Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by UltraVioletGamer, Nov 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. UltraVioletGamer Gold Miner DRC Veteran

Ik ben geband op teamspeak voor de eerste keer 5 dagen terug door Anesitas A.K.A. De wel grote god Sem Certeza uit het niets om dat ik 5x een channel switchde om iemand te volgen. Dit was al incorrect, ik heb geen waarschuwing gekregen, instant ban.

http://puu.sh/cHavL/ff18b74f3e.png

De volgende dag kwam ik verhaal halen bij SemCerteza maar hij wou niet praten duurde erg lang. Dus liet ik als volgt een boer en dat vond hij niet leuk dus kickte hij mij. Als volgt kwam ik terug om hem te vertellen dat dat niet normale gang van zaken is en liet weer een boer.

Zonder dat hij melde er last van te hebben kreeg ik weer een ban. Deze ban vermeld hij als "irritating staff", zonder hij uberhaubt gemeld heeft het irritant te vinden is dit al een vorm van machtsmisbruik.

http://puu.sh/cJAEt/3eae9b122b.png

Toen ik weer unbanned was liet ik weer een boer in de channel van "TheGooseBumpers" om hem te feliciteren met zijn verjaardag. Maar hij was daar niet blij mee en vond het meteen een noodzaak om mij te bannen voor 2 dagen.

Laat het volgende even duidelijk zijn 'Irritating Staff' is nooit een regel geweest in Teamspeak in de vorm van boeren laten, schreeuwen etc. Ik voel mij anders eerder ge-iriteerd dan zij. Waarom? Omdat je niet fatsoenlijk communiceert dus krijg je van mij als reactie dit soort onzin.

http://puu.sh/cMQzo/73dd426caa.png

Daarna heeft hij zonder enkele reden de ban omgezet naar een permanente ban omdat ik hem op mijn manier de mond snoerde op skype wat absoluut niks te maken heeft met de zaken op ts. Weer een grote fout..

http://puu.sh/cMTEv/0cd238b744.png

Dus waar het eigenlijk op neer komt is dat sommige mods nogal een beetje tja hoe zal ik het zeggen, niet nadenken voor dat ze iets doen maar ook niet waarschuwen of communiceren via Voice Chat wat ze gewoon kunnen, maar praten durften ze duidelijk niet.

Doe hier wat aan,
    Goedenavond.

EDIT; Ik had hem dubbel gepost dit topic ik weet niet dafuq hoe maar ja foutje.

Last edited: Nov 12, 2014
    • Like Like x 4
    • Funny Funny x 1
    • Optimistic Optimistic x 1
  2. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

1. Bedankt voor het compliment, ik vind het prettig als mensen mijn goddelijkheid herkennen.
    2. En nee, je hebt wel degelijk een waarschuwing kunnen herkennen. Echter was de opmerking 'zuur vandaag' (bedankt voor het niet selectief knippen van je puush) net even de trigger.

3. 'En dat vond hij niet leuk dus kickte hij mij' -> 'zonder hij uberhaubt gemeld heeft het irritant te vinden'
    4. Zoals een aantal spelers weten, woon ik in een zeer gehorig studentenhuis. Ik zit dan ook zelden met mijn microfoon unmuted. Ga niet verwachten dat ik speciaal ga unmuten om je te melden dat ik iets niet waardeer. Vandaar dat het praten erg lang duurde.

Laat het even duidelijk zijn: De server en forumregels gelden ook voor Teamspeak, is ook altijd zo geweest. Als ik naar mijzelf kijk, ik zou het uberhaupt nooit in mijn hoofd halen om bij iemand die ik niet ken een channel te joinen, een boer te laten, channel weer te leaven en het normaal vinden.

Waar het op neer komt is dat je een serieus gebrek hebt aan normen en waarden. Daar komt het op neer.

Helemaal mee eens.

Goed kort samengevat:
    Ik snap waarom je unban wilt, maar het is altijd een verhaal van twee kanten. Ga jezelf eens afvragen waar het mis gegaan is, want in mijn opziens is wat jij zegt (Omdat je niet fatsoenlijk communiceert dus krijg je van mij als reactie dit soort onzin.) een rode draad voor het verhaal.

• Agree Agree x 3
  3. UltraVioletGamer Gold Miner DRC Veteran

Maar dat staat er niet bij dat ze in TeamSpeak gelden, en dan alsnog ben ik nu permbanned door TheGoose.

Vroeger liet het staff team zelf boeren en ja dat klopt ik noemde jou een zuurpruim omdat je me bant voor 4x een channel switch te hebben gemaakt, vind je dat normaal? Daarop gaf ik jou een reactie zo is dit onstaan en niet anders. En wat jij mij vertelde was als een smoes dat mensen de chat functie gebruikte terwijl "Ts3 server" niet dient als chat panel. Incorrrect dus.

Waar het op neer komt is dat je geen enkele kennis hebt van hoe een stafflid zijn priviliges mag gebruiken op Teamspeak.

