Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by njits2000, Oct 5, 2014.

?

Moeten er Teams komen in KitPVP volgens jou?

1. Ja! Dit gaat KitPVP echt verbeteren!

45.0%
  2. Misschien.. Ik zie hier zowel voordelen als nadelen in...

30.0%
  3. Nee. Als dit zou gebeuren wordt het veel minder leuk om KitPVP te spelen..

25.0%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. njits2000 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Beste DRC'ers (@JelleDRC),
    Ik speel de laatste tijd heel veel KitPVP en ik vroeg me af, anderen stelden dit ook al voor, of je misschien niet een of andere plugin/command kon krijgen om teams in KitPVP te maken? Want als ik met sommigen team en ze staan bijvoorbeeld gebukt, zie ik niet dat ze bij mij horen en kill ik ze alsnog (bijna)... Of als we met meerderen vechten tegen iemand, dan hit je anderen ook wel eens af en toe... Het lijkt mij erg handig en fijn als je een team kan maken in KitPVP.
    Mijn idee voor zulke teams (eerlijk gezegd: afgeleid van Clash of Clans/Factions):

- 1 TeamLeader die alles bepaalt in een team. Hij/Zij kan ook een ander promoveren tot TeamLeader en zichzelf demoten naar Co-TeamLeader.
    - De TeamLeader kan mensen promoveren naar Co-TeamLeaders. Dit kan een onbeperkt aantal zijn. Deze hebben het recht mensen uit het Team die een lagere rank in het Team hebben, te kicken uit het Team of te promoveren/demoten.
    - Als donator kun je meerdere Teams in je TeamList hebben staan. Je kunt maar één Team per keer joinen, maar je kan bijvoorbeeld /team join [1-5] (5 teams max. als donator Knight etc. - net als de homes in survival).
    - Iedereen kan het Team leaven wanneer hij wil.
    - Het kost 50$ om een Team op te richten.
    - Een TeamLeader krijgt bij zijn naam (alleen zichtbaar voor teamgenoten) boven zijn hoofd een plaatje TeamLeader (net als je donator rank). Dit geldt voor iedere rank hoger dan TeamMember in het Team.
    - Je hebt per Team een virtuele chest, waar je spullen in kunt stoppen zodat anderen die eruit kunnen halen zodra ze die nodig hebben.
    - Er is (net als in Factions) een chat voor het Team.
    - Als Team kun je bondgenootschappen sluiten met andere Teams.
    - Als iemand uit je Team gekillt is, krijgt iedereen uit het Team van diegene een melding in zijn chat wie door wie gekillt is.
    - Teamgenoten kunnen elkaar niet hitten/killen.

Als ik dingen vergeten ben te noemen/jullie hebben ook nog leuke ideeën om erbij te zetten, zeg het dan even in de reacties tegen me. Ik zal er zo snel mogelijk naar kijken en, als dit een goed idee is, het erbij zetten.

Stem ook in het Poll a.u.b!

Alvast bedankt voor je aandacht!
    Mvg,
    Stijn // njits2000

Last edited: Oct 5, 2014
    • Agree Agree x 3
    • Like Like x 2
    • Winner Winner x 1
  2. iiJochem Obsidian Miner DRC Veteran

Ik vind dit niet een super idee, want kitpvp hoort eigenlijk iedereen tegen iedereen te zijn. En zo moeilijk om je team te onthouden en niet te hitten is het toch niet?

Verstuurd via mijn iPhone

3. njits2000 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Als je laggt/zij laggen en ze lopen in de grond zie je de nametag niet, als ze gebukt staan zie je de nametag niet, als je allebei op een afstand op anderen aan het schieten bent, zie je de nametag niet xD #STEVE

4. iiJochem Obsidian Miner DRC Veteran

ik vind het alsnog een slecht idee, dan krijg je alleen maar teams en heb je in je eentje niks te beginnen omdat iedereen random kan rond slaan en alleen jou te hitten.
    En ik vind dat teamen überhaupt een groot voordeel is, en dat nadeel dat je elkaar soms hit moet je maar mee dealen vind ik.

