Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by bomberaxe, Jan 11, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bomberaxe Newbie DRC Player

Het lijkt mij een goed idee als er wat meer ingen in de shop van skyblock worden geadd. en dat bijvoorbeeld een stack wood verkopen iets duurder word, want met wat er nu in de shop staat kan je niet super veel en het zou echt fijn zijn als er bijvoorbeeld redstone of iets dergelijks te koop komt te staan. of misschien andere blokken zodat je mooiere huizen kan maken.
    Ik hoop dat hier iets mee word gedaan :) Groetjes Bomberaxe!

2. Annika2003 Redstone Miner DRC Veteran

@JelleDRC heeft gezegd dat hij niet wilt dat de skyblockshop te veel op de survivalshop gaat lijken. Dus je moet het doen met wat je hebt.

• Like Like x 2
    • Agree Agree x 1
  3. jlrens Redstone Miner DRC Veteran

Het leuke van een minimale shop is dat je echt moeite moet doen voor bepaalde items.
    En dat is nou net waar skyblock om draait.

Ik wilde graag redstone, dus MOEST ik wel eerst een mob-grinder maken om witches te krijgen, en hopen op die zeldzame redstone die ze droppen. Het zelfde geld voor de zeldzame drop iron van zombies.

Als je het allemaal kunt kopen is er niks aan, nu is de kick 10x zo groot als je echt wat redstone/glowstone/iron verdient heb met je mob-grinder.

En tja, geld verdienen is niet makkelijk, maar gelukkig zijn er ook challenges, en kun je voten.

• Agree Agree x 3
    • Like Like x 1
  4. Aviccii_ Nether Explorer DRC Veteran

En hiervoor, hebben we de "agree" button!

• Like Like x 3
    • Agree Agree x 3
    • Informative Informative x 1
Thread Status:
Not open for further replies.