Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by GigantDude, Aug 14, 2015.

?

Welk idee vindt jij het beste?

1. World border groter maken

5 vote(s)
    15.6%
  2. World voor Donators

16 vote(s)
    50.0%
  3. Regions resetten

2 vote(s)
    6.3%
  4. Alle opties hierboven

2 vote(s)
    6.3%
  5. Het is goed zo

6 vote(s)
    18.8%
  6. Regions kopen in de shop

1 vote(s)
    3.1%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. GigantDude Event Team Event Team

Hallo DRC,

@SwekGamerPRO en ik ahdden het over de map reset die misschien gaat komen bij 1.9.
    Wij hadden het liefst dat er geen complete reset komt maar wat andere ideeën:

World border groter maken
    Het eerste was om de grens tot waar je kan lopen/bouwen groter te maken zodat er nieuw gebied komt dat niet kapot is gegriefd of vol bebouwd is.
    Zodat mensen op een nieuw stuk kunnen beginnen waar het nog niet is vol bebouwd.

World voor donators
    Een idee was ook om een wereld te maken alleen voor donators omdat die (meestal) niet 1x1 torens maken enzovoorts.
    Dan blijft het een mooie wereld en komen er veel grote gebouwen enzovoorts te staan.
    Misschien moet er een bepaalde limiet bij van: boven de ultra mag je naar die wereld.

Regions resetten
    Het is misschien ook handig om sommige regions te resetten, waar niet veel/geen mensen wonen.
    Zodat er weer nieuwe stukken grond komen.
    Als er wel al gebouwd is moet het misschien handmatig gedaan worden.

Regions voor jezelf kopen
    Je zou ook in de shop regions voor jezelf kunnen kopen al zullen die wel erg duur zijn,waarbij niemand anders kan bouwen behalve vrienden die je trust.
    Dit zal wel eerlijk moeten zijn, dus misschien moet de region dan kleiner of duurder worden.

-GigantDude en SwekGamerPro

Last edited: Aug 14, 2015
    • Like Like x 5
  2. Laurens/TheEmeraldChickn Diamond Miner DRC Veteran

Ehhhmmm... Van een reset bij een update kun je altijd al uitgaan. Omdat de kans groot is dat er nieuwe structures/blocks komen die je anders niet kan krijgen (is er nu wel, maar die zijn alleen voor de End.).

• Agree Agree x 2
  3. TheMarten123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Ik heb ook nog een voorstelletje, ik weet niet zeker maar vgm is end nu uit, het lijkt me mooi om de end aan te zetten, het nadeel hiervan is dat iedereen hem helemaal kapot zal grieven. Dus wil ik voorstellen dat het niet te slopen is en dat er bvb 1 keer per maand een event komt dat je met een groep De edragon kan doden/ proberen te doden,
    Als dit teveel lagg geeft of veel mensen tegen zijn dan hoeft dit niet.
    Dit idee is niet voor nu maar voor in 1.9.

• Agree Agree x 1
  4. GigantDude Event Team Event Team

Sommige ideeën kan je ook in 1.9 hebben zoals regios kopen en world voor donators.
    Maar die map reset komt inderdaad waarschijnlijk wel.

• Like Like x 1
  5. Mafia In Town Obsidian Miner DRC Veteran

Worldborder groter maken dat kost toch meer geheugen ? Er is genoeg plek vlieg maar een uurtje rond dan vind je wel een plekje. Ik denk ook dat DRC voor een lange tijd op 1.8 blijft omdat al de plugins niet stabiel zijn voor 1.9. Mijn mening: Gewoon afwachten tot een map reset. Er is genoeg plek.

• Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  6. GigantDude Event Team Event Team

Dat het meer plek inneemt kan goed kloppen maar het rondvliegen heeft geen zin aangezien overal van die /randomregion palen staan.

7. ItzJeBoyStijn Obsidian Miner DRC Veteran

Ga naar /newestregion, kijk op het paaltje en vlieg naar een 'wilderness' region :-)
    Je vind vanzelf een mooi stuk! Ik en Spooky321 zochten laatst een nieuw stuk en vonden een SUPER mooi eiland :-)

8. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Lijkt me tof, maar vanaf een bepaalde rank, wel. Er is een reden waarom de playershops een limiet hebben.
    Als een speler te lang niet meer online is gezien, dan maak je een ticket op zijn claim en wij unclaimen en rollbacken het.
    Maar die region moet je dan alsnog claimen, nee? En dan mag je er zeker rond bouwen, hé? Dat is tegen de regels. Enkel vrienden, dan? Geen idee of we moeite willen steken om dat mogelijk te maken.
    Beter niet, nee.
    *hadden.
    Het sleutelwoord is misschien, want het gaat waarschijnlijk niet gebeuren. Als er nieuwe biomes zouden komen met nieuwe mobs / ores die enkel daar kunnen spawnen of nieuwe structures, dan zou er wel eens een reset kunnen komen. Maar dit is de combat update, het meeste zul je wel kunnen doen op de huidige wereld.

