Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by hijden, Jun 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hijden Redstone Miner DRC Veteran

dit is de 2de keer dat ik het maak maybe verwijderd door jelle of door de site?
    idc

maar ik vind dat rond 20:00 waneer ik dit topic voor eht eerst maakte waren en ongv 120 mensen online en maar 1 admin/mod. en dat was koolmees.

ik begrijp dat de belgen nu examens hebben en daarom moeten, heb ik ook alle respect voor.

maar probeer dan aub te regelen dat anderen mods meer online zijn. ik heb 8x de zelfde vraag moeten stellen en heb nog maar de helft van me antwoord. gewoon omdat het niet bij te houden is.

zorg aub dat er of meer mods/admins bij komen met ervaring. of de bestaande mods/admins meer online zijn op de piektijden.

want 120 man helpen door 1 is gewoon absurd veel.

moest het ff kwijt wat je ermee doet moet je zelf weten.

mvg hijden

• Like Like x 1
  2. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

Ik zou als owner bijv. 10 mods/admins in belgie hebben en 10 in nederland ofzo of een werkschema ? miscchien een beetje te overdreven die werkschema ;p

mvg,

Altin0492

3. Sgt_DeathReaper Redstone Miner DRC Veteran

klopt minsten 1 admin per 20/25 leden online

4. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

Of 2 admin/mods per 25 in de drukke uren zou ook fijn zijn

5. UltraVioletGamer Gold Miner DRC Veteran

Wel grappig dat je zelf het antwoord in je vraag hebt genoemd, en mensen hebben natuurlijk ook nog een ander leven buiten om Minecraft om... Er zijn genoeg dagen dat er zoveel mensen online zijn en geen 1 Stafflid. Misschien is dat juist goed want de helft van de dingen die gevraagd worden om een staff er te naar laten kijken zijn niet eens zo heel belangrijk... Ik vind dat spelers zelf moeten begrijpen dat je op 4 manieren actie kan ondernemen misschien nog wel meer. Je kan /mail en /ticket doen, je kan een topic aanmaken en je kan zelfs in de chatbox om hulp vragen en je word altijd geholpen (als je het normaal vraagt iig) of gezegd dat het niet nodig is dus dat vind ik wel veel mogelijkheden. ;)

6. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

We zullen dit onder het staffteam bespreken. En sorry dat uw topic verwijderd was, de site kan problemen hebben, lees updates :)

Topic gesloten, dit wordt onderling besproken.

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.