Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by TheMightyDaphne, Jun 12, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TheMightyDaphne Diamond Miner DRC Veteran

ETOP! Als je liegt met een unban app zal je NOOIT unbanned worden!!

Als je gebruik maakt van poll wordt de topic gesloten. Een poll heeft geen zin bij een unban!

Hallo, hier kan je lezen hoe je een Unban App aan moet maken.

Vul dit even in:
    Voor de volgende stellingen met een * geldt: verplicht in te vullen:

*Minecraft naam: dannyrooie2(TheMightyDaphne)
    *Wat heb je gedaan: anesitas uitgescholden voor kut mod
    Wie heeft je geband: Indien bekend noem mod/admin/owner met @ ervoor: @Anesitas, @TheGooseBumpers en @ADEdge
    Bewijs: (Screenshots, Video's) http://puu.sh/i0ffQ/6be431ea25.png

waarom deed ik het: Nou ten eerste sorry anesitas dat ik het zij ik was super pissig op mijn broertje en toen ik gekickt werd schold ik hem uit en jou ook.

zou ik het opnieuw doen: Ik zou het zelf niet opnieuw doen maar het kan perongeluk gebeuren.
    en je kan vragen waarom alleen Teamspeak en geen drc omdat ik liever teamspeak unban heb dan ingame unban.

en ja ik heb gedoneert voor de server maar dat maakt mij niet uit ik wil eigenlijk alleen een unban voor teamspeak.
    ik ken alle regels weet dat het ongepast is wat ik deed maar ik hoop op een 2de kans.

1ste ban door: patrick dat was de persoon naar wie ik het zij.
    2de ban door: Erik ik zat op de boot en ging daar op teampseak ookal wist ik dat ik banned was
    3de ban door: Erik ik zat op school
    ik moest arda hier in poken omdat hij meer online is (zijn patrick zijn worden): Ooit op een dag zal je een unban krijgen. Die dag is echter niet vandaag.
    Probeer het over een paar weken nogmaals, in dat geval kan je beter ADEdge taggen. Die zit meer op ts dan dat ik zit, en dus kan die het beter inschatten of je het daadwerkelijk meent of niet.

Ik zal het echt niet nog een keer doen ik mis teamspeak alleen en ja ik kan niet meer doen dan me best en hoop dat je me na bijna 1 maand kan vergeven.

ten 2de wat ik zij over slechte staff was mijn mening die hier ook niet thuis hoort

link eerste unban:
    http://drcnetwork.nl/threads/teamspeak-unban.10383/
    mvg. dannyrooie2.

• Like Like x 3
  2. TheMightyDaphne Diamond Miner DRC Veteran

Wanneer krijg ik hier een reagtie op?

3. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Tot twee maal ban ontlopen? En dan durf je hier nog te komen vragen om een unban?

Zie hier je reactie

• Agree Agree x 1
  4. TheMightyDaphne Diamond Miner DRC Veteran

Nou ik noem het niet ontlopen want ik verveelde me op de boot dus ik zie het ontlopen er niet aan hoor

• Funny Funny x 1
  5. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Ja klopt, totaal mijn fout. Lees het bericht opnieuw en vervang in je hoofd het woord 'ontlopen' met 'omzeilen' misschien dat je het dan wel snapt.

mijn punt: je wist dat je een ban had, maar je dacht 'Hee, op dit ip kan ik er wel op. Trolololol, niemand gaat het door hebben'

• Funny Funny x 1
    • Winner Winner x 1
  6. TheMightyDaphne Diamond Miner DRC Veteran

Over niemand gaat het Door hebben fout ten 2de ik weet ook wel beter.
    Maar waarom maakt het gelijk een misdrijf als je perongeluk kut mod zegt? Eerlijk gezegt vind ik dat dit geen Perm ban moet zijn maar een half jaar ban maarja daar ga ik niet over.

Ik snap dat het je ergert maar kom op zelfs Jeffrey kreeg een unban voor teamspeak en ingame en die heeft veel meer ergere dingen gedaan dan dat ik heb gedaan.

7. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Nou omdat je het er zelf om vraagt. Ik heb samen met @Anesitas besloten en je conclusie van half jaar te gebruiken. Probeer maar over 6 maanden een unban topic te maken.

Uhhm ik ga hier niet dieper in maar de persoon waarvan hij prive eigendom ging verspreiden heeft zelf aangegeven dat het opgelost was en heeft bij ons aangegeven dat Jeffrey terug mag komen. De persoon die jij uit gescholden hebt vind het nog steeds niet kunnen :S

En o ja niet slecht bedoelt maar ik krijg van je Nederlands Alzheimer (no offence). Dus lees het een keer voordat je het gaat posten.

• Like Like x 2
    • Agree Agree x 1
  8. TheMightyDaphne Diamond Miner DRC Veteran

Ik weet dat mijn Nederlands niet 100% is en dat maakt mij ook niet uit.
    Verder noem ik wat ik heb gedaan niet uitschelden maar perongeluk iets zeggen. Was jij erbij toen het gebeurde? Nee je weet ook niet hoe het is gegaan.
    Maar is goed dan ga ik over 1 half jaar een topic maken.

Btw. Als hij op een andere server speelde geef jij ook gerust je mening over die staff dus wat ik zij ging perongeluk en jullie maken er gelijk zo grote drama van het enige wat ik kan zeggen is wauw gewoon wauw.

• Agree Agree x 1
  9. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Dit is een mooie om het topic mee te eindigen.

Even nog voor de duidelijkheid: Het gaat mij er niet om dat je mij een kutmod noemt, als jij dat vind is dat jouw eigen mening en dan respecteer ik dat. Echter is het wel zo dat het heel erg respectloos is om dat dan te gaan zeggen puur en alleen omdat je een kick gekregen hebt voor het eerdere taalgebruik.

• Agree Agree x 2
Thread Status:
Not open for further replies.