• Informative Informative x 1
  4. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Oke, dus als ik het goed lees. Jij overtreed een regel: irriteren van een staflid. Jij hebt je ban uitgezeten en wat doe je: je overtreed hem direct weer omdat je mij ermee wil "feliciteren"? Had je me ondergespamd met "gefeliciteerd". Had ik nog begrip getoond, maar een channel joinen een boer laten en weer leaven, en dat meerdere keren? Dat is niet meer feliciteren maar dat is letterlijk onbeschoft, niks anders meer.

Ook kreeg ik dit binnen via skype vlak na je ban:
    http://puu.sh/cO0c5/8d11272eea.png
    http://puu.sh/cNZWF/629a4f342f.png

Zonder enkele reden, ik denk dat de bovenstaande screens genoeg redenen zijn. Je snoerde mij de mond niet, je beledigde mij gewoon. Je irriteerde mij niet alleen, maar ook iedereen die in het channel zat te gamen, muziek te luisten en gezellig te praten. Wat je zei gaf bij mij de doorslag om je permanent te bannen op TS.

• Like Like x 3
    • Agree Agree x 3
  5. UltraVioletGamer Gold Miner DRC Veteran

Dat feliciteren gedoe was trouwens puur sarcasme.

Maar waar staat mijn naam op die screen? Ik heb je ook al uitgelegd dat dat niet geld voor DRC, ik zeg jou wat ik wil als we niet op DRC zijn vraag dat maar na en ow wacht er staat nergens in de regels vermeld dat je via skype geen mod mag beledigen of wel soms? Ik heb me een beetje laten gaan omdat ik er zelf niet tegen kan hoe jullie denken goed te handellen. Eerst begin je te lachen en daarna geef je een ban voor 2 dagen prima.

Je screens zijn invalid plus dat ze niks te maken hebben met hier.
    Ik heb je inderdaad beledigt niet alleen jou, daar draai ik niet omheen.

Maar hey vriendelijke vriend je hebt geen naam op de screens en het was via skype dus... je hebt weer een foutje gemaakt door mij zomaar permanent te bannen zonder verhaal te halen.

• Agree Agree x 1
  6. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Tja, er staat ook niet in de huisregels van mijn werk vermeld dat ik geen mensen mag neerslaan met een stoel. Ga er echter maar vanuit dat als ik dit zou doen dat ik wel de sjaak ben. Dus dit soort ontwijkend gedrag heeft in dit geval geen zin.

Verder, als je mij in je unbanaanvraag vernoemt. Heb ik nogsteeds het recht om mijn kant te verklaren, dit heb ik gedaan omdat ik hoopte dat je ditmaal wel voor rede vatbaar was.

Check je mooie plaatje nogmaals, ik heb je een ban gegeven deels omdat je mij een zuurpruim noemde. Daar komt nog bij dat wat andere staffleden op TS doen, niet hoeft te betekenen dat ik mij ook zo ga gedragen. Iedereen is ander, de meesten doen dit soort dingen echter niet bij mensen die ze niet kennen.

7. UltraVioletGamer Gold Miner DRC Veteran

Klopt, maar ik zal in ieder geval bij deze mijn excuses aanbieden. Dat gedrag van daarna had allemaal te maken met het feit dat ik niet kon hebben dat je mij meer dan onterecht geband hebt voor channel switchen... wat gewoon mag in ts (Ts3 Teamspeak server komt alleen dat te staan, niet in de chat afdeling). En natuurlijk zijn er daarna wel dingen gebeurd die jij en andere irritant zouden kunnen vinden, dus ja ik kan me wel vinden in je verklaring.

En je zegt je bande mij voor zuurpruim, maar de reden vermeld is 'Channel Switch Spam'. Ik vind het inderdaad een mooi plaatje want ik bewijs het tegendeel.

Maar iemand met een stoel slaan vergelijken met een boer laten bij een wildvreemde om hem even te plagen "versta plagen, geen pesten" is toch wel even een tikkie anders.. Je bent hier niet op werk maar op places de la Fun, om lol te maken etc. en toezicht te houden want jij bent tenslotte een stafflid.

Oke nou dat gehad te hebben, zullen we maar komen tot een devinitieve beslissing van mijn straf? Ik zou eigenlijk nu al die 2 dagen hebben afgemaakt maar omdat TheGoose een Skype scenario er bij betrok heeft hij het veranderd naar permament wat in mijn ogen wel een beetje verkeerd is. Ik hoor het wel.

• Agree Agree x 2
  8. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Ik heb samen met de andere staffleden besproken om je een tempban op teamspeak te geven die doorgaat tot 1 januari (7 weken) vanas dan kun je een nieuwe start maken. Maar, irriteer je nog 1 een andere speler of stafflid, dan BLIJF je banned op teamspeak en is er geen unban meer mogelijk.

Topic gesloten

Last edited by a moderator: Nov 13, 2014
Thread Status:
Not open for further replies.