Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by Wadu437, May 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

    Offline
    Joined:
    Oct 18, 2012
    Messages:
    3,584
    Hallo,

    ik vindt dat regel 31 moet worden aangepast.
    Nu is het 75 blokken op de X Y en Z Axis samen.
    Daardoor maken mensen gwn een lange jump naar beneden en zeggen ze 75 blocks en zijn ze er nog heel snel.
    Dus mijn voorstel is om de regel aan te passen dat de shops op de x en z axis 75 moeten verwijderd zijn, en dat de y axis er niets mee te maken heeft.

    Als jullie dit ene goed idee vinden, klik dan op de like knop ipv het forum vol te spammen, maar als je iets te zeggen hebt, of met iets niet eens bent, dan mag je natuurlijk reageren.

    MVG Wadu
     
    #1
    • Like Like x 2
  2. r03n_d Stone Miner DRC Player

    Offline
    Joined:
    Dec 18, 2012
    Messages:
    110
    Tegen wegens eerder genoemde standpunten.
     
    #2
  3. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

    Offline
    Joined:
    Oct 18, 2012
    Messages:
    3,584
    Zeg je standpunten dan nog eens aub
     
    #3
  4. r03n_d Stone Miner DRC Player

    Offline
    Joined:
    Dec 18, 2012
    Messages:
    110
    In het kort mijn standpunten tegen regel 31 in zijn geheel:
    Kwaliteit van playershops is onder de maat, en bied geen goed alternatief.
    Je legt mensen op zijn/haar shop te verplaatsen, terwijl deze altijd zonder problemen hebben bestaan.
    75 blocks is absurd.
    Tegen verdere uitbreiding want:
    Na 2 aanpassingen voldoet mijn shop weer aan alle regels. Om dan wéér de regels te veranderen is gewoon ronduit kinderachtig.

    Ik wil ook nog even inhaken op je "als je shop goed is, komen mensen vanzelf"-argument. Geldt dat niet ook voor de playershops? Als die goed zouden zijn, zouden mensen daar naartoe komen. Nu is er een trucje voor nodig om de mensen naar de playershops te krijgen. Maar dat is de verkeerde kant op, daarmee los je het uiteindelijke probleem niet op. Blijkbaar zijn de members ontevreden over de playershops en gaan ze naar alternatieve shops toe.

    -----

    HET probleem van de playershops mooi samengevat door 2 eigenaren van een plot (waaronder Wadu436, die voor uitbreiding van de regel is)
     
    #4
  5. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

    Offline
    Joined:
    Oct 18, 2012
    Messages:
    3,584
    Weet jij welwat project B.A.H. inhoudt? nee he, dus ik hoor daar niet thuis, project b.A.H. zorgt ervoor dat ik tijdelijk wegben maardat ik later beter dan ooit items zal kunne evrkopen en betere service zal kunne verlenen. Als je Project B.A.H wilt zien, tpa me dan eens ingame
     
    #5
  6. r03n_d Stone Miner DRC Player

    Offline
    Joined:
    Dec 18, 2012
    Messages:
    110
    Wadu, het maakt me niet zo zeer uit waar je mee bezig bent/wat andere mensen allemaal voor redenen hebben. Dat dwaalt namelijk ook af van zowel het topic als mijn standpunten.

    Als ik wat nodig heb kijk ik overigens vaak als eerst in de shop van houndrave. Om even aan te tonen dat de playershops wel goed kunnen zijn. Alleen wordt 90% verkeerd gebruikt.
     
    #6
  7. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

    Offline
    Joined:
    Oct 18, 2012
    Messages:
    3,584
    Nu ga je zelf in tegen je standpunten, je zegt dat de playershops niet goed zijn, terwijl je er zelf overigens vaak langskomt.
    Snap ik niet echt he?
     
    #7
  8. r03n_d Stone Miner DRC Player

    Offline
    Joined:
    Dec 18, 2012
    Messages:
    110
    Ik kom bij die van houndrave zeg ik. De rest is ronduit bedroevend. Kortom: de playershops in hun geheel zouden goed kunnen zijn, en daarmee dit soort regels niet nodig hebben, mits ze een zelfde kwaliteit nastreven als die van houndrave (en de nieuwe van Caiusss).

    Ik zeg ook letterlijk "om aan te tonen dat de playershops wel goed kunnen zijn", ik zeg nergens dat "de playershops" goed zijn. Ik ga dus ook niet in tegen mijn eigen standpunt.
     
    #8
  9. IxDOPExI Nether Explorer DRC Veteran

    Offline
    Joined:
    Sep 30, 2012
    Messages:
    807
    ik vind het een goed idee tevens zal ik het met mijn mede staff leden overleggen om chestshop weg te halen voor sponsor en lager.

    ik vind het gewoon sneu voor de mensen die hiervoor hebben betaald en dan een maand later alles kan zonder te betalen
     
    #9
  10. r03n_d Stone Miner DRC Player

    Offline
    Joined:
    Dec 18, 2012
    Messages:
    110
    Verklaar je nader. In de vorige wereld zaten alle shops ook rondom de spawn.
     
