Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Carl, Nov 9, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Carl Newbie DRC Player

*Minecraft naam:SuperRiffle12
    *Wat heb je gedaan: ik heb gezegt dat de staff kut was omdat als we ze noodig hebben nooit online zijn of niet luister het spijt mij dat ik dat heb gezecht.:(
    Wie heeft je geband: @Xcnix
    Bewijs: geen bewijs

• Like Like x 1
  2. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Om te beginnen, we zijn inderdaad niet altijd online, daarom dat we:
    - een /ticket plugin hebben op survival en creative,
    - een forum hebben,
    - en zelfs enkele moderators zijn beginnen aan te nemen uit andere landen, om alsnog staff online te krijgen op de uren dat wij slapen.
    Dat we niet luisteren daarentegen is niet helemaal waar. We proberen naar iedereen te luisteren, maar als er 3 spelers je naam zitten te roepen, dan gaan wij ook wel crashen.

Je hebt ingame ook gezegd "Als ik een ban krijg he". Wat dan? Ga je dan spijt hebben, zoals je nu zegt?
    @Xcnix heeft het laatste woord.

• Like Like x 2
    • Agree Agree x 1
  3. Carl Newbie DRC Player

ja ik weet het kmoest dat niet zeggen maar als ik niet meer unban krijg dan is dat dan wel oke als jullie dat willen kwou gewoon mededelen dat dat soms iri is als de staff niet reageerd
    :(

4. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

@Dracindo heeft het prima verwoord. Misschien zijn ze op dat moment niet op de server waar jij op speelt, maar zijn ze toevallig iemand anders aan het helpen in bijvoorbeeld survival. Doe de volgende keer gewoon /find (staffnaam) en je ziet waar hij zit. Als je naar die server komt en zegt dat je zijn hulp nodig hebt, zal hij je met alle plezier willen helpen. Het is nu eenmaal ook nog eens zo dat wij geen robots zijn, die 24/7 online kunnen zijn. Omdat ik vind dat je wel een straf hebt verdiend, ga ik je IP ban omzetten naar een tempban van 7 dagen. Als je nog eens een keer zoiets zegt, of je komt tussentijds online met een ander account heb je een perm IP ban te pakken.
    Ik hoop dat je ervan geleerd hebt.

#slotje

Thread Status:
Not open for further replies.