Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by WretcherBoy[FACTIONS], Dec 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. WretcherBoy[FACTIONS] Iron Miner DRC Player

Ban rede:Ik heb ban omdat ik te veel schapen had.
    Ban door: Geen idee

Sinds wanneer krijg je bij een te veel aan dieren gelijk ban? Ik had gewoon ff wat wol nodig en daarom maakte ik wat extra schapen... die ik gewoon weer weg wilde halen. Normaal gesproken komt er een Moderator bij je, vertelt hij dat je te veel dieren hebt en moet je ze killen. Zo ging het altijd bij andere mensen, ik ben namelijk vaak bij mensen geweest die dat hadden. Dus mijn vraag is: Waarom wordt er met 2 maten gemeten?
    Ik dacht leuk DRC te gaan spelen in de kerstvakantie... en dat dit weer.

Sorry voor mijn te veel aan schapen, ik weet dat het fout is, ze mogen gekilld worden en ik weet voortaan dat ik het niet meer moet doen, al is het maar voor even.

Ik hoop dat ik snel weer Online kan komen, want het is juist zo leuk nu!

Nogmaals excuus, het was verre van mijn bedoeling bewust regel te overtreden, het was gewoon om het effe. Zoals jullie weten ben ik bezig met een groot huis dichtbij de spawn die veel materialen vereist. Het kost allemaal veel money en daarom was dit effe een goedkope oplossing. Sorry.
    Maar om hier nou zo genadeloos op afgestraft te worden... voor een vergrijp dat dagelijks voorkomt bij mensen die gewoon hun dieren moeten killen en vrolijk verder mogen... ik snap het niet.

Sorry Sorry Sorry Sorry. Ik heb er van geleerd.

Last edited: Dec 21, 2014
  2. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Hoi Wretcherboy,

Er wordt niet met 2 maten gemeten. Het aantal dieren wat je teveel hebt, daar hangt het namelijk vanaf, of je ban krijgt of dat we de dieren killen. Je bent overigens tempbanned door @hijden
    Zoals je waarschijnlijk weet worden tempbans niet ingekort.

3. hijden Redstone Miner DRC Veteran

Goeie middag. De rede dat je een tempban hebt gekregen. Is dat je ongeveer 50 schapen had. Dat is wat meer dan "een paar extra". Het is maar een ban van 36 uur. Of te wel 1.5 dag. En dan kom je er nog.goed vanaf

verstuurd met mijn douche gordijn-5000

• Like Like x 2
  4. WretcherBoy[FACTIONS] Iron Miner DRC Player

50 is lichtelijk overdreven. Maar raar dat ik geen waarschuwing krijg.

Achter mijn huis zat trouwens een grote massafarm van een Portugees/Braziliaan, heeft die ook ban?

5. hijden Redstone Miner DRC Veteran

50 is niet overdreven. Dat weet je zelf ook.
    En waarom maak je dan geen ticket over de massa farm.achter je?

verstuurd met mijn douche gordijn-5000

6. WretcherBoy[FACTIONS] Iron Miner DRC Player

Het zit niet zo in me om mensen te verraden, vroeg of laat worden ze toch wel gepakt. Maar oké. Je kan het topic wel closen. Ik wacht rustig de resterende uren af.

• Agree Agree x 1
Thread Status:
Not open for further replies.