Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by EnderWayne333, Apr 30, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. EnderWayne333 Hunter DRC Veteran

*Teamspeak naam: [Dwayne]
    *Wat heb je gedaan: Ik heb voor nog geen seconde, mijn naam voor de grap veranderd in: [STAFF] [Dwayne]
    Het ging allemaal heel snel want ik wilde iets laten zien aan een paar vrienden op teamspeak, en precies op dat moment, komt er een moderator...
    Wie heeft je geband: @nobody4life
    Bewijs: Zie foto hieronder.

Ik vind dat als je je naam voor de grap in wat anders veranderd, zoals [STAFF] niet echt kunnen, het spijt me ook zeer. Alleen dat ik een permanente ban krijg, vind ik iéts overdreven. Hooguit kick je me van teamspeak en vraag je ofdat ik mijn naam terug kan veranderen.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen,
    Groetjes, Dwayne

Attached Files:

• Like Like x 2
    • Agree Agree x 2
    • Funny Funny x 1
  2. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Dus: jij vind als je je voordoet als een politieagent, en je waarschijnlijk ook zo zal gedragen, vind je niet dat je een proces verbaal verdiend maar gewoon een waarschuwing. Zo gaat het nu eenmaal niet. Op ts gelden de regels van DRC, en daar doe je je ook niet als een ander voor. OOK zullen wij wel kiezen hoe we ons werk doen:
    Het is nu ook niet meer jouw eerste ban op ts, dus waarom nog een unban?

3. EnderWayne333 Hunter DRC Veteran

Dan kan ik niks doen, en u ook niks?
    Moet ik dan communiceren via een andere teamspeak server?
    --- This message was merged, Apr 30, 2015 ---
    Ik snap heel goed wat je zegt, maar beste Joran, dit is wat er precies gebeurde...
    Stijn, Nynke, Tim, Yareck etc. zaten samen met mij in een zelf gemaakte channel, we zaten te praten over wie de baas was van die channel. Op dat moment maakte ik een grap over dat Stijn niet de baas van de channel was, maar ik, omdat ik [STAFF] voor me naam had gezet... Ik hoorde toen van Nynke en Yareck dat, staff, voor je naam zetten verboden is... Ik stond op het punt om het weg te halen en op dat moment schrok ik heel erg want ik hoorde Nynke al roepen van: Dwayne haal het nu weg! Ik snapte al waarom, u kwam online... Voordat ik het kon weghalen, werd ik al gebanned.

Is er echt geen oplossing dat ik géén permban kan krijgen.
    Ik wil graag weer gezellig met de DRC leden kunnen praten, en natuurlijk ook met u.

Veel groetjes, Dwayne

Last edited: May 1, 2015
    • Like Like x 2
    • Winner Winner x 1
  4. EnderWayne333 Hunter DRC Veteran

Het was heel erg dom van mij dat ik niet luisterde, maar mag ik alsjeblieft nog één kans Joran? Ik zou het niet meer doen, en ik ga nu alvast alle regels van DRC doorlezen zodat ik niet nog een fout kan maken. Ik kan bijna niet zonder DRC.

• Like Like x 1
    • Creative Creative x 1
  5. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Na bespreking binnen het staff team, zijn we tot de conclusie gekomen dat jij niet het soort van persoon bent die we op onze TS willen en daarom is je unban geweigerd. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat mensen niet aanpassen maar zeker niet meteen. Het is namelijk niet jouw eerste TS ban en als we je terug zouden laten rekenen wij dat er binnen de 2 weken weer 1 volgt.

Indien je later nog een unban zou willen, mag je altijd eens komen vragen op het forum maar niet voor 1/07/2015 want dan is het zeker een nee.

Topic gesloten
    Unban geweigerd

• Agree Agree x 2
    • Winner Winner x 2
Thread Status:
Not open for further replies.