Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Yehudi, Dec 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yehudi Newbie DRC Player

Ik heb al een unban aangevraagt die ging ongeveer zo:
    ________________________________________________________________________________________________
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    *Minecraft naam: Yehudi
    *Wat heb je gedaan: adverteren
    *Wie heeft je gebant: geen idee, waar zie je dat?
    ik heb inderdaad geadverteerd maar mensen klaagden voor te weinig plek en toen bood ik een andere heele kleine server aan ik dacht niet dat dat erg zou zijn
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    adverteren is ons strengste regel daarvoor wordt niemand unbant dus jij ook niet

mvg
    SvenDRC
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

speler blijft gebant
    {topic gesloten}

mvg SvenDrc
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------_____________________________________________________________________________________________

Zelf vond ik dit een beetje oneerlijk er wordt (na mijn mening) niet goed naar de situatie gekeken. Ik vond ook dat er zo snel beoordeelt werd dus ben ik even naar ander unban topics gaan kijken en die waaren inderdaad veel langer en rechtvaardiger.

ik wil heeeel graag een unban

mvg Yehudi

p.s
    sorry dat ik een nieuw topic begin terwijl Sven DRC hem al had gesloten.

2. Mitch161 Obsidian Miner DRC Player

Als je geen unban krijgt hoef je geen 2e topic aan te maken dat levert je mss nog een extra ban op.

3. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

#Slotje
    Je hebt gewoon BAN en als je nog een topic aan maakt voor een unban, moet ik je een waarschuwing geven of zelfs verbannen van de site...

Thread Status:
Not open for further replies.