Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by Joey / JPCore, Jul 5, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joey / JPCore Builder Builder

Hey DRC,

Ik (zou) graag binnenkort een kleine YouTube channel willen hebben met leuke video's, 'give-a-ways' en meer.
    Maar omdat ik vooral 'gameplay', 'tutorials' in verscheidene games wil doen heb ik DEFTIG opneem programmaatje nodig.

Het mag geld kosten maar niet als je 10 Euro betaald dat je dan iets stom extra kunt , dan niet.
    Ik wil kunnen opnemen met goed beeld en video's al wat kunnen bewerken zodat ik op YouTube alles kan afwerken en uploaden.

Alvast bedankt!

2. Hephaistos Newbie DRC Veteran

Ik ken het programma niet maar het lijkt me een goed, simpel en mooi programma met het voordeel dat het gratis is, het programma heet Icecream Screen recorder. Site: http://icecreamapps.com/Screen-Recorder
    Ik hoop dat je hiermee iets kunt en veel succes met je kanaal!
    Wat editsoftware betreft, wat wil je er allemaal mee kunnen doen?

P.S. wat bedoel je precies met DEFTIG?

Last edited: Jul 5, 2015
  3. MeMatty Event Team Event Team

Ik gebruik Quicktime Player en heb er tot nu toe veel plezier mee gehad.
    Goede kwaliteit en GRATIS!
    Hier een linkje: https://support.apple.com/kb/DL837?locale=nl_NL
    Als deze download niet goed is, moet je het ff zeggen.

EDIT: Het is normaal wel een programma van Apple. Ik hoop dat je daar niks tegen hebt? xD

4. Brammes Guest

Probeer camtasia studio (trial en daarna crack ;) ). Zit ook een mooie editor bij!
    Waarom crack? premium versie kost 300 dollar :P

5. Hephaistos Newbie DRC Veteran

Om terug te komen op Icecream Recorder, op youtube heb ik een video gepubliceerd opgenomen met Icecream

P.S. Icecream Recorder kan maximaal opnemen in 4k

6. Joey / JPCore Builder Builder

Mijn nieuwe (toekomstige) videokaart is rond de 4K dus dat zal geen probleem zijn.
    En wat ik bedoel met deftig ik wil kunnen starten wanneer ik wil starten niet nog 20 accepteer vakjes aanvinken voor ik kan starten of dat hij slechte kwaliteit geeft, slechte commentaar (door gebruikers).

Met mooie editor wat bied hij? Muziek? Knip-Plak? Tekst? Vertragingen? Versnellingen? Is hij duidelijk en snel?

Als hij enkel op Apple werkt kan ik hem niet gebruiken cuz i have Windows.

EDIT: Ik wil ook geen lag hebben tijdens het spelen / opnemen van games etc.

7. Hephaistos Newbie DRC Veteran

Je kunt natuurlijk ook Camtasia cracken zoals Brammes zei. Die punten die je noemde zijn allemaal aanwezig in het programma, het is natuurlijk ook gewoon handig om twee programma´s van dezelfde studio te hebben. Het is wat je zelf fijner vindt, ik raad je aan alle
    programma´s gewoon uit te proberen en te kiezen welke jij het fijnst vindt.

Sony Vegas en Adobe Premiere zijn professionele editing software, ik weet echter niet of deze makkelijk te cracken zijn...
    --- This message was merged, Jul 5, 2015 ---
    Windows live moviemaker xD

Last edited: Jul 5, 2015
  8. MeMatty Event Team Event Team

Dat snap ik, maar dit was een link naar Quickplayer voor windows :/
    Tssssss.... :p

9. SwekSenpaiPRO Diamond Miner DRC Veteran

Download OBS voor het opnemen van je beeld.
    Download Audacity voor het opnemen van je geluid.

In je video klap je 4 keer, dat zet je dan gelijk met het geluid zodat het goed samenloopt. Dit doe ik in Adobe After Effects en Adobe Audition.

10. Tribut0 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Geluid apart opnemen is inderdaad altijd handiger zodat je je geluid opnieuw kan doen als je bv je zwaar misspreekt of er net iemand je kamer binnenkomt tijdens je opnames

11. jlrens Redstone Miner DRC Veteran

Ik record met Dxtory, perfect progje en, als je dat instelt, neemt het je stem apart op.
    Althans, als je het erna in Sony Vegas opent om te renderen zie je een apart geluids balkje lopen die je kunt edditen..

Een nadeel, maar dat is bij alle goede Screencast software, het bestand is nogal groot. Als ik 18-20 minuten MC record met voice, zit ik aan een bestand van dik over de 100GB.
    Maargoed daar blijft slechts een fractie van over als je die rendert voor youtube 1080p.

12. Bram Diamond Miner DRC Veteran

Sony Vegas pro is heel makkelijk te cracken. Op yt krijg je gwn een linkje naar een patch programma en klaaarrrrr :P

13. jlrens Redstone Miner DRC Veteran

Weet niet of het gewaardeerd wordt als we daar zo openlijk over praten hierzo..
    Ik weet ook dat het kan maar zei er bewust niks over. ;)

14. Bram Diamond Miner DRC Veteran

De politie staat hierdoor heus niet zomaar in je vakantie voor je deur aan te kloppen om je een proces verbaal op te leggen lijkt me xD
    Kunnen ze beter eerst die yt filmpjes van het internet afhalen...

15. jlrens Redstone Miner DRC Veteran

Nee bedoel dat Jelle misschien niet wil dat er daarover wordt gesproken op het forum.
    Daar kan hij namelijk op aangesproken worden..

16. Mafia In Town Obsidian Miner DRC Veteran

Het is pas toch verboden als je het door verkoopt maar voor eigen gebruik mag toch ?

17. jlrens Redstone Miner DRC Veteran

Ik heb laatst een eenvoudig (gratis)forum opgezet voor de Clash of Clans spelers van DRC en daarop werd in de voorwaarden verboden te praten over cracks en hacks omdat anders het forum werd gesloten/verwijderd. De host wil niet dat er forums op die server staan waarop dat soort dingen besproken worden.
    Vandaar dat ik het even meld, geen idee of dat hier ook is, maar voorkomen is beter dan genezen toch :D

• Like Like x 2
Thread Status:
Not open for further replies.