Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by NielsDo12, Jan 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NielsDo12 Hunter DRC Veteran

ik NielsDo12 ken Stantri in rl en ben een aantal keer naar hem toe gegaan om samen met hem te gamen. hij heeft dus een aantal keer mijn ww gezien. gister, (2 januari) had ik nog 6k en ik ben tot gister avond 11 uur on geweest toen had ik het nog kom ik vanochtend on rond 9 uur heb ik nog maar 660 hoe kan dat.... er zijn ook meerdere kostbare dingen gejat van me en ook van lodieh. lodieh is een silk-touch schep kwijt met daarop silk-touch 1 en unbreaking 3. ik ben een silk-touck pick kwijt die me 5k heeft gekost daarop stond: silk-touch 1 Unbreaking 3 en Efficiency 4. Stantri is al eerder ge-ip bant voor griefen. helaas werdt dat ongedaan gemaakt door iemand. zouden jullie hem A.U.B. weer willen ip-bannen hij steelt van mij geld/mycelium/pickaxe/stuff en van lodieh steelt hij ook dure dingen, silk-touck schep/witherskull/stuff.... wij weten niet wat voor stuff dat is want in onze kisten zitte vol met rommel/kostbare dingen een zootje dus

ip-ban hem pls!! hij weet onze ww dus kunnen we die veranderen!! anders hebben we er geen lol meer in!

met vriendelijke groet: NielsDo12 en Lodieh

2. Brammes Guest

/changepass <oude wachtwoord> <nieuw wachtwoord>

doe dat eerst eens (en kies een moeilijk wachtwoord die je eegens opschrijft)
    En als het een goede vriend is, waarom steelt hij dan van jou?

Mischien kunnen sven/jelle even kijken met welke ip adressen jullie allemaal zijn ingelogd en als het inderdaad zo blijkt te zijn bannen we zijn ip-adress (we moeten wel bewijzen hebben)

3. NielsDo12 Hunter DRC Veteran

4. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

^ heb ik al eens gecheckt en blijkt dus zo niet te zijn, ik zal wel nog eens kijken als ik tijd heb.

5. NielsDo12 Hunter DRC Veteran

Dankjewel brammes, en waarom hij dat doet, hij hoort op school van ons dat we goede stuff hebben. Hij mimede/caved niet maar hij koopt alles in de shop. Hij wist dat ik veel drc dollars had zo'n 11k maar ik had net3 uitgegeven gelukkig... Maar erg bedankt..

Vriendelijke groet van: Lodieh en NielsDo12

6. NielsDo12 Hunter DRC Veteran

Jelle.. Ik heb geen idee hoe je dat bekijkt maar waarom verdwijnen er dan stuff van mij en Lodieh??

7. NielsDo12 Hunter DRC Veteran

Ey Jelle/sven en de admins. Ik en stantri hebben het goed gemaakt in rl ik krijg alles terug. en ik heb gedonate rond 5 uur maar heb mijn naam en e-mail er niet bij gezet ik hoop dat jullie het nummer ontvangen anders is er 12:50 aan geld weg. Mobiel maar doei

8. NielsDo12 Hunter DRC Veteran

Hopelijk vertrouwen jullie me dan wordt ik golden donator en over 1 week een sponser zoals ik Jelle had beloofd nogmaals hopelijk vertrouwen me...

Mvg. NielsDo12 rl: Niels van Hattum

9. lodieh Hunter DRC Veteran

nog online niels ? :D

10. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

#slotje [Oude topic]

Thread Status:
Not open for further replies.