Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by NathanAlbertini, May 22, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NathanAlbertini Redstone Miner DRC Veteran

hallo mensen van drc

ik maak dexe topic aan omdat ik er gek van word dat mensen net 15 min op de server spelen en meteen strenght kopen en meteen je gaan killen. met deze topic wil ik vragen of misschien de prijs van streght omhoog kan. dan zou ik zeggen :

strenght : 100

dat is vind ik veel beter dan 65 dat je al meteen kan na een tijdje spelen.

misschien is het ook wel slim er een cooldown op te zetten.
    nu ik deze topic zag ik meteen iemand strenght drinken , iemand dood gaan , en weer meteen strenght drinken. ik vind dat best hinderlijk want dat is ook gewoon unfair voor de mensen die net spelen. ik begrijp het dan ook wel dat er op het moment maar 15 mensen online zijn. misschien een cooldown van 1 min ofzo?

sorry als de topic nogal gemeen over komt naar de server , zo bedoel ik het niet.

groetjes nathan/Collcty321

• Like Like x 1
  2. jeroenhero123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Tsja.. Als de donator kits zo OP zijn moet je wel strenght gebruiken om kills te krijgen...

• Like Like x 2
  3. NathanAlbertini Redstone Miner DRC Veteran

Puh donator kit op ? Ik word ge 3 shot ookal he ik kit king aan door iemand gewoon met een iron sword en dus strenght .

• Like Like x 1
  4. LailaAnon Stone Miner DRC Veteran

Was hier niet al eerder een topic over gemaakt ?

5. jeroenhero123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Strenght affect geen pijlen?

6. kasperm10 Gold Miner DRC Veteran

Stop aub met zeuren over een cooldown op strenght. Nogmaals, wij kunnen strenght kopen, maar jij ook. In Minecraft zijn er sowieso strenght potions...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Like Like x 1
  7. Sgt_DeathReaper Redstone Miner DRC Veteran

iedeen kan het dus gemakkelijk kopen als je dan alsnog dood gaat ben je gwn slecht deal with it. ik weet niet wat jullie allemaal toch zijn aan het zeuren speel gwn en als het je niet bevalt ga weg maar ga niet met een paar man lopen zeiken omdat jullie er niks van bakken en te gierig zijn om ign money te besteden.

just learn2 play

• Like Like x 2
    • Agree Agree x 1
  8. dj_douwe_14 Gold Miner DRC Veteran

of je gaat zelf streght kopen (strengt) en dan heb je kans om te winnen als je dan niet wint
    kun je beter weer naar survival gaan.

• Like Like x 1
  9. NathanAlbertini Redstone Miner DRC Veteran

Jammer dat je niet even normaal kan reageren en even mijn post goed leest. Zoals ik al zij iemand met strenght en jij weet niet dat hij er in loopt en komt in je rug kan je gewoon al bijna niks doen. Als ik weet dat er iemand anders met strenght loop dan ga ik het ook gewoon kopen

Jammer dat je hier zo op reageer douwe want op Skype reageerde je wel ff wat anders :/. Niet iedereen speelt zo veel als jou en dus loop ik niet de hele tijd full dia rond.

10. Aviccii_ Nether Explorer DRC Veteran

Dit bevalt jou gewoon omdat je er zelf vol op gebruik van maakt en je enderchest vol met dia zit. Zo zit dat bij anderen niet helemaal.

• Like Like x 3
  11. dj_douwe_14 Gold Miner DRC Veteran

ik vindt zelf dat de strengt wel 200 tot 250 mag worden.

12. nlownzzzz Redstone Miner DRC Veteran

hier ben ik het helemaal mee eens want ik zit nu op kitpvp en iemand heeft 2 strength pots achter elkaar gebruikt omdat hij het niet redde met 1 en dat koste hem maar 100 credits terwijl als hij er meer voor moet betalen hij er tenminste niks op verdient strength is er niet om geld mee te verdienen en zo gebruiken ze het wel

13. kasperm10 Gold Miner DRC Veteran

Wacht? Strenght is niet om geld mee te verdienen? Waarvoor dan wel?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

14. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Op dit soort momenten mis ik de allereerste kitpvp:
    Iedereen full iron met zwaard, boog, pijlen en een golden appel of 2. Iedereen even sterk en wie sterker wilt worden, koopt dia in de shop. Nadeel was dan dat iedereen dan tegen de dia gast samenspant.