Want als je geen team hebt, wordt je door 10 man tegelijk in elkaar geramt en dat is gewoon niet leuk.

Eigenlijk kan je dan net zo goed factions gaan spelen.

Het is misschien wel oke, maar dan mag je bijvoorbeeld maar 5 man in je team hebben, en maar een beperkt aantal bondgenoten.

Last edited: Oct 5, 2014
  5. David/555shadow Gold Miner DRC Veteran

Ik vind het wel een leuk idee, dit zou het veel makkelijker maken om te teamen, en voor de mensen die nu gaan zeggen nee dan moet je maar naar factions gaan, kitpvp is enkel pvp en factions niet, dus er is wel een verschil. Mijn stem heb je!

• Like Like x 3
  6. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Is ook al aangevraagt op het engelse forum. En toen is het afgewezen denk dus niet dat het er komt

7. njits2000 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

:'((

YEAH BRO :D

• Optimistic Optimistic x 1
  8. Brammes Guest

aangezien niemand hier is die plugins kan schrijven, zal dit er niet komen. (anders raad ik je aan @JelleDRC te contacteren..)

ontopic: kitpvp is geen free for all gamemode, maar ook niet een teamdeathmatch gamemode. soort van mix, gewoon opletten wie je hit. En als je er als een kip zonder kop om je heen gaat slaan dan is inderdaad de kans groot dat je de verkeerde raakt :)

• Agree Agree x 2
  9. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Zoals TheGooseBumpers zegt er is al een aanvraag op Engelse forum:
    http://drcnetwork.eu/threads/kitpvp-green-names.360/

Plus Het is niet leuk als je met 100 diamond gasten team en met ze alle op 1 persoon afgaat. Er is dan geen lol meer :S

• Like Like x 2
    • Agree Agree x 2
  10. Laurens/TheEmeraldChickn Diamond Miner DRC Veteran

Bovendien betekent PvP (wat je denk ik wel wist) Player vs. Player, en niet 191762919833710 Players vs. Player :)

• Like Like x 3
  11. Sparky_Xx Iron Miner DRC Veteran

Plus Het is niet leuk als je met 100 diamond gasten team en met ze alle op 1 persoon afgaat. Er is dan geen lol meer :S[/quote]

uhmmmm voor de diamanten gasten is het denk wel leuk of niet dan :p

• Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
    • Funny Funny x 1
  12. Aviccii_ Nether Explorer DRC Veteran

uhmmmm voor de mensen die de normale kits gebruiken is niet niet leuk meer, of wel dan.

13. iiJochem Obsidian Miner DRC Veteran

Inderdaad, niemand vind het leuk om door 100 dia gasten in elkaar geramd te worden

Verstuurd via mijn iPhone

14. njits2000 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

En als je dan een maximum aantal personen per team doet en een maximaal aantal truces per team ? bijvoorbeeld 5 spelers max per team en 2 truces? @JelleDRC

Last edited: Oct 12, 2014
    • Agree Agree x 1
  15. Brammes Guest

Een plugin met jou / die eisen bestaan (nog) niet.
    Je moet dan een plugin schrijven/coderen...

Maar jelle kan helaas (net als heel veel anderen mensen) geen plugins schrijven..
    Maar zoals ik al eerder vermelde: als je eventueel plugins kan schrijven zou ik z.s.m. de staff contacteren..

16. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Ik vind het, zoals vele anderen hier, geen goed idee. Het stimuleert spelers inderdaad om in team te gaan spelen en dat is niet fijn voor de mensen die nog niemand kennen op de server.

En daarbij: Bukkit wordt niet meer geupdate dus een bukkit plugin schrijven is niet echt nuttig.

• Like Like x 1
    • Informative Informative x 1
  17. njits2000 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

oke toch bedankt ;) dan kan hier wel een slotje op of niet?

18. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Jup!

Topic gesloten.

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.