    #10
  11. Nyancat1 Iron Miner DRC Player

    Offline
    Joined:
    Mar 26, 2013
    Messages:
    139
    Ik weet echt niet waarom er zoveel gezeur erover zit. De staff heeft gewoon veel te laat gereageerd. Het is de schuld van de staff en niet van jou.
     
    #11
  12. Nyancat1 Iron Miner DRC Player

    Offline
    Joined:
    Mar 26, 2013
    Messages:
    139
    Sponsor en lager, vreemd. Precies 't rank wat r03n_d heeft. -_-
     
    #12
  13. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

    Offline
    Joined:
    Oct 18, 2012
    Messages:
    3,584
    Maar toen moest je nog steed langer lopen om de eerste shop te bereiken
    bij jou is het max 5secs en je ebtn er, bij houndrave moet je 20 secs lopen ofzo
     
    #13
  14. r03n_d Stone Miner DRC Player

    Offline
    Joined:
    Dec 18, 2012
    Messages:
    110
    Volgensmij gaat het niet om de tijd die je moet lopen, maar om de vindbaarheid. Toch ook frappant, want deze regel is niet gekomen om normale shops onvindbaar te maken, maar om alle reclameborden en uithangborden weg te krijgen rondom de spawns. Typisch gevalletje van doordraaien dit.
     
    #14
  15. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

    Offline
    Joined:
    Oct 18, 2012
    Messages:
    3,584
    Voor mij gaat het om bereikbaarheid en moeten de playershops shops bereikbaarder zijn dan d gewone shops in de gewone wereld
     
    #15
  16. volhaas Nether Explorer DRC Veteran

    Offline
    Joined:
    Oct 12, 2012
    Messages:
    1,436
    Roend is donator en er zijn nog veel meer donatoren en ook de members vallen eronder dus waarom zou brian het op roend hebben gemumt?
     
    #16
    • Like Like x 1
  17. Nyancat1 Iron Miner DRC Player

    Offline
    Joined:
    Mar 26, 2013
    Messages:
    139
    Omdat het meeste gedoe over ravine gaat? Alles wat r03nd doet komt er iets tegen. Hij bouwt 75+ blokken onder en het is 5 seconden daarna op het forum. De regels (gaan) worden steeds aangepast omdat r0dnd de grens opzoekt. Want die grens bestaat er niet. Terecht!
     
    #17
  18. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

    Offline
    Joined:
    Oct 18, 2012
    Messages:
    3,584
    Nee, Ik vind dat de playershops sneller te bereiken moeten zijn dan de gewone shops
     
    #18
  19. Wender Nether Explorer DRC Veteran

    Offline
    Joined:
    Oct 4, 2012
    Messages:
    962
    Inderdaad, helemaal mee eens.
     
    #19
    • Like Like x 1
  20. Julian1 Woodcutter DRC Player

    Offline
    Joined:
    Mar 15, 2013
    Messages:
    18
    Shops verbieden voor spelers lager dan donator + lijkt mij een zeer slecht plan. De concurrentie valt dan grotendeels weg. Dit zal resulteren in hogere prijzen. Echter lijkt mij het juist dat de donator + en hoger een voordeel hebben met betrekking tot het maken van playershops. Met de huidige regelgeving - de 75 blokjes regel - lijkt mij dit voordeel gewaarborgd voor de ranks donator + en hoger.

    De kwaliteit van de playershops vind ik zelf overigens ook bedroevend laag. Maar dit mag geen argument zijn om binnen 75 blokjes van de regionpaal shops te bouwen. Uiteindelijk zullen spelers niet naar de playershops gaan maar gewoon opzoek naar alternatieven. De adminshop of shops van 'normale' spelers.

    Het lijkt mij verstandig ons te beperken tot de feitelijke discussie: moet je naar een shop 75 blokjes lopen, of moet een playershop 75 blokjes verwijderd zijn van de regionpaal? Het DRC team zal hierover uiteindelijk een oordeel vellen.

    Wellicht dat een compromis hier dé uitkomst bied. Het vallen in een shop onder de grond is niet toegestaan, maar het lopen daarnaartoe wel. r03n_d kan nog gebruik maken van zijn bekendheid met betrekking tot locatie en betrouwbaarheid.

    Wel lijkt mij het verstandig dat er, na een mogelijke aanpassing, de regel blijft zoals die is. Het is zeer vervelend dat je shops telkens moet aanpassen aan een bijna wekelijkse verandering in de regels. Tegelijkertijd maakt deze discussie de regels op lange termijn wel beter, wat als een voordeel gezien moet worden!
     
    #20
Thread Status:
Not open for further replies.