Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by KeelPastille, Feb 23, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KeelPastille Gold Miner DRC Veteran

- Ingame naam van de stoere boy: LucaGamesNL
    - In welke server was het?: Dit vond plaats op de Survival server.
    - Reden van klacht?: Spam, ongewenst tp en ongepast taalgebruik.
    - Datum en tijd: Dit vond plaats op 23-02-2015 tussen 16:25 en 16:35.
    - Bewijs:

Spam:
    #1: http://prntscr.com/68upai

Ongepast taalgebruik:
    #1: http://prntscr.com/68uqbb

- Commentaar: Stoereboy LucaGamesNL had een conflict met umutcanV2003. En besloot daarom maar ons te gaan irriteren met zijn spam. Toen onder andere ik en MagicalPoem hem vroegen daarmee op te houden kregen we de opmerking terug dat hij niet onze hond zou zijn. Gelukkig maar dat hij dat niet is anders had ik hem een schop gegeven waarvan hij 3 weken moeilijk zou lopen.

Met vriendelijke groet,

KeelPastille

• Like Like x 2
    • Funny Funny x 1
  2. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Eerst en vooral, als je een topic aanmaakt met "stoere boy ..." dan zijn we zelf ook niet echt goed bezig.
    Daarna report je iemand voor taalgebruik maar gebruik je zelf de zin:
    Hoe kan je dan op iemand zijn taalgebruik reageren met zelf zo een taal. Dus denk daar ook eens aan als je iemand report.

Speler LucaGamesNL zal aangesproken worden over zijn gedrag en de spam.

• Agree Agree x 6
    • Like Like x 2
  3. OpTicNationX16Z Coal Miner DRC Veteran

Hallo meneertje.
    ik ben LucaGamesNL je noemt me stoere boy? ja dat klopt ben ik zeker maar weetje? umutcanv2003 is mn broer dat is 1 2 is waar bemoei je mee? ik zeg iets tegen de mod o ja dus? oke was ni de bedoeling 3x spamme maar weetje? 2 mensen zeggen kappen. ik reageer er niet op maar tijdens dat jullie dat zeiden zij umutcanv2003 [je moet ni praten dit is mijn huis] ik zei daarom nee ik ga ni weg ben je hondje niet. waarom gelijk posten op het forum? en met je stoere boy dude? je speelt misschien 3 a 4 weken op drc? en komt nu al zo doen. je weet niet eens wat er gaande was.

Met vriendelijke groet
    LucaGamesNL
    Aka
    TeamWolfX
    --- This message was merged, Feb 23, 2015 ---
    en met je opmerking ik geef je een schop met welke benen je komt net uit je luier man ga man deze man eh
    [we de opmerking terug dat hij niet onze hond zou zijn.] ben ik je hond dan?

• Like Like x 1
  4. KeelPastille Gold Miner DRC Veteran

Dan spam je hem toch lekker vol in msg. Ik heb er last van dat jouw kinderachtige gedrag in de chat mij irriteert. En ja als er op dat moment geen staf is die actie onderneemt is dat inderdaad een aangifte waardig.

• Like Like x 2
    • Agree Agree x 1
  5. OpTicNationX16Z Coal Miner DRC Veteran

1 staff. 2 wat aangifte is geen echte leven he? 3 let dan ni op de chat ik zeg 2 a 3x iets om de 3 seconden moet er daar gelijk een topic over gemaakt worden gedraag je hoe oud ben je?

6. KeelPastille Gold Miner DRC Veteran

Ik zal je advies in acht nemen de volgende keer dat ik iemand aangeef.
    Wat er in mijn leven omgaat gaat jou niks aan. Hou het prive leven er aub buiten we zitten hier niet op het schoolplein. Staff is de engelse benaming dit is een nederlands forum vandaar de nederlandse benaming staf ;) Als je je gewoon volgens de regels had gedragen of je gespam lekker aan je broertje gericht had. Had dit topic er nooit geweest. Ga niet de schuld op mij schuiven vanwege je eigen verkeerde beslissingen.

• Like Like x 5
    • Agree Agree x 1
  7. OpTicNationX16Z Coal Miner DRC Veteran

sorry dat ik dit woordt moet gebruiken maar je praat bullshit letterlijk bullshit ik zeg 2 dingen je maakt gelijk topic wats je probleem?

• Funny Funny x 3
  8. KeelPastille Gold Miner DRC Veteran

Mijn probleem zoals jij het verwoord staat in het aangifte topic. Ik heb een probleem met jou gespam dit heb ik al meer als 1x gezegd in dit topic. Jij bent degene die beweert dat ik geen leven heb en vraagt naar mijn leeftijd. Is het nou zo moeilijk om gewoon niet te spammen en er geen persoonlijke situatie van te gaan maken? Voel je niet zo aangevallen man.

• Like Like x 2
  9. KeelPastille Gold Miner DRC Veteran

We hebben allebei fouten gemaakt en ik zal mijn gedrag de volgende keer ook aanpassen. Ik suggereer dat jij dit ook doet en niet alles probeert goed te praten en mensen proberen aan te vallen terwijl je wel degelijk een fout hebt begaan. Verder trek ik me nu terug uit deze discussie als je dat al zo kunt noemen en wens ik iedereen een prettige dag verder jij ook Jaden ;)

• Like Like x 3
    • Friendly Friendly x 3
    • Useful Useful x 1
  10. OpTicNationX16Z Coal Miner DRC Veteran

oke sorry dan we hebben allebei fouten gemaakt sorry en van dat have lol and fun staat err al heeel lang dus tja,..

• Like Like x 3
    • Agree Agree x 2
    • Informative Informative x 1
Thread Status:
Not open for further replies.