Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by apachaa, Jan 22, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. apachaa Stone Miner DRC Veteran

ik heb juist een diamante pikax betoverd en had silk touch toen ik zag dat er een restart kwam en heb snel mijn spullen in mijn kist gestoken waaronder die pikax en nog een gewone diamante pikax en 15 diamanten na de restart ging ik ze terug ophalen en ze zijn weg ik ben ze kwijt en ik ben nog weel meer kwijt maar die drie dingen wil ik wel terug ik had ze gekocht met mijn laatse geld nu heb ik niets meer

2. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Ik was hier getuige van. Is dit gewoon een bug bij elke server restart?

3. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Hoi snoekieX,

dat is heel erg vervelend, dat snappen we. Helaas voor je kunnen we niets vergoeden en terug geven. Wij hebben het natuurlijk niet ergens. Omdat we dat niet kunnen hebben we ook de regel dat wegen spullen vergoeden.
    Ik snap dat dit misschien vervelend over komt, maar zo is het helaas.

Ondanks dat nog veel speel plezier.

vr gr.

koolmees71

EDIT: Dracindo het is niet na te gaan waar dat aan ligt. Kan van alles zijn

4. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Niks doen als je dat ziet. Waarom kondig ik het anders aan?
    Als een server herstart begint hij eerst en vooral alles op te slaan en daarna de plugins af te sluiten.
    Als jij je spullen in je chest steekt als hij net de chests heeft opgeslaan en daarna sluit hij de inventory plugin af en slaat die op, ja.. Dan ben je inderdaad alles kwijt.

Art. 16: We vergoeden geen spullen of geld.
    Deze regel houdt in dat je geen spullen zal terugkrijgen. Je moet er dus ook niet om zeuren. Voorbeelden hiervan zijn bijvoorbeeld als je gerollbackt bent, doodgegaan bent,... Je hoeft er niet om te zeuren. We geven toch niets terug. Dit geld ook als er een servercrash was of een update.

Topic gesloten.

Thread Status:
Not open for further replies.