Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by Abdul13, Apr 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Abdul13 Stone Miner DRC Player

Dit is niet echt een klacht, maar ik wist niet waar ik anders terecht moest:
    nickname: Abdul13

Hallo moderator/admin team,

Ik had op DRC Survival een zombiespawner gevonden en wilde deze minen met een silktouch pickaxe. Die had ik toen gekocht voor 500 drc euros. Ik wist niet dat je een spawner niet kon minen silktouch dus de spawner verdween. Toen had ik een ticket gestuurd maar test-moderator nobody4life vertelde me dat er geen spullen konden worden vergoed. Ik weet dat dat ook zo is, maar ik baalde ZO erg dat ik het ook eens wilde proberen in de forums. Ik wil hiermee ook niet een moderator negeren ofzo maar ik wou toch even vertellend at ik het echt niet wist en dat zo'n spawner zelden tot nooit meer te vinden is in DRC survival. Willen jullie daarom alstublieft voor deze ene keer een uitzondering maken? Ik denk niet dat ik ooit nog een spawner zou vinden. Dat heb ik weer, vind ik er ooit een: raak ik heb kwijt :mad: admin mixuseant weet (als bewijs) dat ik de claim van de spawner ooit was kwijtgeraakt en dat hij hem terug vond, dus ik heb de spawner wel ooit gehad. Wilt u dit probleempje door de vingers zien en mij een zombiespawner vergoeden? Ik wist het echt niet. Dan zou ik jullie heel erg dankbaar zijn.
    (pc liep vast moest via mobiel slot verbetereb)
    ik hoop dat jullie het snappen, Abdul13

Last edited: Apr 19, 2014
  2. nielsharten Iron Miner DRC Player

You failed.

Verstuurd vanaf mijn GT-I8260 met Tapatalk

• Like Like x 2
  3. Abdul13 Stone Miner DRC Player

? waarom, ik vraag het gewoon aan de staf :(

4. Abdul13 Stone Miner DRC Player

Ik ben gewoon zo dom, waaarom altiijjjd ikkk

5. Marvin Woodcutter DRC Veteran

ik heb een zombie spawner voor je te koop

6. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Pech is weg.

7. Abdul13 Stone Miner DRC Player

Maar komop! ik had er ZELF een, :((((((((((

hoeveel drc euros.. :(

8. Abdul13 Stone Miner DRC Player

peck, ik heb altijd pech....

9. joepietoe Gold Miner DRC Veteran

Das pech spauwner weg !

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk

• Like Like x 1
  10. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Abdul,
    @nobody4life en ik hebben al gezegt. Spullen worden niet vergoed je had zelfs 3 tickets over gemaakt.
    Dus denk je nu dat je via een topic het nog steeds terug krijgt?

#KanDezeTopicGeslotenWorden

• Like Like x 1
  11. Airwin_ Server Moderator Staff Member Server Moderator

Dit heb ik ook gehad toen ik net op drc zat. Je vind er snel genoeg een nieuwe in een cave ofzo.
    Kan hier een mod op reageren? @robinwiel?

12. Newaccount:Sanderp Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Je moet sws al blij zijn dat je zo goedkoop een silk touch pickaxe kon kopen er is wel is 3k voor betaalt en dat je een spawner weg wou hakken dat is je eigen fout dus 99,99,99% word hij niet vergoed

Ren weg er loopt een boze jelle achter je aan!

13. Brammes Guest

Veel servers zetten er een silktouch plugin in..., we hebben het in drc niet gedaan omdat we bang waren dat er 20 spawners allemaal op de juistr positie kon worden geplaatst en er zo wel heel gemakkelijk xp kon worden verdient

14. Abdul13 Stone Miner DRC Player

Ik heb er ook niks tegen hoor, dat je een spawner niet kan minen. Maar dat wist ik niet, want normaal kan het wel. Daarom was ik er ook van overtuigd dat het zou lukken, er staat ook nergens dat je een spawner neit kon minen. Daarom zou ik het super tof vinden als ik m weer terug kreeg gewoon op de plek waar hij zat.

15. Abdul13 Stone Miner DRC Player

Maar het punt is ook, anders had ik toch geen silktouch gekocht want ik hoef geen ores te hebben of glas. En wat is dat nou weer een boze jelle? Zoals al in de topic is gezegt: ik wist het echt niet, en niet geschoten is altijd mis toch?
    00,00,01 % word hij vergoed #hoop

16. Abdul13 Stone Miner DRC Player

Ik wil hiermee ook niet een moderator negeren ofzo maar ik wou toch even vertellend at ik het echt niet wist en dat zo'n spawner zelden tot nooit meer te vinden is in DRC survival. <-- ik wou het gewoon proberen,

3 tickets omdat het niet in 1 paste

17. Abdul13 Stone Miner DRC Player

Kan @Maxuseant hier ook even zijn mening over geven? Hij weet dat ik super blij was met de spawner dat hij hem terug vond, ik vind het nu zo jammer dat ik hem kwijt ben anders zou ik er toch niet zo diep op in gaan?

18. Dragon Obsidian Miner DRC Veteran

heb jij ooit in je single player wereld (of vanilla minecraft) een spawner kunnen mine met silktouch? Nee dat kan niet.

En maak niet steeds een nieuwe post aan er bestaat ook zoiets als een edit knopje.

19. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Ik citeer uit het officiële wetboek:

"Art. 16:We vergoeden geen spullen of geld.
    Deze regel houdt in dat je geen spullen zal terugkrijgen. Je moet er dus ook niet om zeuren. Voorbeelden hiervan zijn bijvoorbeeld als je gerollbackt bent, doodgegaan bent,... Je hoeft er niet om te zeuren. We geven toch niets terug. Dit geld ook als er een servercrash was of een update.

Er is geen discussie mogelijk over de regels en/of hun interpretatie!"

Dit lijkt me best wel duidelijk.
    Toegevoegd heb ik ook vele voorbeelden gezien van mensen die veel waardevollere spullen zijn kwijt geraakt.
    En zoals @Dragon al vermeld heeft, er is een bewerk knop. Gebruik die als je iets bent vergeten te melden.

Topic gesloten.

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.