Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by Anesitas, Aug 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Ik zie steeds vaker dat er mensen zijn die een stal hebben waar andere mensen hun paard kunnen opslaan. Zo kom je wel eens plekken tegen waar 10 tot 15 paarden op 1 claim staan.
    In feite overtreed je dan toch gewoon de regel van 5-paarden max? Ik kan ook best 10 paarden spawnen en dan op een bordje zetten 'paard van jopiedeslagter' etc.

• Like Like x 1
  2. Gewoonbastijn Redstone Miner DRC Veteran

Je hebt inderdaad gelijk,. maximaal 5 dieren op één claim.

• Regel 12: Geen farms met meer dan 5 beesten van elke soort! Als een stafflid die vindt mag hij/zij ze allemaal doden en de spullen voor zich houden! Schapen -OOK SLECHTS 5! (ookal is het een ander kleur!)-
    Regel 12 overtreden zei, maar er staat niet dat er verschillende mensen hun beesten op een claim mogen zetten, maar wel staat er maximaal een farm van 5 beesten.
    Mvg bastijn!

3. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

Nou dat bordje werkt niet :) Want zodra je een paard wilt dood maken zie je bijv. Je kan Altin0492's zijn paard niet slachten! terwijl het paard links van je van Semcerteza is snap je het. Door dit is het een wellus nietus spel geworden. Aan de staff om hier werk van te maken.

4. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Bedoel je dat het niet zoals met andere mobs is en paarden daadwerkelijk geclaimd kunnen worden?
    Want met de normale mobs is het zo dat de mobs gekoppeld worden aan de claim waarop deze staan, dit zou betekenen dat als jij jouw paard op mijn claim zet. Jij geen permissie meer hebt om op je eigen paard te zitten, vandaar het bordje verhaal.

5. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

Jah dat klopt. Zolang ik geen trust heb kan ik me paard niet meer krijgen. Mjah zoals ik al zei dit is aan de staff

Thread Status:
Not open for further replies.