Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by SSRpro, Aug 8, 2013.

?

Pvp in Survival moet weer terug komen

1. Ja, dat zou ik erg fijn vinden

56.0%
  2. Nee, het moet zo blijven

44.0%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SSRpro Coal Miner DRC Veteran

Beste mensen,

Ik weet dat ik èèn van de noobs bent die blijft zeuren dat pvp in survival terug moet komen.
    Maar dat zeg(gen) we niet zomaar! Dutchrastacraft was altijd de beste server geweest voor mij.
    Beter dan alle andere servers, minigame servers enz. Dat was een reden geweest. PvP in Dutchrastacraft was altijd leuk geweest. Al werd ik achter elkaar dood gemaakt in me god armor. Ik heb nog nooit zolang in een server gespeeld. Vroeger was het altijd gewoon 1 week spelen of een paar dagen zelfs spelen in verschillende servers. Dan begon ik het saai te vinden. Maar Dutchrastacraft speelde ik al bijna een halve jaar. Dat kwam alleen door die PvP in survival.

De nieuwe PvP vind ik helemaal niet leuk. Je wint niks. Je verliest niks. Al komen er updates dat er een rank systeem komt en steeds betere stuff krijgt bij elke kill of als je doneert dat je ook betere stuff krijgt. Maar het zou toch ook leuk zijn dat je pvp in survival gewoon laat? Of misschien gewoon 2 pvp arena's zijn in drc?
    We hebben maanden lang besteed aan voten, dias kopen, enchanten, mobs killen. Waarvoor? Om namelijk de beste te worden in PvP. En ieder vijand te gaan killen! Maar dat is allemaal afgepakt voor ons vind ik.

Ik weet ook wel dat iedereen armor moet verdienen. En het vervelend is dat mensen hun armor verliezen.
    Maar als je gewoon 2 PvP arena's hebt. Eentje van de minigame server en eentje van survival server. Dat zou toch dan niet erg zijn?

Ik hoop dat er nog veranderingen zou komen of misschien zelfs PvP in survival weer open word gezet.

Als jullie moeite hebben met plugins etc. Dan kunnen jullie het ook aan mij vragen. Ik heb ook best veel verstand van die dingen.

Een paar dingen wat misschien goed zou zijn (mijn mening)
    • Survival server weer normaal zetten hoe het was
    • Nog een server maken voor minigames (bijvoorbeeld als ip adres mg.dutchrastacraft.nl)
    • Als het te lastig word om een nieuwe server te maken zou je misschien bijvoorbeeld hungergames server en Minigame server in èèn maken?
    Het zou ook kunnen dat ik heel wat spellings foutenhebt gemaakt. Maar ik kan daarmee ook niks aan doen.

Ik hoop dat iemand gaat reageren op dit forum...

• Like Like x 3
  2. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

Mee eens.

• Like Like x 3
  3. LeKiller Nether Explorer DRC Player

same here ... het is echte een slechte pvp nu

• Like Like x 5
  4. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

Want eerlijk gezegd was de vroegere pvp beter en eerlijker . Waarom zou je denken? Nou omdat iedereen die gng tijd besteed ook geld kan maken en godarmor krijgen en mensen in pvp verslaan. En de Noobs die zeiken in pvp kunnen er beter weggaan en werken aan hun armor in plaats van levenloos met hun handje of stonesword slaan.

Mvg,

Altin0492

• Like Like x 1
  5. LeKiller Nether Explorer DRC Player

mensen als je wilt dat pvp zo blijft zet er dan bij waarom en niet gwn aanvinke.

• Like Like x 1
  6. SSRpro Coal Miner DRC Veteran

Waarom willen jullie PvP zou houden?

Een paar Q-Atjes

Q: PvP is leuk zo. Waarom moet het opeens weggaan?
    A: Ik zeg niet dat die PvP weg moet. Ik vraag alleen of pvp van survival terug moet komen en zo 2 pvp arena's zijn.

Q: Waarom zoveel moeite voor niks -_-
    A: Dit kost helemaal geen moeite. Wij hebben zoveel tijd besteed voor ons armor.
    Enchanten, Oefenen, Teams maken, Kopen, Voten, Huis bouwen, en zelfs Doneren.
    Waarom zou je dat allemaal voor ons afpakken? Dit is toch niet leuk zo. Er zijn ook mensen die dit PvP helemaal niet leuk vinden.
    Is toch beter dat iedereen blij wordt? Dus 2 PvP arena's.

Denk eerst hieraan voordat je gaat stemmen.

Plz. Reageer a.u.b. waarom je PvP zo zou willen houden.

7. kacje Gold Miner DRC Player

ik vind vroegere pvp leuker maar er kan maar 1 pvp blijven als die survival terug komt dan komen daar maximaal 5 mensen in in die andere blijven er honderd dus dan zou die andere weg moeten

8. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Oude pvp was eerlijk? Yeah, maak dat de kerstman wijs.
    In oude pvp waren er altijd de diamond gears aant teamen en was het ook ni eerlijk,nu is het eerlijker want er is geen god stuff meer (beetje oneerlijker mag nog, hint hint, kits)

9. LeKiller Nether Explorer DRC Player

wadu het was vroeger veel leuker het was een kick nu is dat gwn slaan en je weet dat je niets gaat verliezen.
    vroeger was het echt een moeite om alles te doen xp grinde, armor maken, armor ecnhatne, boeken enchanten, vechten, armor repaire nu gaat dat allemaal niet he

10. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Maar hij was alles behalve eerlijk

11. SSRpro Coal Miner DRC Veteran

Wadu436 heb je moeite daarmee?

