Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by willig00, Apr 4, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. willig00 Gold Miner DRC Veteran

Hallo allemaal,

Ik heb een nieuw spel bedacht in survival: sneeuwball. Het is een soort voetbal alleen dan is de bal een snowgolem en je voeten sneeuwballen. Je gooit dus met sneeuwballen tegen de golem en probeert hem in de tegenstander zijn goal te krijgen. Als je scoort, win je! Als je het wilt spelen moet je naar mij tp(a)en als ik online bent. Je kan het ook met prijzen doen, dan geef je bijv 5 iron en als je wint krijg je 10 iron en als je verliest niks! Laat me weten wat je ervan vindt.

Laterzz, wilmer aka willig00

Edit: intussen is het meer een park geworden. Er is nu ook spleef, parkour en sneeuwball.

Last edited: Apr 6, 2015
    • Like Like x 5
  2. Sanderp Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Het is daar echt awesome!

3. Mafia In Town Obsidian Miner DRC Veteran

Super leuk idee heb het in-game ook zelf gespeeld, @JelleDRC dit kan ook een idee zijn voor de minigames dat je dan bv sticks met knockback 20 erop zet. Maar dan wel een groter arena.

Last edited: Apr 7, 2015
    • Like Like x 1
  4. willig00 Gold Miner DRC Veteran

Haha, ik hoop dat dat echt iets word ja. En trouwens bedankt voor alle positieve reacties :)

5. Extherion_ Redstone Miner DRC Veteran

6. TheMarten123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Nee je moet het laten zoals het is, dat is beter, alleen moet het in teams kunne en dan moet het veld groter, ik bied me ook tegelijk aan om een 2 e veld te maken en als ik niet speel scheids te zijn Bij het toernooi.

Thread Status:
Not open for further replies.