Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by nickvdhurk, Jul 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nickvdhurk Iron Miner DRC Veteran

Ik kwam net op de server en zag dat al mijn chesten leeg waren in mijn huis EN in mijn shop! de bordjes hangen anders en mijn huis was geclaimt! je kan komen kijken dat ik het niet zelf heb gedaan... hoe komt dit? is dit een bug of wat? kan er een staff even komen kijken in mijn home?

Mvg Nickvdhurk

2. kacje Gold Miner DRC Player

nick je moet je eigen huis claimen en je stuff is weg dat is heel heel raar wantchests worden auto geclaimt dus je hebt iemand toegang gegeven

3. Esmeetjee Gold Miner DRC Veteran

Je shop kan leeggekocht zijn en misschien heeft je broertje bijv. de stuff weggelegd in een ander kistje

4. nickvdhurk Iron Miner DRC Veteran

Nee toch is alles weg zou het komen door de update naar 1.6? en k heb geen broertje en ik had alles geclaimt, ook waren mn dueren eruit, en bordjes van de shop hadden geen tekst meer, en hongen in mn home.

5. Brammes Guest

Maak even een ticket in de server en bij de plaats van het probleem!
    (/ticket <uitleg>)

Dan kunnen de online staffleden het bekijken!

6. kacje Gold Miner DRC Player

ten eerste als je het hebt geclaimt is het onmogelijk heb je het goed geclaimt??
    er is niks veranderd bij de updae naar 1.6 behalve horse enz.
    xhesten worden auto gelockt dus dat kan niet alleen jij kan het hebben gedaan of mod/admin/owner

7. nickvdhurk Iron Miner DRC Veteran

Hoe zie ik als er op mijn ticket gereageert is? ik vind t zo raar dat ik alles geclaimt heb, de mods niks zien van dat er kiets weg is gehaald, en zeggen dat ik geen deur in mn huis had. terwijl dat wel zo was! Alles was weg in mijn chesten na de 1.6 update! mijn huis staat nog, alleen de chesten zijn leeg. ook ben ik mijn armor kwijt die ik droeg

8. pimboboy Redstone Miner DRC Veteran

Misschien moet je ook je huis claimen?

Thread Status:
Not open for further replies.