Zou je het niet erg vinden dat we gewoon 2 PvP arena's hadden.
    What the hell is daaraan mis mee. Als JIJ daarmee oneens bent en wilt dat PvP survival niet moet komen. Betekent toch niet dat survival PvP weg moet.

Ik begrijp wel dat je moeite hebt omdat iedereen met god armor aan het pvpjen is en teamt om zo niemand kans te laten geven als iemand binnen stapt. Maar wij zien het anders Wadu. Of je het snapt of niet. Ik hoop alleen dat er 2 PvP arena's komen. Dat is toch niet erg. Die nieuwe PvP hoef niet weg tegaan.

En trouwens als je de oude PvP stom vind. Kan je toch gewoon niet in de oude PvP gaan pvpjen dan kan je toch gewoon in die minigame server gaan pvpjen? Wat is daaraan mis mee?

12. SSRpro Coal Miner DRC Veteran

En die Hungergames server dan bijvoorbeeld. Gaan er echt zoveel mensen daarna toe? Als je gewoon alles goed regelt is er niks ergs aan dat er 2 PvP arena's komen in Dutchrastacraft. Trouwens ik weet zeker als er 2 PvP arena's komen dan gaat de ene helft naar de oude PvP en de andere helft naar de nieuwe.

Als het zo is dat er niet genoeg plek is voor de oude bijvoorbeeld en weinig mensen komen naar de nieuwe. Verminder je gewoon de aantal players van de nieuwe en vergroot je de aantal players van het oude?

En wat als we dat dan zo laten? Max 10 players in de survival PvP en de rest voor de minigame server?
    Dat is toch ook niet erg? En hoe weet je zeker dat daar max 5 players komen?

13. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

ga jij dan de kosyten van die server betalen? En alles setup doen.
    Want eigenlijk is er geen manier om tussen verschillende server je spullen te syncen (Impossible)

14. SSRpro Coal Miner DRC Veteran

Lol hoezo vraag je opeens dat ik het zou moeten betalen. Wat slaat dat nou weer op.

De setup kan ik best wel gaan regelen. En wat er nou weer mis mee. Oke, als je in survival gewoon een PvP arena plaatsen is toch helemaal niet erg. Alles is gewoon in 1 server. Dus de survival server met PvP survival net als vroeger. Dan hoef je geen aantal players vrij te leggen.

Misschien dat, dat een mooie oplossing zou zijn?

15. SSRpro Coal Miner DRC Veteran

Zou een staff lid misschien hierop reageren?

Ik wil graag weten wat de redenen zijn. Waarom jullie oneens zijn als er veranderingen komen met de pvp in survival

16. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

En dan zitten wij weer opgescheept met die chat.
    NO!
    Ik ben zo tegen dit idee!
    De nieuwe pvp is veel beter omdat we nu geen gescheld horen van pvp'ers en ik zie die lelijke gele names ni meer opglippen tussen de chat (dat vond ik echt heel irritant)
    EDIT: je hebt de votes btw vervalst door nog is te stemmen met een tweede account (kijk maar bij die 10 stemmen zit het account SSR en de account SSRpro erbij en op de pf van SSR staat er SSRpro)

17. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Stefan, dit probeem zou dan weg zijn. Want als je wel wilt pvp'en maar niet het risico wilt lopen spullen te verliezen kan je naar de hub pvp gaan. En als je dat juist een uitdaging vindt kan je naar de survival PVP gaan.

Voor wat ik zelf wil, ik mis de survival pvp, ik kon deze altijd gebruiken om Guido te trollen met inventory's vol met troep. Ik vond het leuk om daar te zijn. Ik ben waarschijnlijk een van die mensen die jullie zien als 'noobs die met hun handjes vechten' maar ik kwam nooit in de pvp om te vechten. Ik kwam daar om dood te gaan ;)

• Like Like x 1
  18. GuidoVI Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

hahaha xD
    Altijd met meloen of cacao bonen of dat soort shit xD

ontopic:
    Ik zou ook graag de oude pvp terug zien, misschien zoals SSRpro & SemCerteza zeiden dat er 2 konden zijn; 1 in survival voor de mensen die willen vechten met hun eigen armouren 1tje die er nu is waar je je armor krijgt.

• Like Like x 1
  19. GuidoVI Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Dan zetten ze de pvp chat uit of ze maken er regels voor ( bijvoorbeeld als je uitdaagt dan je mute van 15min krijgt ofso )

20. UltraVioletGamer Gold Miner DRC Veteran

PvP in Survival komt niet meer terug, het kan natuurlijk wel aangepast worden in de PvP server maar jongens luister...
    Armor weg = ruzie \\ Iemand met no armor = bekvechten. Er zijn veel mensen die dit niet willen en er over na hebben gedacht etc. Maar nu hebben iets nieuws gemaakt en natuurlijk valt dat een beetje tegen voor de winnaars maar leg je erbij neer en bedenk iets nieuws. Je Minecraft heeft nog wel 2000 andere coole dingen dan 1 tegen 1 vechten! EN je kan natuurlijk altijd een rust pauze nemen of een dagje geen Minecraft, gewoon lekker Battlefield, Call of Duty weet ik het make fun! En ja wij hebben ons deel gedaan (Games moet nog komen, dus bijna dan ghehe) veel succes! Ik hoop dat het duidelijk is voor iedereen die zich afvraagt waarom en waarom niet... Survival is nu clean en daar denk ik niet dat er verandering in komt :) Nieuwe ideetjes voor de PvP server? (Nee, niet met Survival spullen erin -.-) Ga dan even naar suggesties en laat je coole idee achter. Ja, nu heb ik genoeg getypt doei.

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.