Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by TheMarten123, Jul 9, 2015.

?

zouden jullie het een goed idee vinden om de teleports uit pvp in hoeveelheid te verminderen

Poll closed Jul 16, 2015.
  1. ja het zijn er opzich best veel

10 vote(s)
    55.6%
  2. ja het zijn er veel te veel

1 vote(s)
    5.6%
  3. nee het is zo ongeveer goed

2 vote(s)
    11.1%
  4. nee het is zo perfect

5 vote(s)
    27.8%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TheMarten123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

beste drc'ers
    ik speel regelmatig drc en ben ook regelmatig in de pvp van survival te vinden. het is een mooie arena. maar ik vind dat er op het moment te veel plekken zijn om naar spawn te gaan waardoor iemand sneaky killen zowat onmogelijk is. hierbij wil ik vragen of de hoeveelheid spawn teleports een hoop word verminderd, voor mijn gevoel zij 4 plaatsen genoeg.
    hierbij wil ik jullie vragen om op de poll te stemmen voor even veel, meer of minder spawn teleports
    groetjes, TheMarten123

2. CrazyPacMan12 Coal Miner DRC Veteran

Ik vind het niet echt nodig.

• Like Like x 1
  3. Extherion_ Redstone Miner DRC Veteran

Door deze hoeveelheid spawns voorkom je wel spawn trappen.

4. ItzJeBoyStijn Obsidian Miner DRC Veteran

Rechts om het hoekje bij spawn en iets verder lopen; je kunt iedereen opwachten en killen, als je ziet dat je in het nadeel bent dan ga je gwn naar spawn, simple as that... Niet eerlijk

• Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  5. TheMarten123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Zo te zien liggen de meningen zeer verdeeld. Hierbij wil ik de staff vragen of ze er iets mee willen doen

6. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Even snel geteld kom ik uit op 19 teleporters over een oppervlakte van ongeveer 12015 blokjes (inclusief void gebied achter lava muur).
    Dat vind ik op zich ook wat veel. Ga bij een teleporter staan en wacht tot iemand in de buurt komt. Wordt het te link, insta-spawn.
    De vraag is, welke gaan weg en welke mogen blijven?

Ik denk eerder dat het beter is om een timer op de teleporters te zetten. Dan heb je bijvoorbeeld 3 seconden nodig alvorens je gaat pvp-loggen.

• Like Like x 2
  7. TheMarten123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

3 sec maar dan wel met de mogelijk te blijven lopen

• Agree Agree x 1
  8. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Blijven lopen? Okay, "/spawn". 3 seconden om nog snel iemand in de lava te duwen of weg te rennen tot je weg bent. Het is pvp, durf risico's te nemen. Ik weet ook niet of het mogelijk is te teleporteren MET timer EN lopen ZONDER cancel.

9. Joey / JPCore Builder Builder

Die 'tele-pads' zouden weg moeten vind ik, jij kiest om te vechten waar risico's aan hangen. Het is winnen of verliezen.
    Als je toch vlucht momentjes wilt mogen de 'get-a-way's' moeilijk bereikbaar zijn, in ruil daarvoor insta-teleport zonder delay.

10. spooky321 Redstone Miner DRC Veteran

Misschien is het ook een idee dat je het op dezelfde manier doet als kitpvp het op dezelfde manier te doen als kitpvp. Gewoon /Spawn en dan bij de spawn komen. Ook zoals kitpvp gewoon 5 secondes wachten. Ik heb geen idee of dit mogelijk is maar, het is een idee.

• Like Like x 1
  11. TheMarten123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Maar in 5 sec kan je vanaf de spawnplek overal heen dus je bent gegarandeerd dood als je 5 sec moet wachten + 1 sec typen

12. spooky321 Redstone Miner DRC Veteran

Dan doe je 3 seconde. Hoeveel secondes ook. Het gaat om hetzelfde idee. Hoelang maakt niet zoveel uit. Gewoon hetzelfde Systeem Als kitpvp.

Thread Status:
Not open for further replies.