Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by Merlijn(dussen), Aug 14, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Merlijn(dussen) Newbie DRC Player

Hallo Staff,

Ik was laatst op de TeamSpeak 3 server van DRC Network met een paar vrienden aan het spelen. Toen wou ik naar "Private Channel (4 Players )" gaan, niemand hield me tegen. Eenmaal aangekomen was er eventjes niemand totdat mijn vrienden zouden joinen. Dus eventjes later joinden er een paar mensen de Channel. En ik werd voor niets eruit gemoved, terwijl ik er eerst was. Dit was door een stafflid"[STAFF} ADEdge | Arda. De reden ervoor is dat zei in die Channel wouden en ik dus weg moest. Ik werd nogal pissig omdat dat geen reden is om te moven. De volgende dag word ik door Arda van channel 3 naar Channel 2 verplaatst puur om mij te irriteren. Als dit zo doorgaat vind ik dat hier iets aan moet veranderen. Ik hoop dat dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren,

Groetjes Merlijn

• Like Like x 2
    • Funny Funny x 2
    • Agree Agree x 1
    • Optimistic Optimistic x 1
  2. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

@ADEdge jouw kant van het verhaal, graag.

3. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Over vandaag je te hebben gemoved bied ik mijn excuses.

Ik weet wel dat ik naar een private channel ging omdat het te druk was en 2 verschillende kanten gesprekken ging horen dus had ik mijn groep mee genomen naar een private channel. Daarna kwam jij er wel snel erin maar jij zat niet in die groep dus had ik je eruit gehaald.

Omdat ik het niet helemaal goed kan herinneren weet ik niet wat ik precies moet zeggen?? Sorry ?

• Like Like x 3
    • Friendly Friendly x 2
  4. Merlijn(dussen) Newbie DRC Player

Misschien was een topic maken een beetje overbodig, maar ik was nogal pissig omdat ik voor niks werd gemoved . En om het dan wederzijds goed te maken zeg ik gelijk ook sorry hierbij.

• Friendly Friendly x 2
    • Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.