Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by dusdaan, Feb 9, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dusdaan Iron Miner DRC Veteran

ik heb een vraag waarom je geen spawners kan kopen in factions ik zou daar graag wat meer infermatie voor willen wat ik zou graag willen dat je spawners kan kopen

mvg Daan

2. Myaumix_ Diamond Miner DRC Veteran

Omdat alle spawners die je plaatst in 1.8 standaard naar pigspawners veranderen

Verstuurd van mijn XT1032

• Informative Informative x 1
  3. dusdaan Iron Miner DRC Veteran

4. KeelPastille Gold Miner DRC Veteran

Dat is makkelijk te omzeilen als je dat zou willen. Volgens mij is het eerder een probleem dat wanneer losse spawners verkocht worden. Je enorm grote mobfarms kunt maken omdat je alles zelf kunt plaatsen en ontwerpen. Er is geen limiet meer op het aantal spawners dat je kunt gebruiken of hoe je ze kunt plaatsen. Alleen de minimale afstand die je nodig hebt om mobs te laten spawnen zou het kunnen inperken. Maar maak deze farm vlakbij een druk punt zoals de spawn dan kan je er enigzins nog omheen werken.

Ik heb op andere servers gezien hoe zoiets volledig uit de hand kan lopen met gigantische farms die wanneer je langs liep je fps van 250 naar ongeveer 10 lieten dalen en dat was echt niet leuk meer.

Met vriendelijke groet,

KeelPastille

5. KleineTom Gold Miner DRC Veteran

Volgens mij zijn ze uit de shop door 1.8, niet doordat er grote farms gemaakt kunnen worden. Spawners zijn namelijk niet goedkoop en het is daardoor niet makkelijk om grote farms te maken.

• Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
Thread Status:
Not open for further replies.