefixt.
    Bedankt daarvoor mensen van de staff!

Thread Status:
Not open for further replies.