Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Bugs' started by lexis, Aug 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lexis Newbie DRC Player

als het lukt om alle deathmatches te kunnen weg rennen of leven niet dat ik dat doe *:P dan komt er later iets met thunder ofso als die op jou komt en je sprint en springt en switch tegelijker tijd dan staat er dat er 1 iemand heeft gewonnen daarna kan je door rennen terwijl de rounds overnieuw starten dus ook weer alle kisten pakken ik denk dat je dan ook met die spullen naar survival spawn kan gaan het is me 1 keer gelukt maar dat ging per ongeluk veder heb ik het niet vaker geprobeert en nog een futlose glitch is dat je door de zij hekjes kan lopen naast de lobby dit heb ik geplaatst omdat robin wiel me een ban gaf omdat ik dit moest plaatsen eerst zei hij dat ik kiezen tussen vertellen of plaatsen daarna vertel ik het hem ga ik 2 keer dood daardoor ben ik me xp en me enchanted golden chest kwijt ik zou graag excuses van hem hebben ik ben niet zo'n nerd dat het wat uit maakt maar zo ga je niet met spelers om en volgens bant hij mij maar daar voor zei ik nog dat ik het ga doen...ik wil graag nu meteen unban dankje:)

2. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Bedankt voor het melden van de bug.

Als ik aan jouw vraag of je een topic wilt maken, maar jij antwoord of ik je daaraan over drie dagen nog eens kan herinneren word ik een beetje geïrriteerd. Het is zéker ook niet mijn schuld dat jij doodgaat. Je had makkelijk even naar een veilige plek kunnen gaan om daar het uit te leggen.

Je bent unbanned.

3. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Leestekens, waarom hebt gij ons verlaten, in deze tijden van nood?

Topic gesloten.

• Like Like x 3
    • Funny Funny x 1
    • Winner Winner x 1
Thread Status:
Not open for further replies.