Laat groentjes toch genieten van het feit dat ze donators kunnen verslaan. Straks is kitPVP een game voor donators en de groentjes zonder rank zijn enkel prooi om donators te doen levelen. Ik zou eigenlijk veel liever terug gaan naar die oude tijd, waar het draait om de skills en niet om de wapenuitrusting.

Het enige waarmee ik akkoord kan gaan is een cooldown van 15-30 minuten.
    Voordeel: donators hebben geen "permanente" strength buff.
    Voordeel: groentjes kunnen een donator killen of op een goede killing spree gaan, waardoor ze niet meteen het gevoel hebben dat ze enkel in de schaduw van een donator kunnen staan.

• Like Like x 2
    • Agree Agree x 1
  15. NathanAlbertini Redstone Miner DRC Veteran

Ik vind het ouden kitpvp ook eigenlijk leuker. Zoals je al zei toen ging het om de skills en niet om het stuff. Vandaag was ik in kitpvp voor eventjes en ik zag dat iemand boos was omdat hij gewoon ook niks kaan gaan beginnen tegen een gigantisch donator team. Ik heb ook daarom gezegt dat hij niet moet gaan stoppen en gewoon moet proberen met mensen van die donators te gaan termen. Ik heb toen ook gezegt ik team wel met je en vraag aan de andere of ze ook met je willen teamen. Hij was alsnog lvl 0 toen ik na 1 uur terug kwam alleen hij was veel blijer omdat hij ook een team had. Meteen had hij er veel meer zin om te blijven spelen.

Veder vind ik een cooldown van 30 min nogal veel. Dan zou ik eerder 10 min doen. Maar waarom is die prijs omhoog geen slim idee dan ? Ik begrijp het word dan wel makkelijker om de donators te killem maar dan moeten ze eerst zien geld te verdienen ook. Tegen een donator team van 5 mensen waar van 2 dia zijn proberen iets te doen? No go voor hun.

16. nlownzzzz Redstone Miner DRC Veteran

dit is dan zeg maar het enige wat ik graag zou willen zien zodat de beginnende het kunne proberen maar niet elke keer dat ze doodgaan het doen.
    als dit wordt ingesteld zou het wel op het gebruik van de potion gezet moeten worden anders gaan mensen de potions opsparen en gebruiken ze het nog op die manier waardoor het dan dus geen zin heeft.
    en wij als donaters zijn niet zo dat we nooit met beginnende mensen teamen net als wat nathan zegt
    we teamen niet altijd met zulke mensen maar als mensen het gewoon heel normaal vragen zijn wij niet altijd de moeilijkste
    maar dan ligt het er ook aan hoe je het vraagt want als je het op een zeurige manier vraagt heeft niemand er zin in.

17. Sneeps Redstone Miner DRC Veteran

zodat de donators nog meer kills krijgen zeker? :/

• Like Like x 1
  18. dj_douwe_14 Gold Miner DRC Veteran

ik had ook al een suggestie over dat oude lvl plugin dat was veel leuker daar had je niet per kill een lvl er bij.
    nu hunten mensen ervoor om lvl up te gaan dat dee ik ook maar nu niet meer.

19. DVDV192 Stone Miner DRC Veteran

Ik vind strength niet zo'n probleem, gun die beginnelingen ook iets. Ze hebben al geen goede kits, geen team en dan zou je nu het enige wapen dat ze hebben, namelijk strength, ook nog uit handen nemen.

• Like Like x 4
  20. Sneeps Redstone Miner DRC Veteran

Kit pvp is een spel van dood gaan en weer vechten en andere mensen doden, je moet niet verwachten als donator dat je nooit dood gaat want hoe je deze zin schrijft komt het zo over. Toen ik laatst kit pvp speelde ben ik gelijk gestopt ik werd constant gekilled door donators heb geen enkele kans om te lvlen ofzo. Misschien kon je beter een topic maken met dat de kits slechter moeten worden.

Thread Status:
Not open for further replies.