Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Bugs' started by RomperStomper, Mar 1, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. RomperStomper Stone Miner DRC Veteran

Ik heb (had) een mobspawner op hoogte 20, deze had ik onder de grond geclaimd. Daarna heb ik op hoogte 70 o.i.d. de claim verwijderd en weer opnieuw geclaimd. Een tijd later kwam ik terug bij mijn spawner en was deze gesloopt. Toen ik met een stick keek was het gebied op hoogte 20 niet geclaimd, maar op hoogte 70 wel. Daarna ging ik omhoog met een toren en toen was het wel ineens geclaimd. Hebben hier meer mensen last van gehad of waar kan dit aan liggen?

M.v.g.

RomperStomper

2. Sgt_DeathReaper Redstone Miner DRC Veteran

daar zit een bepaalde diepte aan kun je oplossen door op badrock iets te breken en te bouwen dan is het wel geclaimd

• Agree Agree x 1
  3. Hamata6 Woodcutter DRC Veteran

Ligt eraan hoe de instellingen van de plugin geconfigureerd staan. Hierin kan aangegeven worden hoeveel blocks onder de claim mee geclaimt worden. Standaard staat deze waarde volgens mij op 4 of 5. Alleen Jelle of Koolmees kan dat vertellen denk ik.

4. Joey / JPCore Builder Builder

Het beste wat je kan doen is als je in dieptes gaat bouwen is vanaf de bodem(+1) tot het hoogste punt van je bouwwerk claimen (bv. 86)
    Dan voorkom je dit al zeker, maar dan claim je wel 2x zo veel, als dit aan de claim plugin lag, zal deze ook niet worden veranderd, want dit was altijd al zo.

Thread Status:
Not open for further replies.