Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Bugs' started by nickvdhurk, Nov 22, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nickvdhurk Iron Miner DRC Veteran

Jo guys,

ik heb denk ik een grote bug ontdekt in de SG of is dit al langer? ik zag dat er in de glazen bol om de map heen 2 blocks weg waren. toen ik dood ging ging vloog ik erheen en kon ik er zo uit en uit de glazen bol naar het potje kijken. toen ik het potje uit ging bleef ik in de map alleen ging de fly weg en deed ik weer mee ineens? ik werd gekilled en kon ook blokken breken dat heb ik dus perongeluk gedaan .... Vandaar dat iemand t zelfde heeft meegemaakt en die twee glas blocks heeft gebroken. Voordat ik voor de tweede keer gekillt werd zag ik dat er weer een nieuw potje klaar stond om te beginnen waardoor ik me maar via een cactus heb gekillt.

Is dit nog iemand overkomen?? erg vervelend...

2. spooky321 Redstone Miner DRC Veteran

Ik had wel iets anders, ik had het in meerdere maps, op dezelfde plek start met meerdere mensen: dat je met meerdere naar de kisten rent vanaf één plek, iemand anders die dit ook heeft gezien/gehad?

• Informative Informative x 1
  3. nickvdhurk Iron Miner DRC Veteran

Nee dat niet, wel dat in het begin alle chesten gewoon leeg zijn..??
    --- This message was merged, Nov 22, 2014 ---
    Staff kijk hier even naar, heb het in de survival al uitgelegd aan Rebeeccc

upload_2014-11-22_22-6-31.png
    --- This message was merged, Nov 22, 2014 ---
    Ik heb perongeluk ook 1 block gebroken toen ik dood was omdat ik wou testen als die 2 blocks weg waren door die ''bug''

Last edited: Nov 22, 2014
Thread Status:
Not open for further replies.