PS: je had beter voor een multiple choice poll gekozen ;)

• Agree Agree x 2
    • Informative Informative x 1
  9. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Ik vergeef het je dat je mijn idee ingepikt hebt, ik heb het hier toevallig net een paar weken terug op de factions server over gehad :P

• Like Like x 1
    • Funny Funny x 1
  10. SwekSenpaiPRO Diamond Miner DRC Veteran

@Dracindo ty :D dan is dit topic eigenlijk overbodig als er geen reset komt xd

11. Brammes Guest

1. World is eigenlijk groot genoeg, maar er zijn veel claims van inactieve spelers.Of stukken grond wat helemaal kapot is enzo. Omdat handmatig allemaal weg te halen...

Een paar maanden geleden was er een plugin in ontwikkeling (helaas is hij verdwenen) Die plugin was met meerdere plugins compitabel, denk hierbij aan factions en onze huidige survival claim plugin. Wat zou deze plugin doen? Zodra er in precies 1 chunk geen claims meer zitten, (dus nadat ik vanalles heb gebouwd en dan alles unclaim) dan gaat de plugin langzaam de chunk weer opnieuw opbouwen. Het voordeel van dit is dat als er een groot gebouw is gemaakt, het wel 2-3 weken duurt voordat het compleet weg is. Maar als er alleen bomen/ores en grass kapot is gemaakt (gewoon de natuur) dan zal het binnen 2 dagen er weer als "nieuw" uit zien...

Helaas is de plugin letterlijk verdwenen. Het zou wel leuk zijn als hij binnenkort weer eens opduikt.

2. Denk dat je niet iedereen moet scheiden. Er zijn ook donatoren die samen iets willen bouwen met gewone leden. Zodra je 2 worlds hebt moet je kiezen. Het zou ook erg zwaar voor de server zijn. (2 grote worlds)

3. Beter als je iets doet een world reset

4. Gemeen als je altijd al voor claimblocks hebt gedoneerd. Zou ook erg verwarrend zijn: claimblock systeem langs het " world guard" systeem. 20k is redelijk veel, heb je meer nodig? Dan werk je samen of doneer je...

5. suggestie van mezelf: al die standaard biomes... waarom niet tijd voor verandering?

https://www.spigotmc.org/resources/epicworldgenerator-1-7-10-1-8-8-20-sale.8067/updates

• Like Like x 1
  12. svenssonsaab Gold Miner DRC Veteran

Dat van die world voor donators dat vind ik een geweldig idee :D (wat dacht je anders)

• Like Like x 1
  13. GigantDude Event Team Event Team

Die world voor donators hoeft ook niet zo gigantisch te zijn

Verstuurd vanaf mijn VF-895N met Tapatalk

14. KleineAap Gold Miner DRC Veteran

15. Sanderp Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

die world voor donators lijkt me super fijn, eindelijk geen nubjes die je region vernaggelen. aleen hier moet wel genoeg gb voor zijn. Al hoeft ie niet zo heel groot te zijn.

• Like Like x 1
  16. MeMatty Event Team Event Team

Wat nu denk ik wel duidelijk is, is dat je een reset kan verwachten.
    Maar het idee van een world voor donators is wel een erg goed idee.
    Dit zou ik vanaf golden donator doen.

• Like Like x 1
  17. geelbuik2001 Iron Miner DRC Veteran

ik vind niet dat er een reset moet komen.

18. KleineAap Gold Miner DRC Veteran

Weet iemand hoevaak hij dat nu al heeft gezegd? :confused:

Last edited by a moderator: Aug 27, 2015
    • Like Like x 1
    • Funny Funny x 1
  19. MeMatty Event Team Event Team

1 keer.
    Jij moet het blijkbaar 2 keer vertellen?

20. SwekSenpaiPRO Diamond Miner DRC Veteran

er komt wss geen reset, hou er is een keer over op, tjongejongejone. lees is wat dracindo zei.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9515 met Tapatalk

Thread Status:
Not open for further replies.