Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by kasperm10, Dec 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kasperm10 Gold Miner DRC Veteran

Hallo,

Ik heb een vraag, zouden de sponges kunnen worden aangezet? Ik snap niet waarom die uit staan? Nu er ook water temples zijn? Als mensen zo'n Guardian Spawner willen maken, wordt dat heel moeilijk zonder sponges. Dus daarom ook mijn vraag. Hopelijk willen jullie hier even naar kijken.

Alvast bedankt,

Kasper

• Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  2. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

Gebruik ladders & underwater breathing potions
    next issue.

3. Leon。 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Sorry, maar doordat de sponges aangestaan hebben, zijn heel veel mensen op zoek gegaan naar deze sponges.
    er waren sowieso 3 stacks+ gevonden.
    Hierdoor is de waarde van de sponges naar 0-100 drc coins gegaan, helemaal niks meer waard dus.

De sponges stonden uit omdat het een speciale rare item was en dit hoort zo te blijven, anders is alleen een beacon nog
    een rare item wat erg jammer zou zijn.

• Like Like x 1
  4. kasperm10 Gold Miner DRC Veteran

En kan je me dan ook is zeggen wat je dan met de sponges bent? Je hebt het dus gewoon om het een rare item is? Met een beacon kan je potion effects doen, maar als je een sponge koopt, ben je er echt niks mee. Nu kunnen ook veel mensen sponges vinden door die water temples? Als ze nu de prijs laten dalen, maar ze zetten ze wel aan? Het is tenslotte een Minecraft item... Niet een item om naar te kijken... Een sponge heeft een functie en die functie kunnen we niet gebruiken, wat erg jammer is.

• Like Like x 3
    • Agree Agree x 2
  5. Aviccii_ Nether Explorer DRC Veteran

Het stond wss gewoon uit omdat de oceaan anders helemaal verwoest werd, maar ik ga er wel mee akkoord, van mij mag het wel aan, maar de uiteindelijke beslissing ligt bij de staff en Jelle.

• Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  6. kasperm10 Gold Miner DRC Veteran

Ja okee, maar dat is net hetzelfde als de clay biomes en desert? Die mag je ook niet verwoesten, dat is een regel, als je die overtreedt krijg je een ban/tempban. Dan maak je gewoon een nieuwe regel met die oceanen? En inderdaad, de beslissing ligt bij de staff en Jelle.

• Like Like x 2
    • Agree Agree x 1
  7. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Sinds wanneer is Jelle geen staff meer? ^^

Het probleem met sponges en ocean is. Je kan niet zo gemakkelijk checken wie de ocean gesloopt heeft. En wij als staff kunnen het niet rollbacken. Dat zou dan dus massaal tickets voor Worldedit Regen worden.

• Like Like x 3
    • Funny Funny x 1
    • Winner Winner x 1
  8. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Misschien activeren voor staffleden en aan hen vragen om het water weg te halen via ticket.
    En dan ook een chest achterlaten met enkele sponges erin.

Donator feature suggestie?

• Agree Agree x 3
    • Like Like x 2
  9. Aviccii_ Nether Explorer DRC Veteran

Inderdaad, donators zullen minder snel gaan kloten met zulke dingen als gewone members. (Ik zeg minder snel, dus niet dat het niet kan)

• Agree Agree x 1
  10. Mafia In Town Obsidian Miner DRC Veteran

Ja die feature vind ik goed ! (Laat het beginnen vanaf golden of lager

• Like Like x 1
  11. milkacow Obsidian Miner DRC Veteran

Als je het erin doet moet t DRC vip worden of hoger of gewoon alleen staff
    (Ben zelf sponsor++)

Of je geeft staff //fixwater

12. Brammes Guest

Ik ben er inderdaad bang voor dat het door enkele mensen misbruikt wordt. Puur om de "natuur" te verpesten / ervoor te zorgen dat er onnodig lagg ontstaat.
    Zodra je de feature aan een bepaalde rank geeft ontstaat het gevaar dat er "misbruik" van zal worden gemaakt.

Ik zou het aanraden om het bij het oude systeem te houden. (Zuigen geen water op) zodat plugins zoals griefprevention en / of factions dit geprotect hebben.
    Maar alsnog vind ik dat je een water temple of ondergrondse base erg makkelijk "droog kan leggen". Gewoon alles opvullen met gravel of zand. Zodat overal het water eruit is. Daarna het onderste zand of gravel block breken. En meteen een torch plaatsen. Dan valt het zand / gravel op de torch en verdwijnt het.

• Like Like x 1
  13. Leon。 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Als die 'functie' aan word gezet worden alle rivieren in minecraft droog gelegd omdat mensen zogenaamd een 'huis' of een 'dungeon' willen vinden,
    En ik denk niet dat jij, de DRC community en het staff team al helemaal niet leuk gaat vinden,
    Jij hebt geen water meer,
    De DRC community heeft meer,
    Staff-team mag alles weer gaan rollbacken omdat jullie zo nodig het water weer terug willen.

Genoeg uitleg denk ik?

14. kasperm10 Gold Miner DRC Veteran

Dus jij denkt dat mensen eerst gaan doneren om daarna de "natuur" te verpesten? Dan gaan ze ook niet doneren he?

Dat klinkt inderdaad gemakkelijk, maar is het ook gemakkelijk om te doen? Nee. Ik heb het gisteren zelf geprobeerd, ik was 2 uur bezig en had nog niet eens de tempel omring met zand...
    Dat vind ik nou eens een goede oplossing!
    --- This message was merged, Dec 11, 2014 ---

Last edited: Dec 11, 2014
  15. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Even zodat niemand het verkeerd kan opvatten:
    Met "donator feature" bedoel ik niet dat mensen met de geschikte rang het kunnen doen, maar wel het recht hebben om aan staffmembers te vragen om het klusje te klaren. Dus hetzelfde systeem als het veranderen van spawners.

Als staffleden hier niet mee akkoord gaan of vinden dat het te veel werk gaat worden, dan wil ik gerust deze tickets op mij nemen.

• Like Like x 3
  16. Mafia In Town Obsidian Miner DRC Veteran

Admins kunnen toch zo //drain doen ? Met world edit

Last edited: Dec 12, 2014
  17. Joey / JPCore Builder Builder

Op zich leuke extra ik zou het opzich vanaf Golden Donator doen, omdat Ultra Donator té laag is en Sponser , daar past het niet bij :p
    Golden daar krijg je ook fly bij (makkelijker om met water te werken) dus daar past het beter bij naar mijn mening.
    Succes verder ^^

• Like Like x 2
  18. Leon。 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

19. njits2000 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

euhm een stem dinges erbij zetten? ik ben het met kasper eens, waarom uitzetten als het een minecraft item blijft..

• Like Like x 1
  20. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

ja doe ook command block erbij hoort ook bij minecraft en in een surival world !

Thread Status:
Not open for further replies.